L`OREAL Z MISIJO DISRUPTIVNE LEPOTE 2030

Aktualno, Prispevki

📅 19.08.2022

L`oreal z misijo disruptivne lepote 2030

Znamka L`Oréal vsako leto poglablja zeleno misijo v kontekstu lepote in kozmetičnih izdelkov, kar je, roko na srce, vselej velik izziv v industriji dekorativne kozmetike in njenega potrošništva. Zato so toliko bolj vredni premisleki in pozornosti pri zastavljenih projektih. L`Oréal Brandstorm 2022 novači mlade do 30. leta, da se pridružijo komunikacijski aplikaciji v Slacku in postanejo delo skupnosti Slack – Brandstorm 2022 zdaj!

Brandstorm je globalno inovacijsko tekmovanje, ki ob 30. obletnici tekmovanja med drugim tudi odpira priložnost, da mlade mentorirajo L’Oréalovi strokovnjaki (mojstrski tečaji, e-izobraževanje itd.), s čimer ostajajo v stiku s potencialnimi zaposlovalci, vrh vsega pa lahko zmagujejo v zastavljenih misijah Intrapreneurship.

Med timskim delom tako uživaš v odkrivanju kulture L`Oréala, širiš svoje karierne priložnosti in obzorja v mednarodni izkušnji, ki spodbuja mlade k iskanju nekonvencionalnih rešitev za zmago na intrapodjetniški misiji s strokovnjaki v Parizu na sedežu L’Oréala (potovanja in nastanitev ponuja L’Oréal). Mladi sodelujejo tako, da se prijavijo (iz več kot 65 sodelujočih držav po svetu), oblikujejo in se povežejo v teame (nabor je tako res širok), pitchirajo svoj najbolj disruptivni projekt in se potegujejo za zmago intrapodjetniške misije v Parizu. 

Misija deluje s ciljem disruptivne lepote, ki so si jo pri L`Oréalu zastavili do leta 2030. Spodbuja manifestacijo skozi tri ključne sledi: 1) “inclusion” (implementacija standardov hkratne uporabe istega izdelka/storitve),  2) “green” (zeleni izdelki v smeri bolj trajnostne lepote), 3) “tech” (personalizacija lepotne izkušnje s premišljeno invencijo revolucionarne tehnologije).

Ostali prispevki

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja