MANJ, KO VEŠ, BOLJ SI KREATIVEN

Aktualno, Prispevki

“Spreminja se tehnologija, sama logika kreativnosti pa ne.”
📅 17.03.2022

Velika pohvala in poklon Boštjanu Prijanoviču, direktorju in partnerju v agenciji New Moment Ljubljana. Na predavanju PR teatra konec lanskega leta Nova normalnost, nova kreativnost je predstavil novosti v oglaševanju in se vprašal, zakaj (če sploh) je pomembno biti drugačen. Od primera do primera je prepričljivo spomnil, kako se je vedno smiselno vračati k cilju, ki si ga zadamo, ter ob tem razmišljati s svojo glavo. “Ne rabimo otrok učiti, da so kreativni!” Še kako drži. Nekoč mi je v diskusiji cenjeni slikar podobno dejal; kako napačne so tiste craft tehnike učenja risanja, ki otroke popeljejo od prve do naslednje črte, korak za korakom, namesto da bi se pri otrokovih prvih čičkah čačkah pustila prosta pot lastni domišljiji. Zato mu je največji absurd, ko ga skušajo najeti za učenje risanja po korakih. Vse je prav in nič ni narobe obenem. 

Nenehno se poudarja, kako se v oglaševanju stvari spreminjajo hitro. Da, spreminja se tehnologija, sama logika kreativnosti pa ne. Veliko je lepih besed in besednih zvez, ki so obenem tako prazne. Imamo nove klišeje (npr. nova normalnost) in nove načine komunikacije, ki pa nujno ne predstavljajo višjega pomena ali dodane vrednosti. So zgolj aktualne puhlice.

Kaj ustvarja dobre oglase in vsebine? Če deluje, deluje. Če ne deluje, ne deluje, je preprost Prijanovičev odgovor. Zato ne smemo oglasa, zgodbe, vsebine nikoli soditi po tem, kaj reče teta, stric, babica, prijatelj. Ključna pri vsem skupaj je dobra ekipa, ki zgodbo, oglas ustvarja. Prijanovič tu smiselno naglasi lastnosti high performance/high trust znotraj ekipe, ki pa jih je težko dobiti ali zgraditi. Predavanje pa je argumentirano zaključil z zbirko bolj ali manj legendarnih oglasnih sporočil, ki so, nekatera neposrečeno, druga posrečeno, zaokrožila šest ključnih smernic, ki so pomembne pri oglaševanju: 1) Novo. 2) Drugačno. 3) Uporabljajte dialekt. 4) Prepletite vse medije v eno zgodbo. 5) Ustvarjajte parodije (ali pa ne). 6) Uporabite storytelling

Boštjan Prijanovič, vir slike: instagram.com/pr_teater

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

TRENDI: AI in kripto pristopi

TRENDI: AI in kripto pristopi

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.

Vsekakor pa najprej…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

Seveda so navdušile in očarale. Prepričljivo izstopale na prodajnih mestih. Zgodba je skupno ujemanje vrednot in zasledovanje plemenitih ciljev, to so trajnost, odgovornost, sodelovanje in vključenost.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja