Nisem za stran, vzemi me v bran

Aktualno, Prispevki

Vabljeni k sodelovanju do 26. aprila
📅 24.04.2022

Če vas v predprazničnih dneh prešine spontana kreativna ideja, ki odstira k premislekom sodobnega časa o zavrženi hrani, vabljeni, da čim prej zavihate rokave in ustvarjeno rešitev do 26. aprila oddate.

TAM-TAM k sodelovanju na natečaj vabi k oddaji idej za kreativne plakate na razpisano temo: Nisem za stran, vzemi me v bran.

Koncept natečaja:

Zavržena hrana je danes eden večjih globalnih izzivov, ki s sabo nosi visoko etično, okoljsko in finančno ceno. Na svetovni ravni se zavrže približno tretjina vse hrane, proizvedene za ljudi, veliko odgovornost pri tem pa nosijo prav domača gospodinjstva. Pri TAM-TAM se že drugo leto pridružujejo akciji »Slovenski dan brez zavržene hrane«, ki je nastala na pobudo Lidla Slovenija. Akcija je namenjen ozaveščanju o odgovornostih posameznika ter k spodbujanju varčnejšega ravnanja s hrano v gospodinjstvih.

Težava zavržene hrane ne zadeva le industrije, pač pa pomembno vlogo pri tem odigrajo gospodinjstva. Po zadnjih podatkih Statističnega urada RS je v letu 2020 v Sloveniji nastalo 143.570 ton odpadne hrane, vsak prebivalec Slovenije pa je pred dvema letoma zavrgel povprečno 68 kg hrane, kar je kilogram več kot leto poprej. Pred prihajajočim 2. Slovenskim dnevom brez zavržene hrane, ki bo potekal 22. aprila, je Lidl Slovenija odprl nagradni natečaj »Nisem za stran, vzemi me v bran«, v okviru katerega zbirajo okusne reciklirane recepte iz živil, ki v domačih gospodinjstvih največkrat ostajajo ali pa jim bo kmalu potekel rok uporabe. Več na: www.danbrezzavrzenehrane.si

Ostali prispevki

GLASBENA OČALA: NOVI TEHNOLOŠKI PREBOJ ALI MODA?

GLASBENA OČALA: NOVI TEHNOLOŠKI PREBOJ ALI MODA?

Glasbena sončna očala so navdušujoč trend zadnjih par let, ki ga bomo z zanimanjem spremljali, kam vse bo pripeljal skozi uporabniško izkušnjo. Morda, pred bližajočim se poletjem, je en simpatičen približek za vse tiste, ki na plaže neradi hodijo s telefoni, si pa na vsak način želijo svoje glasbe.

PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

Ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, in proizvajalec luksuznih stikal, Meljac, združujeta moči in premikata meje notranje opreme z lansiranjem bronastih (medeninastih) modelov serije stikal »Meljac X Tournaire Décor«. Vsako stikalo Meljac X Tournaire Décor je privlačno umetniško delo, ki odlično ujame esenco svoje okolice, prostora.

GLOBALNI NAVDIH

GLOBALNI NAVDIH

Da bi ohranili bisere naših ust, terja velik, tako statistike, okoljski davek. Posameznik menda v svojem življenju uporabi preko 300 zobnih ščetk, leta 2019 je bilo  v ZDA zavrženih milijardo zobnih ščetk, od tega je večina plastičnih. Obstaja pa, kar je dobra novica, vse več alternativ plastiki za enkratno uporabo. Odlične naravne alternative sintetičnim ščetkam so tiste, ki so narejene iz lesa in rastlinskih materialov: bambus, bukev ali koruzni škrob, recikliran ricinusov fižol … Ob prebiranju ocen in študij se je na koncu težko odločiti, katera je tista najboljša. Podrobneje si oglejmo izbor nekaterih znamk, ki se po neodvisnih raziskavah umeščajo med šest najboljših v letu 2022.

Marketing – gonilo sprememb in razvoja

Marketing – gonilo sprememb in razvoja

Tudi letos se bodo v zgodovino slovenskega marketinga zapisala podjetja, ki izstopajo s svojimi marketinškimi dosežki, podjetje z najboljšim marketinškim projektom pa bo dobilo naziv državnega prvaka v marketingu. Razpisane so štiri kategorije, razpis je odprt do 7. maja. Slovenske prvake v marketingu bo izbrala 10-članska strokovna komisija, najboljše pa bodo že tradicionalno razglasili na Slovenski marketinški konferenci 30. maja v Portorožu.

BRANJE: HLADNA VOJNA IN BITKA ZA INFORMACIJSKO TEHNOLOGIJO.

BRANJE: HLADNA VOJNA IN BITKA ZA INFORMACIJSKO TEHNOLOGIJO.

Delta, prvi jugoslovanski računalnik, narejen doma, za katerega ni bilo potrebno plačati licence. Ko razmišljamo o digitalnih premikih, digitalnih nastopih na trgu in digitalnih strategijah v svetu znamčenja, se je smiselno in zgledno ozreti nekoliko nazaj. V sam čas, ko so nastajali prvi računalniki na naših tleh. In ne, niso se nujno uvažali. Delo Hladna vojna in bitka za informacijsko tehnologijo je nujno enciklopedično branje za sodobne digitalne premisleke na temelju pretekle zgodovine.

LEGENDA: HARLEY-DAVIDSON.

LEGENDA: HARLEY-DAVIDSON.

Motorno kolo Harley-Davidson, ki vstopa v novo dobo tehnologije, je prefinjen, a preprost stroj, ki vozniku omogoča enostavno, varno in udobno vožnjo. Harleyjeve najnovejše izdaje ponujajo paleto skoraj tridesetih različnih modelov, razdeljenih med pet družin. Harley-Davidson motorno kolo je tako ustvarjen za vsak okus, starost in velikost. A da bi blagovno znamko ohranili na dosegu vsakega sanjača oz. ljubitelja motornih vozil, so celo ustvarili različice sodobnih urbanih motornih koles, ki jih lahko ceni oz. sprejme vsaka generacija. Ti modeli ne predpostavljajo več močnega moškega s tetovažo na roki, temveč slehernika, moškega in/ali žensko, ki sanja(ta) o svobodi v zabavnem in varnem okolju – z motorjem Harley-Davidson.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja