NC3 v novo leto z okrepljeno ekipo

Aktualno, Prispevki

📅 24.01.2024

Z novim letom se širi ekipa NC3, svetovalnega komunikacijskega podjetja, specializiranega za področja korporativnega komuniciranja, javnih zadev (PA) in odnos z javnostmi – pridružila se jim je starejša svetovalka Tamara Pevec Barborič, ki ima več kot deset let izkušenj iz svetovanja ter vodenja komunikacijskih projektov tako za globalna, kot tudi domača podjetja.

NC3, ki je nastal v začetku lanskega leta v partnerstvu dr. Denisa Manceviča in Nine Stankovič, je v prvem letu delovanja uspešno organsko rasel ter pridobival nove strateške naročnike in projekte. »Usmerjeni smo predvsem v svetovanje večjim podjetjem in organizacijam v Sloveniji in širši regiji Zahodnega Balkana, z razvojem novih projektov se je tudi pojavila potreba po krepitvi ekipe. Izredno smo zadovoljni, da se nam je pridružila Tamara, ki ima bogate izkušnje na področju korporativnega komuniciranja. Je izjemo profesionalna, delimo tudi iste vrednote, kar je ključno za uspešno timsko delo,« je ob tem še povedal dr. Mancevič.

Avtorica fotografije: Martina Zaletel.

Tamara Pevec Barborič je politologinja z več kot desetimi leti izkušenj v medijih in strateškem komuniciranju. Kot starejša svetovalka za strateško komuniciranje se osredotoča predvsem na odnose z mediji, korporativno in interno komuniciranje. »Izkušnje sem pridobivala predvsem v agencijskem okolju, kjer sem sodelovala tako z večjimi globalnimi kot domačimi naročniki, s posebnim poudarkom na farmacevtski, IKT in proizvodni industriji. Denisa in Nino poznam že kar nekaj časa, z Denisom sva v preteklosti tudi uspešno sodelovala, zato sem se z veseljem odločila, da se pridružim ekipi NC3,« je dodala Tamara.

Avtorica fotografije: Martina Zaletel.

Tamaro Pevec Barborič smo povprašali tudi o tem, kako gleda na svet znamčenja ter kaj po njenem osebnem mnenju zagotavlja dobre zgodbe znamk. Takole je strnila svoje misli: Dobra zgodba je avtentična. Seveda lahko pišemo pravljice, rišemo sončke in mavrice, a ljudje prisiljeno in nepristno komunikacijo kaj kmalu zaznajo in učinek je hitro ravno nasproten od želenega. Živimo v svetu, kjer so informacije ne zgolj na dosegu roke, ampak kar na dlani, alternativ za različne izdelke je mnogo in posledično lahko nepristna in prisiljena, da ne rečem zavajujoča in lažna, komunikacija privede celo do bojkota. Dobre zgodbe so torej avtentične, transparentne, iskrene in lastne znamki ali podjetju.

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.