📅 30.08.2022

LOKALNI NAVDIH: Lubiwood

Naravi prijazne, z edinstvenimi motivi so več kot le lesene sestavljanke

Podjetje Lubiwood, ki ustvarja unikatne lesene sestavljenke, je nastalo v letu 2020. Mlad par, Beti in Luka, sta se iz ljubezni do lesenih sestavljank in zabave ob sestavljanju, odločila, da bosta začela oblikovati čisto svoje. Pri tem ju je gnal cilj, da so sestavljanke najprej in brez dvoma naravi prijazne, obenem pa edinstvene in zabavne za vse starosti

Navdušenke in navdušenci sestavljanja lahko izbirajo med številnimi motivi: sestavljanke živali, sestavljanke narava in sestavljanke zodiak. Vsak mesec pa se pri podjetju Lubiwood trudijo, da razveselijo, zato vneto dodajajo nove, čudovite dizajne za vse generacije! O tem pričajo tudi mnenja uporabnikov oz. kupcev iz številnih evropskih držav, kar je dodatna potrditev, da sta Beti in Luka s svojim konceptom nedvomno uspela prepričati in navdušiti tudi preko slovenskih meja. 

Vse komponente, vključno z ilustracijami, razrezom in mehanizmom škatle, so zasnovane in izdelane v EU

Lubiwood sestavljanke so narejene iz posebno izbranega trajnostnega in kakovostnega evropskega lesa. Družinska delavnica v Kamniku poskrbi za skrbno in natančno lasersko rezanje lesa; sami koščki sestavljank so namreč vidno debelejši kot pri klasičnih sestavljankah, zato je občutek pri sestavljanju še prijetnejši. Vsaka sestavljanka je potem zapakirana, v prav tako leseni, darilni škatlici ali eko razgradljivi vrečki. Pakiranje izbere kupcec sam, priporočajo pa sledeče: če gre za darilo, je dobrodošlo, da izberemo leseno darilno škatlico, sicer pa so vrečke bolj prikladne, ker so lažje za shranjevanje ter vzamejo manj prostora. 

Skrbno izrisane in izrezane sestavljanke

Lubiwood ekipa stremi k zasnovi kvalitetnih in edinstvenih sestavljank. Vsak motiv se skrbno oblikuje do nekaj mesecev in je dostopen le v Lubiwood spletni trgovini. Od zasnove in izrisa motiva do izrisa unikatnih koščkov, ki ob koncu predstavljajo čudovito celoto, tako poteka premišljen in natančen ustvarjalni proces.

Lesene sestavljanke za vse generacije, odmik od stresa in treniranje veščin reševanja

Lubiwood sestavljanke so primerne za vso družino! Odpirajo prostor za čudovito medgeneracijsko povezovalno izkušnjo in so še kako dobrodošle za popoldneve ali večere družinskih iger. 

Barvite sestavljanke s koščki v oblikah živali in drugih zanimivih motivov so prava izbira za zvrhan kup zabave ali odmik od stresnega vsakdana. Nekateri ljubitelji Lubiwoodovih lesenih sestavljank pravijo, da si “dajo glasno glasbo ter se s svojimi bližnjimi zabavajo ob sestavljanju”. Drugi si privoščijo “mir in tišino ter poskrbijo, da jih pri tem nihče ne moti”. Prav v tem je ves čar zgodbe Lubiwood lesenih sestavljank! Nad njimi se navdušujejo tako mladostniki kot odrasli, saj jim kljub manjšemu številu koščkov, predstavljajo velik izziv in trening za možgane, spomin. Sestavljajo se tudi po več ur. 

Uspeh zgodbe, tudi izven Slovenije

Kot uvodoma predstavljeno, zgodba se je pričela leta 2020, ko sta mlad par, Beti in Luka, iz ljubezni do sestavljank razvila svojo linijo sestavljank. Luka je že prej imel izkušnje s spletnimi trgovinami, predvsem iz vidika postavljanja analitike in optimizacije spletnih strani. Poleg tega se rad spušča v neznane vode, se nauči novih stvari in predela vsako stvar do potankosti. Vse to jima je pomagalo pri soočanju z vsemi tehničnimi izzivi. Betin doprinos je bil predvsem vizualna podoba in predstavitev sestavljank. 

V pvem planu poslovnega delovanja sta se odločila za t. i. dropshipping, ker se je le-ta izkazal za uspešen in dokaj enostaven način poslovnega modela, kjer se izogneš problemov z zalogo. Pri tem sta vztrajala zelo malo časa, a sta se obenem okrepila za tisti prepotrebni pogum, da pričneta vse sama izdelovati in to doma, v Sloveniji. Idej za dizajne je bilo ogromno, kot pripovedujeta. Hitro sta navezala stik z delavnico v Kamniku, katero vodi “res iznajdljiv majster”. Preko spletne platforme pa sta našla tudi odlično grafično oblikovalko iz Berlina, ki jima je po njunih idejah oblikovala prvih 6 sestavljank. 

Tujega trga sta se lotila sistematično. Posnela sta nekaj oglasov in jih testirala po več državah. Dobre rezultate sta v nekaterih državah dobila takoj, spet v drugih ni bilo nobenega zanimanja. Predvsem je bilo pomembno, kot ključno poudarita, da nista obupala ali odnehala prehitro. Včasih je bil za uspeh potreben le drugi pristop. Malce sreče sta imela tudi po zaslugi časa, kar potrjuje tisto znano reklo “ob pravem času na pravem mestu”. Pandemija je ljudi zaprla v domove in sestavljanke so se izkazale kot ena izmed dobrodošlih rešitev za preganjanje dolgčasa, sprostitev in meditacijo.

Danes njuno podjetje dosega že kar “precejšno mejo kompleksnosti”, kot opisujeta. Novi mesečni dizajni, obenem pa tudi razvijata povsem nov produkt. 

Vizija koristnosti Pri snovanju njunih sestavljank jim je predvsem pomembno, da ob vsej poplavi “nekoristnih produktov na trgu”, ponudita “nekaj koristnega”. In sestavljanke so ravno to, saj je znanih “veliko koristnih učinkov, ki jih imajo sestavljanke za naše možgančke”. Ob tem malce hudomušno, a nadvse prisrčno in s samimi dobrimi nameni dodajata: Naj vas manjše število koščkov ne zavede, saj se lahko sestavljanko s 150 koški lahko sestavlja več ur!

Ostali prispevki

TRENDI: AI in kripto pristopi

TRENDI: AI in kripto pristopi

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.

Vsekakor pa najprej…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

Seveda so navdušile in očarale. Prepričljivo izstopale na prodajnih mestih. Zgodba je skupno ujemanje vrednot in zasledovanje plemenitih ciljev, to so trajnost, odgovornost, sodelovanje in vključenost.

BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

Romantika v znamčenju je prav to – nežno približevanje naših vrednot in zgodb ciljni skupini. Ključno je, da se naše vrednote kažejo skozi zgodbo, ki jo gradimo. Ta zgodba naj ne bo le pripoved o izdelku ali storitvi, ampak naj odraža tisto, kar nas kot znamko dela edinstvene, človeške.

Vendar pa je treba romantiko uporabiti premišljeno. Ni vsaka znamka ali ciljna skupina primerna za vsak pristop.

Bistveno je…

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

Morda se po naslovu ali na prvi vtis zdi bolj kot nek priročnik ali most med novinarskim diskurzom in končnim uporabnikom – bralcem, spremljevalcem – vsebin novinarskega diskurza. Pa vendar lahko marsikatero refleksijo preslikamo tudi v razmišljanja o sodobnih praksah znamčenja.

Recimo, razumevanje pojma pristranskosti. Vsak izhaja iz sebe, vsak potrošnik pri konzumiraju znamkinih izdelkov ali storitev prav tako izhaja iz sebe, svojih potreb, pričakovanj, misli in vrednot. Vse to ustvarja…

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

Kombinacija sintetičnega materiala, odpornega na udarce, in natančnega mehanizma (kot nalašč za masovno proizvodnjo) je bila odslej cenovno dostopna in na voljo v široki paleti barv. Končni preboj pa naj bi se zgodil leta 1984, ko modelov niso več omenjali z njihovimi referenčnimi številkami, temveč je vsaka ura dobila svoje lastno ime. Inovativen švicarski izdelek je postal simbol vznemirljivega življenjskega sloga.

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

Septembra je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala gala podelitev in svečana večerja v imenu Superbrands Slovenija 2023. Vsem letošnjim prejemnikom te prestižne nagrade in personalizirane korporativne knjige čestitamo.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja