NC3 v novo leto z okrepljeno ekipo

Aktualno, Prispevki

📅 24.01.2024

Z novim letom se širi ekipa NC3, svetovalnega komunikacijskega podjetja, specializiranega za področja korporativnega komuniciranja, javnih zadev (PA) in odnos z javnostmi – pridružila se jim je starejša svetovalka Tamara Pevec Barborič, ki ima več kot deset let izkušenj iz svetovanja ter vodenja komunikacijskih projektov tako za globalna, kot tudi domača podjetja.

NC3, ki je nastal v začetku lanskega leta v partnerstvu dr. Denisa Manceviča in Nine Stankovič, je v prvem letu delovanja uspešno organsko rasel ter pridobival nove strateške naročnike in projekte. »Usmerjeni smo predvsem v svetovanje večjim podjetjem in organizacijam v Sloveniji in širši regiji Zahodnega Balkana, z razvojem novih projektov se je tudi pojavila potreba po krepitvi ekipe. Izredno smo zadovoljni, da se nam je pridružila Tamara, ki ima bogate izkušnje na področju korporativnega komuniciranja. Je izjemo profesionalna, delimo tudi iste vrednote, kar je ključno za uspešno timsko delo,« je ob tem še povedal dr. Mancevič.

Avtorica fotografije: Martina Zaletel.

Tamara Pevec Barborič je politologinja z več kot desetimi leti izkušenj v medijih in strateškem komuniciranju. Kot starejša svetovalka za strateško komuniciranje se osredotoča predvsem na odnose z mediji, korporativno in interno komuniciranje. »Izkušnje sem pridobivala predvsem v agencijskem okolju, kjer sem sodelovala tako z večjimi globalnimi kot domačimi naročniki, s posebnim poudarkom na farmacevtski, IKT in proizvodni industriji. Denisa in Nino poznam že kar nekaj časa, z Denisom sva v preteklosti tudi uspešno sodelovala, zato sem se z veseljem odločila, da se pridružim ekipi NC3,« je dodala Tamara.

Avtorica fotografije: Martina Zaletel.

Tamaro Pevec Barborič smo povprašali tudi o tem, kako gleda na svet znamčenja ter kaj po njenem osebnem mnenju zagotavlja dobre zgodbe znamk. Takole je strnila svoje misli: Dobra zgodba je avtentična. Seveda lahko pišemo pravljice, rišemo sončke in mavrice, a ljudje prisiljeno in nepristno komunikacijo kaj kmalu zaznajo in učinek je hitro ravno nasproten od želenega. Živimo v svetu, kjer so informacije ne zgolj na dosegu roke, ampak kar na dlani, alternativ za različne izdelke je mnogo in posledično lahko nepristna in prisiljena, da ne rečem zavajujoča in lažna, komunikacija privede celo do bojkota. Dobre zgodbe so torej avtentične, transparentne, iskrene in lastne znamki ali podjetju.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

Katja Kuhar je modna oblikovalka in avtorica blagovne znamke Katja Kuhar. Idejni koncept znamke črpa v slovenski kulturni dediščini, kar velja še posebej izpostaviti, saj se premalo, mnogo premalo vračamo k lastnim koreninam. Pa ne zaradi neke »must-be« patriotskosti (lahko, seveda, tudi – vsekakor nič narobe tudi s takšnim ponosnim odnosom, je prej dobrodošel kot ne) kot tega, da se tudi v naši slovenski pretekli in polpretekli zgodovini zarisujejo marsikatere dobre vsebine, dobre zgodbe.

Za Katjo je bil usoden obisk Pokrajinskega muzeja Celje, kjer je odkrivala dediščino Slovenke Alme.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja