MANJ, KO VEŠ, BOLJ SI KREATIVEN

Aktualno, Prispevki

“Spreminja se tehnologija, sama logika kreativnosti pa ne.”
📅 17.03.2022

Velika pohvala in poklon Boštjanu Prijanoviču, direktorju in partnerju v agenciji New Moment Ljubljana. Na predavanju PR teatra konec lanskega leta Nova normalnost, nova kreativnost je predstavil novosti v oglaševanju in se vprašal, zakaj (če sploh) je pomembno biti drugačen. Od primera do primera je prepričljivo spomnil, kako se je vedno smiselno vračati k cilju, ki si ga zadamo, ter ob tem razmišljati s svojo glavo. “Ne rabimo otrok učiti, da so kreativni!” Še kako drži. Nekoč mi je v diskusiji cenjeni slikar podobno dejal; kako napačne so tiste craft tehnike učenja risanja, ki otroke popeljejo od prve do naslednje črte, korak za korakom, namesto da bi se pri otrokovih prvih čičkah čačkah pustila prosta pot lastni domišljiji. Zato mu je največji absurd, ko ga skušajo najeti za učenje risanja po korakih. Vse je prav in nič ni narobe obenem. 

Nenehno se poudarja, kako se v oglaševanju stvari spreminjajo hitro. Da, spreminja se tehnologija, sama logika kreativnosti pa ne. Veliko je lepih besed in besednih zvez, ki so obenem tako prazne. Imamo nove klišeje (npr. nova normalnost) in nove načine komunikacije, ki pa nujno ne predstavljajo višjega pomena ali dodane vrednosti. So zgolj aktualne puhlice.

Kaj ustvarja dobre oglase in vsebine? Če deluje, deluje. Če ne deluje, ne deluje, je preprost Prijanovičev odgovor. Zato ne smemo oglasa, zgodbe, vsebine nikoli soditi po tem, kaj reče teta, stric, babica, prijatelj. Ključna pri vsem skupaj je dobra ekipa, ki zgodbo, oglas ustvarja. Prijanovič tu smiselno naglasi lastnosti high performance/high trust znotraj ekipe, ki pa jih je težko dobiti ali zgraditi. Predavanje pa je argumentirano zaključil z zbirko bolj ali manj legendarnih oglasnih sporočil, ki so, nekatera neposrečeno, druga posrečeno, zaokrožila šest ključnih smernic, ki so pomembne pri oglaševanju: 1) Novo. 2) Drugačno. 3) Uporabljajte dialekt. 4) Prepletite vse medije v eno zgodbo. 5) Ustvarjajte parodije (ali pa ne). 6) Uporabite storytelling

Boštjan Prijanovič, vir slike: instagram.com/pr_teater

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: GREGOR ZALOKAR, TrickyDisco! PiArt, CEO

KAJ PRAVI: GREGOR ZALOKAR, TrickyDisco! PiArt, CEO

Skozi novinarsko pisanje o glasbi že v mladih letih (Dee Jay Time, Radio Salomon, revija Stop … kasneje so prišli drugi, ne samo slovenski, ampak tudi tuji mediji) je postopno pričel spoznavati medije, ki jih danes zelo dobro pozna. In ločuje. Doštudiral je pravo, se vestno zaposlil na minIstrstvu za gospodarstvo, a ob 30. rojstnem dnevu obesil službo na klin, dal odpoved in se odločil, da bo raje sledil lastnemu razmišljanju, izven pričakovanih okvirjev, predvsem pa tistemu, kar si res želi početi. Samo razmišljanje izven okvirjev…

MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

MESSVJU: ROBERT KLADNIK, TikToker

Komedijant, tiktoter, ustvarjalec dobrih zgodb, igralec, ki pritegne. Nima se toliko za vplivneža kot
ustvarjalca vsebin. Dobrih vsebin. Rad ustvarja vsebine. Navdih zadnje črpa kjerkoli, kadarkoli, v življenju
pač.

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

Najnovejša raziskava Superbrands Slovenija, ki je v letu 2023 počastila in razglasila novo skupino superbrandov v družini Superbrands Slovenija, prinaša novo serijo zanimivosti in razmislekov o aktulni naklonjenosti slovenskih potrošnikov blagovnim znamkam.

ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

ZNAMKA V INDUSTRIJI INŽENIRSTVA

Močne in uspešne znamke so vselej tudi ogledalo močnega in produktivnega ekipnega dela. Zagnane ekipe in posamezniki so tisti, ki premikajo gore. Dajejo zgled in navdih. Takšne so tudi slovenske inženirke.

KREATIVNE KAPSULE

KREATIVNE KAPSULE

Muzejska izkušnja je sestavljena iz več razstavnih prostorov z vsemi vključujočimi elementi ter orodji sodobnih kanalov komuniciranja: vizualizacija, zvočna krajina, animacija, film, intervjuji. Obiskovalci/gledalci se potopijo v izkušnje, ki ustvarjajo občutke stapljanja z begunci preteklosti in sedanjosti, ter razumevanje in doumevanje zgodb.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja