Nisem za stran, vzemi me v bran

Aktualno, Prispevki

Vabljeni k sodelovanju do 26. aprila
📅 24.04.2022

Če vas v predprazničnih dneh prešine spontana kreativna ideja, ki odstira k premislekom sodobnega časa o zavrženi hrani, vabljeni, da čim prej zavihate rokave in ustvarjeno rešitev do 26. aprila oddate.

TAM-TAM k sodelovanju na natečaj vabi k oddaji idej za kreativne plakate na razpisano temo: Nisem za stran, vzemi me v bran.

Koncept natečaja:

Zavržena hrana je danes eden večjih globalnih izzivov, ki s sabo nosi visoko etično, okoljsko in finančno ceno. Na svetovni ravni se zavrže približno tretjina vse hrane, proizvedene za ljudi, veliko odgovornost pri tem pa nosijo prav domača gospodinjstva. Pri TAM-TAM se že drugo leto pridružujejo akciji »Slovenski dan brez zavržene hrane«, ki je nastala na pobudo Lidla Slovenija. Akcija je namenjen ozaveščanju o odgovornostih posameznika ter k spodbujanju varčnejšega ravnanja s hrano v gospodinjstvih.

Težava zavržene hrane ne zadeva le industrije, pač pa pomembno vlogo pri tem odigrajo gospodinjstva. Po zadnjih podatkih Statističnega urada RS je v letu 2020 v Sloveniji nastalo 143.570 ton odpadne hrane, vsak prebivalec Slovenije pa je pred dvema letoma zavrgel povprečno 68 kg hrane, kar je kilogram več kot leto poprej. Pred prihajajočim 2. Slovenskim dnevom brez zavržene hrane, ki bo potekal 22. aprila, je Lidl Slovenija odprl nagradni natečaj »Nisem za stran, vzemi me v bran«, v okviru katerega zbirajo okusne reciklirane recepte iz živil, ki v domačih gospodinjstvih največkrat ostajajo ali pa jim bo kmalu potekel rok uporabe. Več na: www.danbrezzavrzenehrane.si

Ostali prispevki

MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

Komedijant, tiktoter, ustvarjalec dobrih zgodb, igralec, ki pritegne. Nima se toliko za vplivneža kot
ustvarjalca vsebin. Dobrih vsebin. Rad ustvarja vsebine. Navdih zadnje črpa kjerkoli, kadarkoli, v življenju
pač.

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

Najnovejša raziskava Superbrands Slovenija, ki je v letu 2023 počastila in razglasila novo skupino superbrandov v družini Superbrands Slovenija, prinaša novo serijo zanimivosti in razmislekov o aktulni naklonjenosti slovenskih potrošnikov blagovnim znamkam.

ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

Močne in uspešne znamke so vselej tudi ogledalo močnega in produktivnega ekipnega dela. Zagnane ekipe in posamezniki so tisti, ki premikajo gore. Dajejo zgled in navdih. Takšne so tudi slovenske inženirke.

KREATIVNE KAPSULE

KREATIVNE KAPSULE

Muzejska izkušnja je sestavljena iz več razstavnih prostorov z vsemi vključujočimi elementi ter orodji sodobnih kanalov komuniciranja: vizualizacija, zvočna krajina, animacija, film, intervjuji. Obiskovalci/gledalci se potopijo v izkušnje, ki ustvarjajo občutke stapljanja z begunci preteklosti in sedanjosti, ter razumevanje in doumevanje zgodb.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: ŽAN PAPIČ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: ŽAN PAPIČ

Žan Papič. Improvizacijsko gledališče mu je pisano na kožo. Sicer pa se brusi in dokazuje v različnih vlogah v gledališču, na radiu, malih ekranih, v spletu in oglaševalskih akcijah, kot igralec, pisec, scenarist, voditelj.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja