L`OREAL Z MISIJO DISRUPTIVNE LEPOTE 2030

Aktualno, Prispevki

📅 19.08.2022

L`oreal z misijo disruptivne lepote 2030

Znamka L`Oréal vsako leto poglablja zeleno misijo v kontekstu lepote in kozmetičnih izdelkov, kar je, roko na srce, vselej velik izziv v industriji dekorativne kozmetike in njenega potrošništva. Zato so toliko bolj vredni premisleki in pozornosti pri zastavljenih projektih. L`Oréal Brandstorm 2022 novači mlade do 30. leta, da se pridružijo komunikacijski aplikaciji v Slacku in postanejo delo skupnosti Slack – Brandstorm 2022 zdaj!

Brandstorm je globalno inovacijsko tekmovanje, ki ob 30. obletnici tekmovanja med drugim tudi odpira priložnost, da mlade mentorirajo L’Oréalovi strokovnjaki (mojstrski tečaji, e-izobraževanje itd.), s čimer ostajajo v stiku s potencialnimi zaposlovalci, vrh vsega pa lahko zmagujejo v zastavljenih misijah Intrapreneurship.

Med timskim delom tako uživaš v odkrivanju kulture L`Oréala, širiš svoje karierne priložnosti in obzorja v mednarodni izkušnji, ki spodbuja mlade k iskanju nekonvencionalnih rešitev za zmago na intrapodjetniški misiji s strokovnjaki v Parizu na sedežu L’Oréala (potovanja in nastanitev ponuja L’Oréal). Mladi sodelujejo tako, da se prijavijo (iz več kot 65 sodelujočih držav po svetu), oblikujejo in se povežejo v teame (nabor je tako res širok), pitchirajo svoj najbolj disruptivni projekt in se potegujejo za zmago intrapodjetniške misije v Parizu. 

Misija deluje s ciljem disruptivne lepote, ki so si jo pri L`Oréalu zastavili do leta 2030. Spodbuja manifestacijo skozi tri ključne sledi: 1) “inclusion” (implementacija standardov hkratne uporabe istega izdelka/storitve),  2) “green” (zeleni izdelki v smeri bolj trajnostne lepote), 3) “tech” (personalizacija lepotne izkušnje s premišljeno invencijo revolucionarne tehnologije).

Ostali prispevki

OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

Deseterici že uvrščenih supebrandov (Barcaffe, Big Bang, Generali, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Perwoll, Silan, Skb Banka) sta se pridružila tudi Woop in Omv. Vse do jesenske razglasitve vseh uvrščenih in zaključne prireditve vas vabimo k spremljanju supebrandov, ki so po rezultatih zadnje Ipsosove raziskave trga blagovnih znamk in po oceni strokovne žirije prejeli povabilo v družino Superbrand Slovenija.

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

SUPERBRANDS GLOBAL

SUPERBRANDS GLOBAL

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja