PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

NC3 v novo leto z okrepljeno ekipo

TPB

Z novim letom se širi ekipa NC3, svetovalnega komunikacijskega podjetja, specializiranega za področja korporativnega komuniciranja, javnih zadev (PA) in odnos z javnostmi – pridružila se jim je starejša svetovalka Tamara Pevec Barborič, ki ima več kot deset let izkušenj iz svetovanja ter vodenja komunikacijskih projektov tako za globalna, kot tudi domača podjetja.

NC3, ki je nastal v začetku lanskega leta v partnerstvu dr. Denisa Manceviča in Nine Stankovič, je v prvem letu delovanja uspešno organsko rasel ter pridobival nove strateške naročnike in projekte. »Usmerjeni smo predvsem v svetovanje večjim podjetjem in organizacijam v Sloveniji in širši regiji Zahodnega Balkana, z razvojem novih projektov se je tudi pojavila potreba po krepitvi ekipe. Izredno smo zadovoljni, da se nam je pridružila Tamara, ki ima bogate izkušnje na področju korporativnega komuniciranja. Je izjemo profesionalna, delimo tudi iste vrednote, kar je ključno za uspešno timsko delo,« je ob tem še povedal dr. Mancevič.

Avtorica fotografije: Martina Zaletel.

Tamara Pevec Barborič je politologinja z več kot desetimi leti izkušenj v medijih in strateškem komuniciranju. Kot starejša svetovalka za strateško komuniciranje se osredotoča predvsem na odnose z mediji, korporativno in interno komuniciranje. »Izkušnje sem pridobivala predvsem v agencijskem okolju, kjer sem sodelovala tako z večjimi globalnimi kot domačimi naročniki, s posebnim poudarkom na farmacevtski, IKT in proizvodni industriji. Denisa in Nino poznam že kar nekaj časa, z Denisom sva v preteklosti tudi uspešno sodelovala, zato sem se z veseljem odločila, da se pridružim ekipi NC3,« je dodala Tamara.

Avtorica fotografije: Martina Zaletel.

Tamaro Pevec Barborič smo povprašali tudi o tem, kako gleda na svet znamčenja ter kaj po njenem osebnem mnenju zagotavlja dobre zgodbe znamk. Takole je strnila svoje misli: Dobra zgodba je avtentična. Seveda lahko pišemo pravljice, rišemo sončke in mavrice, a ljudje prisiljeno in nepristno komunikacijo kaj kmalu zaznajo in učinek je hitro ravno nasproten od želenega. Živimo v svetu, kjer so informacije ne zgolj na dosegu roke, ampak kar na dlani, alternativ za različne izdelke je mnogo in posledično lahko nepristna in prisiljena, da ne rečem zavajujoča in lažna, komunikacija privede celo do bojkota. Dobre zgodbe so torej avtentične, transparentne, iskrene in lastne znamki ali podjetju.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.