📅 22.08.2021

Nova Kbm se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Nova KBM je ena največjih finačnih institucij v Sloveniji, ki svojim strankam ponuja najširšo mrežo bančnih točk, na katerih opravljajo bančne storitve. S poslovalnicami, specializiranimi bančnimi okenci, mrežo bankomatov, možnostjo opravljanja bančnih storitev na vseh poštah po državi in z vrhunskim kontaktnim centrom je najdostopnejša banka v državi. Uspešna operativna združitev z nekdanjo Abanko, ki je zaznamovala začetek leta 2021, je zgradila močno univerzalno banko, ki je stabilna in konkurenčna. S prilagajanjem potrebam strank, z razvojem novih produktov in nadgradnjo obstoječih na način, da stranki obisk poslovalnice ni več nujno potrebni. Nova KBM uspešno uresničuje vizijo postati najboljša banka v državi.

Bančništvo se spreminja in prav tako tudi način, kako ljudje opravljajo bančne storitve. Spremenjenim navadam strank v Novi KBM prilagajajo zasnovo svojih storitev, s čimer omogočajo, da obiski poslovalnic za opravljanje večine bančnih storitev niso več nujni. Ker je opravljanje vse večjega števila bančnih storitev strankam na voljo tudi v kontaktnem centru, so pri Novi KBM tehnološko platformo nadgradili tako, da je avtentikacijo oz. preverjanje pristnosti mogoče izvesti tudi s pomočjo video klica.

Z razvojem novih storitev Nova KBM sledi sodobnim smernicam digitalnega bančnega poslovanja. Tako je tudi novim strankam dodatno olajšala pot do banke, saj lahko nov osebni račun, račun za mlade in sklenitev Paketa Komplet opravijo kar na daljavo.

Bravo Nova KBM za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja