L`OREAL Z MISIJO DISRUPTIVNE LEPOTE 2030

Aktualno, Prispevki

📅 19.08.2022

L`oreal z misijo disruptivne lepote 2030

Znamka L`Oréal vsako leto poglablja zeleno misijo v kontekstu lepote in kozmetičnih izdelkov, kar je, roko na srce, vselej velik izziv v industriji dekorativne kozmetike in njenega potrošništva. Zato so toliko bolj vredni premisleki in pozornosti pri zastavljenih projektih. L`Oréal Brandstorm 2022 novači mlade do 30. leta, da se pridružijo komunikacijski aplikaciji v Slacku in postanejo delo skupnosti Slack – Brandstorm 2022 zdaj!

Brandstorm je globalno inovacijsko tekmovanje, ki ob 30. obletnici tekmovanja med drugim tudi odpira priložnost, da mlade mentorirajo L’Oréalovi strokovnjaki (mojstrski tečaji, e-izobraževanje itd.), s čimer ostajajo v stiku s potencialnimi zaposlovalci, vrh vsega pa lahko zmagujejo v zastavljenih misijah Intrapreneurship.

Med timskim delom tako uživaš v odkrivanju kulture L`Oréala, širiš svoje karierne priložnosti in obzorja v mednarodni izkušnji, ki spodbuja mlade k iskanju nekonvencionalnih rešitev za zmago na intrapodjetniški misiji s strokovnjaki v Parizu na sedežu L’Oréala (potovanja in nastanitev ponuja L’Oréal). Mladi sodelujejo tako, da se prijavijo (iz več kot 65 sodelujočih držav po svetu), oblikujejo in se povežejo v teame (nabor je tako res širok), pitchirajo svoj najbolj disruptivni projekt in se potegujejo za zmago intrapodjetniške misije v Parizu. 

Misija deluje s ciljem disruptivne lepote, ki so si jo pri L`Oréalu zastavili do leta 2030. Spodbuja manifestacijo skozi tri ključne sledi: 1) “inclusion” (implementacija standardov hkratne uporabe istega izdelka/storitve),  2) “green” (zeleni izdelki v smeri bolj trajnostne lepote), 3) “tech” (personalizacija lepotne izkušnje s premišljeno invencijo revolucionarne tehnologije).

Ostali prispevki

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

KOLUMNA: REZERVIRANO ZA PRAZNIKE

V prazničnem času ljudje še bolj na stežaj, kot ponavadi, odpremo svoje denarnice. Zato jih v upanju – da jih bomo odprli pri njih – na stežaj odprejo tudi trgovci. In s čarobnimi zgodbami, ki se človeka dotaknejo, zaigrajo na čustvene note nas kupcev.

OSREDNJA TEMA: PRAVLJIČNOST V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: PRAVLJIČNOST V ZNAMČENJU

K tržni prepoznavnosti znamke nedvomno prispevajo tudi logotipi, kreativne vsebine, spletna mesta in aplikacije. A to je zgolj en, eksterni del celotne zgodbe. Seveda je razumljivo, da smo ljudje tudi vizualni in se odzivamo tudi na takšne in drugačne vizualne pečate. Običajno smo tudi nagnjeni k posnemanju nečesa ali k reciklažam impresij. Vendar ključno gonilo ali motor uspešnih znamk je tudi v mnogih nevidnih in unikatnih dejavnikih, ki se gradijo kontinuirano, skozi čas. Gradnja znamke je skupek zaporednih, ne nujno enoznačnih strateških procesov. Kot tako jo velja proučevati interno kot tudi eksterno.

BRANJE: BOŠKO PRAŠTALO

BRANJE: BOŠKO PRAŠTALO

Delo je spisano za vse tiste, ki si želijo kakovostnega časa in odnosov, ki prinašajo “prava” poznanstva, “prave” veze, “prave” poti za uresničevanje življenjskih ciljev. Da, vse je mogoče. Tako se bere ta knjiga in daje navdih, da je povezovanje naše najmočnejše orožje.

VIDEO: PRO video vs. DIY video

VIDEO: PRO video vs. DIY video

Dejstvo je, da moramo vsi komunicirati, tako ali drugače, če želimo ostati v igri. Vprašanje je, kdaj investirati v vsebine visoke produkcijske vrednosti in kdaj je čisto v redu, če ustvarimo video vsebino s telefonom.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja