📅 30.08.2022

LOKALNI NAVDIH: Lubiwood

Naravi prijazne, z edinstvenimi motivi so več kot le lesene sestavljanke

Podjetje Lubiwood, ki ustvarja unikatne lesene sestavljenke, je nastalo v letu 2020. Mlad par, Beti in Luka, sta se iz ljubezni do lesenih sestavljank in zabave ob sestavljanju, odločila, da bosta začela oblikovati čisto svoje. Pri tem ju je gnal cilj, da so sestavljanke najprej in brez dvoma naravi prijazne, obenem pa edinstvene in zabavne za vse starosti

Navdušenke in navdušenci sestavljanja lahko izbirajo med številnimi motivi: sestavljanke živali, sestavljanke narava in sestavljanke zodiak. Vsak mesec pa se pri podjetju Lubiwood trudijo, da razveselijo, zato vneto dodajajo nove, čudovite dizajne za vse generacije! O tem pričajo tudi mnenja uporabnikov oz. kupcev iz številnih evropskih držav, kar je dodatna potrditev, da sta Beti in Luka s svojim konceptom nedvomno uspela prepričati in navdušiti tudi preko slovenskih meja. 

Vse komponente, vključno z ilustracijami, razrezom in mehanizmom škatle, so zasnovane in izdelane v EU

Lubiwood sestavljanke so narejene iz posebno izbranega trajnostnega in kakovostnega evropskega lesa. Družinska delavnica v Kamniku poskrbi za skrbno in natančno lasersko rezanje lesa; sami koščki sestavljank so namreč vidno debelejši kot pri klasičnih sestavljankah, zato je občutek pri sestavljanju še prijetnejši. Vsaka sestavljanka je potem zapakirana, v prav tako leseni, darilni škatlici ali eko razgradljivi vrečki. Pakiranje izbere kupcec sam, priporočajo pa sledeče: če gre za darilo, je dobrodošlo, da izberemo leseno darilno škatlico, sicer pa so vrečke bolj prikladne, ker so lažje za shranjevanje ter vzamejo manj prostora. 

Skrbno izrisane in izrezane sestavljanke

Lubiwood ekipa stremi k zasnovi kvalitetnih in edinstvenih sestavljank. Vsak motiv se skrbno oblikuje do nekaj mesecev in je dostopen le v Lubiwood spletni trgovini. Od zasnove in izrisa motiva do izrisa unikatnih koščkov, ki ob koncu predstavljajo čudovito celoto, tako poteka premišljen in natančen ustvarjalni proces.

Lesene sestavljanke za vse generacije, odmik od stresa in treniranje veščin reševanja

Lubiwood sestavljanke so primerne za vso družino! Odpirajo prostor za čudovito medgeneracijsko povezovalno izkušnjo in so še kako dobrodošle za popoldneve ali večere družinskih iger. 

Barvite sestavljanke s koščki v oblikah živali in drugih zanimivih motivov so prava izbira za zvrhan kup zabave ali odmik od stresnega vsakdana. Nekateri ljubitelji Lubiwoodovih lesenih sestavljank pravijo, da si “dajo glasno glasbo ter se s svojimi bližnjimi zabavajo ob sestavljanju”. Drugi si privoščijo “mir in tišino ter poskrbijo, da jih pri tem nihče ne moti”. Prav v tem je ves čar zgodbe Lubiwood lesenih sestavljank! Nad njimi se navdušujejo tako mladostniki kot odrasli, saj jim kljub manjšemu številu koščkov, predstavljajo velik izziv in trening za možgane, spomin. Sestavljajo se tudi po več ur. 

Uspeh zgodbe, tudi izven Slovenije

Kot uvodoma predstavljeno, zgodba se je pričela leta 2020, ko sta mlad par, Beti in Luka, iz ljubezni do sestavljank razvila svojo linijo sestavljank. Luka je že prej imel izkušnje s spletnimi trgovinami, predvsem iz vidika postavljanja analitike in optimizacije spletnih strani. Poleg tega se rad spušča v neznane vode, se nauči novih stvari in predela vsako stvar do potankosti. Vse to jima je pomagalo pri soočanju z vsemi tehničnimi izzivi. Betin doprinos je bil predvsem vizualna podoba in predstavitev sestavljank. 

V pvem planu poslovnega delovanja sta se odločila za t. i. dropshipping, ker se je le-ta izkazal za uspešen in dokaj enostaven način poslovnega modela, kjer se izogneš problemov z zalogo. Pri tem sta vztrajala zelo malo časa, a sta se obenem okrepila za tisti prepotrebni pogum, da pričneta vse sama izdelovati in to doma, v Sloveniji. Idej za dizajne je bilo ogromno, kot pripovedujeta. Hitro sta navezala stik z delavnico v Kamniku, katero vodi “res iznajdljiv majster”. Preko spletne platforme pa sta našla tudi odlično grafično oblikovalko iz Berlina, ki jima je po njunih idejah oblikovala prvih 6 sestavljank. 

Tujega trga sta se lotila sistematično. Posnela sta nekaj oglasov in jih testirala po več državah. Dobre rezultate sta v nekaterih državah dobila takoj, spet v drugih ni bilo nobenega zanimanja. Predvsem je bilo pomembno, kot ključno poudarita, da nista obupala ali odnehala prehitro. Včasih je bil za uspeh potreben le drugi pristop. Malce sreče sta imela tudi po zaslugi časa, kar potrjuje tisto znano reklo “ob pravem času na pravem mestu”. Pandemija je ljudi zaprla v domove in sestavljanke so se izkazale kot ena izmed dobrodošlih rešitev za preganjanje dolgčasa, sprostitev in meditacijo.

Danes njuno podjetje dosega že kar “precejšno mejo kompleksnosti”, kot opisujeta. Novi mesečni dizajni, obenem pa tudi razvijata povsem nov produkt. 

Vizija koristnosti Pri snovanju njunih sestavljank jim je predvsem pomembno, da ob vsej poplavi “nekoristnih produktov na trgu”, ponudita “nekaj koristnega”. In sestavljanke so ravno to, saj je znanih “veliko koristnih učinkov, ki jih imajo sestavljanke za naše možgančke”. Ob tem malce hudomušno, a nadvse prisrčno in s samimi dobrimi nameni dodajata: Naj vas manjše število koščkov ne zavede, saj se lahko sestavljanko s 150 koški lahko sestavlja več ur!

Ostali prispevki

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

KOLUMNA: Romantika – da, a ne za vsako ceno

Romantika zagotovo pritegne. Ampak kakšen smisel ima romantika v znamčenju, če ni del identitete znamke in podjetja? Se romantični TV oglas sklada z vrednotami podjetja? Se zaposleni z njim poenotijo ali zgolj zavijejo z očmi, češ, »šefi spet prodajajo pravljice«? In kako se počutijo kupci, ko zaznajo to vrzel? Samorefleksija in preizpraševanje sta v iskanju srčike same ter identitete podjetja še kako na mestu in naj ne bosta nikoli odveč. Tudi takrat, ko se v lovljenju rokov za kampanjo zdi, da ni časa za praktično nič. Ravno takrat je morda pravi trenutek da stopimo korak nazaj, umirimo žogico, zadihamo in resno premislimo o koreninah identitete znamke.

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja