NAGRADNA IGRA: AL!VE DROPS, URADNA ČOKOLADA SLOVENSKIH SMUČARJEV

Aktualno, Prispevki

📅 29.11.2021

Kaj se zgodi, ko se slovenski alpski smučarji, osvajalci belih strmin združijo z AL!VE osvajalci najslajših sladkih razvad? Nastanejo AL!VE Drops čokoladne kapljice, boljša sladka izbira za vse športnike in aktivne, ki skrbijo za uravnoteženo prehrano, izbiramo pa lahko med kar tremi različnimi okusi: Peanut, Nutty in Energy. Vse čokoladne kapljice pa so tudi obogatene z vitamini in minerali!

Spoznaj več o AL!VE Drops in sodeluj v veliki nagradni igri!

AL!VE zlati sponzor SLO SKI alpskih smučarskih reprezentanc

Ajdovski Incom LEONE, največji proizvajalec sladoleda in čokolade v regiji, je to zimo s svojo blagovno znamko sladoledov in čokolad AL!VE združil moči s slovenskimi smučarji in predstavil AL!VE Drops čokoladne kapljice. Slovenski alpski smučarski asi kot so Andreja Slokar, Ana Bucik, Meta Hrovat, Žan Kranjec in Štefan Hadalin, med drugimi, so bili vključeni že v samem procesu razvoja izdelkov. V letu 2021 so na svetovnem prvenstvu v Cortini d’Ampezzo ekskluzivno prvi testirali prve AL!VE Drops vzorčne čokoladne kapljice. Na podlagi njihovih mnenj je bila prvotna čokoladna receptura še izpopolnjena, AL!VE pa je z novo sezono postal zlati sponzor SLO SKI smučarskih reprezentanc.

AL!VE Drops predstavljajo boljšo sladko izbiro

Ena porcija sodobnega in priročnega »TO GO« pakiranja vsebuje zgolj okoli 150 za prste obliznit kalorij, izbiramo pa lahko med kar tremi različnimi okusi: Peanut (mlečno čokolado s slanim arašidovim polnilom), Nutty (belo čokolado z lešnikovim polnilom) in Energy (vegansko temno čokolado s pomarančnim sokom v prahu in naravno aromo pomaranče).

Vse tri so si zadale najbolj pomembne cilje. Da izpolnijo naše sladke želje in nas napolnijo z energijo, ki šteje! Funkcionalnost čokolade (vseh treh okusov) AL!VE Chocolate drops je tako zagotovljena z dodanimi vitamini A, B6, B12, D3 in folno kislino. V njih pa najdemo tudi minerala selen in cink, ki prispevata k izboljšanju imunskega sistema.

Z vsakim nakupom AL!VE Drops podpiramo mlade slovenske smučarje

Najslajše je uživati, ko skrbimo za jutri. Poleg zlatega SLO SKI sponzorstva, podjetje Incom pri vsakem nakupu AL!VE Drops čokoladnih kapljic 2 centa namenja podpori mladim smučarskim silam, ki bodo kmalu osvajale naše bele strmine (in srca!). Kaj je lahko še slajše od tega? Zagrizimo, brez vsakršne slabe vesti! AL!VE Drops čokoladne kapljice so na voljo v trgovinah HOFER, Mercator, INTERSPAR, Tuš ter v drogerijah DM.

Sodeluj v nagradni igri in si prisluži nagrade, s katerimi bo ta zima res sladka
Kako sodelovati? 2 načina sta.

  1. Kupi AL!VE Drops (ali pa kar vse 3!)
    Obišči našo spletno stran in vnesi svojo številko računa v nagradni boben.
  2. V nagradnem žrebu pa lahko sodelujemo tudi z reševanjem AL!VE Drops kviza!

Nagradna igra traja od 29. 11. 2021 do 3. 1. 2022, pogoji za sodelovanje so na voljo na naši spletni strani.

Žrebanje nagrad bo 3. januarja 2022.

Ostali prispevki

GLOBALNI NAVDIH: BOXMARK. Vodilni svetovni proizvajalec usnja.

GLOBALNI NAVDIH: BOXMARK. Vodilni svetovni proizvajalec usnja.

Začnimo z zgodbo. Ni je panoge na področju opremljanja, ki ne bi bila tako ali drugače vpeta v usnje: avtomobili, avtobusi, železnice, ladje/jahte, letala, oblazinjenje, pohištvo in še veliko več. Poleg ekskluzivnega učinka, ki ga usnje vdahne vsaki takšni notranji opremi vozila, ta material ponuja odlične higienske lastnosti ter neprekosljivo tržpežnost in vzdržljivost, zato se ljudje pri opremljanju prostorov vse pogosteje ali še vedno radi odločajo za kose iz tega materiala, ki obenem dajejo ambientu pridih plemenitosti.

Boxmark udejanja koncept inovativnosti tudi z družbeno-ekološkega vidika…

LOKALNI NAVDIH: Rastlinski sladoled Chika

LOKALNI NAVDIH: Rastlinski sladoled Chika

Znamka, ki dokazuje, da se lahko izzive v okolju in prehranjevanju uspešno obrne. Idejo je razvil (takrat še) študent kineziologije Taj Clar. Zakaj? Preprosto se mu je zdelo, da imamo sladoled radi prav vsi.

TRENDI: Treecelet – zapestnica, ki sadi drevo 

TRENDI: Treecelet – zapestnica, ki sadi drevo 

Želja je pokazati in biti zgled drugim podjetjem, da lahko s podjetništvom ustvarimo čudovite stvari za na naravo, živali in ljudi. Sajenje dreves, podpora različnih dobrodelnih organizacij in zagotavljanje poštenih služb – pri nas in po svetu – je način in zapoved zglednega sodobnega podjetništva.

BESEDA UREDNICE: Prakse prepoznavanja

BESEDA UREDNICE: Prakse prepoznavanja

Tako, kot si mora znati znamka, vsaka dobra znamka, najprej odgovoriti na temeljno vprašanje, kdo ali kaj je, brez fige v žepu, tako ključno je tudi (ne samo!) poznavanje, spremljanje, temveč tudi (in predvsem) pozorno razumevanje znamkinih potrošnikov.

BESEDA USTANOVITELJA: Kaj imata skupnega nevroznamčenje in mreženje?

BESEDA USTANOVITELJA: Kaj imata skupnega nevroznamčenje in mreženje?

Ko se potopimo v svet nevroznamčenja, opazimo, da gre za več kot le tehnike in strategije. Gre za pot do potrošnikovega srca in uma, kjer subtilni odzivi in čustvene povezave prevladajo nad racionalnimi argumenti. Kako močno je, ko se naše odločitve oblikujejo pod vplivom tistega, kar se skriva v naši podzavesti? Prepričan sem, da je ključ v tem, da…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja