Z novim letom se širi ekipa NC3, svetovalnega komunikacijskega podjetja, specializiranega za področja korporativnega komuniciranja, javnih zadev (PA) in odnos z javnostmi – pridružila se jim je starejša svetovalka Tamara Pevec Barborič, ki ima več kot deset let izkušenj iz svetovanja ter vodenja komunikacijskih projektov tako za globalna, kot tudi domača podjetja.
NC3, ki je nastal v začetku lanskega leta v partnerstvu dr. Denisa Manceviča in Nine Stankovič, je v prvem letu delovanja uspešno organsko rasel ter pridobival nove strateške naročnike in projekte. »Usmerjeni smo predvsem v svetovanje večjim podjetjem in organizacijam v Sloveniji in širši regiji Zahodnega Balkana, z razvojem novih projektov se je tudi pojavila potreba po krepitvi ekipe. Izredno smo zadovoljni, da se nam je pridružila Tamara, ki ima bogate izkušnje na področju korporativnega komuniciranja. Je izjemo profesionalna, delimo tudi iste vrednote, kar je ključno za uspešno timsko delo,« je ob tem še povedal dr. Mancevič.
Tamara Pevec Barborič je politologinja z več kot desetimi leti izkušenj v medijih in strateškem komuniciranju. Kot starejša svetovalka za strateško komuniciranje se osredotoča predvsem na odnose z mediji, korporativno in interno komuniciranje. »Izkušnje sem pridobivala predvsem v agencijskem okolju, kjer sem sodelovala tako z večjimi globalnimi kot domačimi naročniki, s posebnim poudarkom na farmacevtski, IKT in proizvodni industriji. Denisa in Nino poznam že kar nekaj časa, z Denisom sva v preteklosti tudi uspešno sodelovala, zato sem se z veseljem odločila, da se pridružim ekipi NC3,« je dodala Tamara.
Tamaro Pevec Barborič smo povprašali tudi o tem, kako gleda na svet znamčenja ter kaj po njenem osebnem mnenju zagotavlja dobre zgodbe znamk. Takole je strnila svoje misli: Dobra zgodba je avtentična. Seveda lahko pišemo pravljice, rišemo sončke in mavrice, a ljudje prisiljeno in nepristno komunikacijo kaj kmalu zaznajo in učinek je hitro ravno nasproten od želenega. Živimo v svetu, kjer so informacije ne zgolj na dosegu roke, ampak kar na dlani, alternativ za različne izdelke je mnogo in posledično lahko nepristna in prisiljena, da ne rečem zavajujoča in lažna, komunikacija privede celo do bojkota. Dobre zgodbe so torej avtentične, transparentne, iskrene in lastne znamki ali podjetju.
0 komentarjev