📅 30.08.2022

LOKALNI NAVDIH: Lubiwood

Naravi prijazne, z edinstvenimi motivi so več kot le lesene sestavljanke

Podjetje Lubiwood, ki ustvarja unikatne lesene sestavljenke, je nastalo v letu 2020. Mlad par, Beti in Luka, sta se iz ljubezni do lesenih sestavljank in zabave ob sestavljanju, odločila, da bosta začela oblikovati čisto svoje. Pri tem ju je gnal cilj, da so sestavljanke najprej in brez dvoma naravi prijazne, obenem pa edinstvene in zabavne za vse starosti

Navdušenke in navdušenci sestavljanja lahko izbirajo med številnimi motivi: sestavljanke živali, sestavljanke narava in sestavljanke zodiak. Vsak mesec pa se pri podjetju Lubiwood trudijo, da razveselijo, zato vneto dodajajo nove, čudovite dizajne za vse generacije! O tem pričajo tudi mnenja uporabnikov oz. kupcev iz številnih evropskih držav, kar je dodatna potrditev, da sta Beti in Luka s svojim konceptom nedvomno uspela prepričati in navdušiti tudi preko slovenskih meja. 

Vse komponente, vključno z ilustracijami, razrezom in mehanizmom škatle, so zasnovane in izdelane v EU

Lubiwood sestavljanke so narejene iz posebno izbranega trajnostnega in kakovostnega evropskega lesa. Družinska delavnica v Kamniku poskrbi za skrbno in natančno lasersko rezanje lesa; sami koščki sestavljank so namreč vidno debelejši kot pri klasičnih sestavljankah, zato je občutek pri sestavljanju še prijetnejši. Vsaka sestavljanka je potem zapakirana, v prav tako leseni, darilni škatlici ali eko razgradljivi vrečki. Pakiranje izbere kupcec sam, priporočajo pa sledeče: če gre za darilo, je dobrodošlo, da izberemo leseno darilno škatlico, sicer pa so vrečke bolj prikladne, ker so lažje za shranjevanje ter vzamejo manj prostora. 

Skrbno izrisane in izrezane sestavljanke

Lubiwood ekipa stremi k zasnovi kvalitetnih in edinstvenih sestavljank. Vsak motiv se skrbno oblikuje do nekaj mesecev in je dostopen le v Lubiwood spletni trgovini. Od zasnove in izrisa motiva do izrisa unikatnih koščkov, ki ob koncu predstavljajo čudovito celoto, tako poteka premišljen in natančen ustvarjalni proces.

Lesene sestavljanke za vse generacije, odmik od stresa in treniranje veščin reševanja

Lubiwood sestavljanke so primerne za vso družino! Odpirajo prostor za čudovito medgeneracijsko povezovalno izkušnjo in so še kako dobrodošle za popoldneve ali večere družinskih iger. 

Barvite sestavljanke s koščki v oblikah živali in drugih zanimivih motivov so prava izbira za zvrhan kup zabave ali odmik od stresnega vsakdana. Nekateri ljubitelji Lubiwoodovih lesenih sestavljank pravijo, da si “dajo glasno glasbo ter se s svojimi bližnjimi zabavajo ob sestavljanju”. Drugi si privoščijo “mir in tišino ter poskrbijo, da jih pri tem nihče ne moti”. Prav v tem je ves čar zgodbe Lubiwood lesenih sestavljank! Nad njimi se navdušujejo tako mladostniki kot odrasli, saj jim kljub manjšemu številu koščkov, predstavljajo velik izziv in trening za možgane, spomin. Sestavljajo se tudi po več ur. 

Uspeh zgodbe, tudi izven Slovenije

Kot uvodoma predstavljeno, zgodba se je pričela leta 2020, ko sta mlad par, Beti in Luka, iz ljubezni do sestavljank razvila svojo linijo sestavljank. Luka je že prej imel izkušnje s spletnimi trgovinami, predvsem iz vidika postavljanja analitike in optimizacije spletnih strani. Poleg tega se rad spušča v neznane vode, se nauči novih stvari in predela vsako stvar do potankosti. Vse to jima je pomagalo pri soočanju z vsemi tehničnimi izzivi. Betin doprinos je bil predvsem vizualna podoba in predstavitev sestavljank. 

V pvem planu poslovnega delovanja sta se odločila za t. i. dropshipping, ker se je le-ta izkazal za uspešen in dokaj enostaven način poslovnega modela, kjer se izogneš problemov z zalogo. Pri tem sta vztrajala zelo malo časa, a sta se obenem okrepila za tisti prepotrebni pogum, da pričneta vse sama izdelovati in to doma, v Sloveniji. Idej za dizajne je bilo ogromno, kot pripovedujeta. Hitro sta navezala stik z delavnico v Kamniku, katero vodi “res iznajdljiv majster”. Preko spletne platforme pa sta našla tudi odlično grafično oblikovalko iz Berlina, ki jima je po njunih idejah oblikovala prvih 6 sestavljank. 

Tujega trga sta se lotila sistematično. Posnela sta nekaj oglasov in jih testirala po več državah. Dobre rezultate sta v nekaterih državah dobila takoj, spet v drugih ni bilo nobenega zanimanja. Predvsem je bilo pomembno, kot ključno poudarita, da nista obupala ali odnehala prehitro. Včasih je bil za uspeh potreben le drugi pristop. Malce sreče sta imela tudi po zaslugi časa, kar potrjuje tisto znano reklo “ob pravem času na pravem mestu”. Pandemija je ljudi zaprla v domove in sestavljanke so se izkazale kot ena izmed dobrodošlih rešitev za preganjanje dolgčasa, sprostitev in meditacijo.

Danes njuno podjetje dosega že kar “precejšno mejo kompleksnosti”, kot opisujeta. Novi mesečni dizajni, obenem pa tudi razvijata povsem nov produkt. 

Vizija koristnosti Pri snovanju njunih sestavljank jim je predvsem pomembno, da ob vsej poplavi “nekoristnih produktov na trgu”, ponudita “nekaj koristnega”. In sestavljanke so ravno to, saj je znanih “veliko koristnih učinkov, ki jih imajo sestavljanke za naše možgančke”. Ob tem malce hudomušno, a nadvse prisrčno in s samimi dobrimi nameni dodajata: Naj vas manjše število koščkov ne zavede, saj se lahko sestavljanko s 150 koški lahko sestavlja več ur!

Ostali prispevki

GLASBENA OČALA: NOVI TEHNOLOŠKI PREBOJ ALI MODA?

GLASBENA OČALA: NOVI TEHNOLOŠKI PREBOJ ALI MODA?

Glasbena sončna očala so navdušujoč trend zadnjih par let, ki ga bomo z zanimanjem spremljali, kam vse bo pripeljal skozi uporabniško izkušnjo. Morda, pred bližajočim se poletjem, je en simpatičen približek za vse tiste, ki na plaže neradi hodijo s telefoni, si pa na vsak način želijo svoje glasbe.

PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

PRESTIŽ: TUDI V UNIKATNIH STIKALIH.

Ustvarjalec nakita, Maison Tournaire, in proizvajalec luksuznih stikal, Meljac, združujeta moči in premikata meje notranje opreme z lansiranjem bronastih (medeninastih) modelov serije stikal »Meljac X Tournaire Décor«. Vsako stikalo Meljac X Tournaire Décor je privlačno umetniško delo, ki odlično ujame esenco svoje okolice, prostora.

GLOBALNI NAVDIH

GLOBALNI NAVDIH

Da bi ohranili bisere naših ust, terja velik, tako statistike, okoljski davek. Posameznik menda v svojem življenju uporabi preko 300 zobnih ščetk, leta 2019 je bilo  v ZDA zavrženih milijardo zobnih ščetk, od tega je večina plastičnih. Obstaja pa, kar je dobra novica, vse več alternativ plastiki za enkratno uporabo. Odlične naravne alternative sintetičnim ščetkam so tiste, ki so narejene iz lesa in rastlinskih materialov: bambus, bukev ali koruzni škrob, recikliran ricinusov fižol … Ob prebiranju ocen in študij se je na koncu težko odločiti, katera je tista najboljša. Podrobneje si oglejmo izbor nekaterih znamk, ki se po neodvisnih raziskavah umeščajo med šest najboljših v letu 2022.

Marketing – gonilo sprememb in razvoja

Marketing – gonilo sprememb in razvoja

Tudi letos se bodo v zgodovino slovenskega marketinga zapisala podjetja, ki izstopajo s svojimi marketinškimi dosežki, podjetje z najboljšim marketinškim projektom pa bo dobilo naziv državnega prvaka v marketingu. Razpisane so štiri kategorije, razpis je odprt do 7. maja. Slovenske prvake v marketingu bo izbrala 10-članska strokovna komisija, najboljše pa bodo že tradicionalno razglasili na Slovenski marketinški konferenci 30. maja v Portorožu.

BRANJE: HLADNA VOJNA IN BITKA ZA INFORMACIJSKO TEHNOLOGIJO.

BRANJE: HLADNA VOJNA IN BITKA ZA INFORMACIJSKO TEHNOLOGIJO.

Delta, prvi jugoslovanski računalnik, narejen doma, za katerega ni bilo potrebno plačati licence. Ko razmišljamo o digitalnih premikih, digitalnih nastopih na trgu in digitalnih strategijah v svetu znamčenja, se je smiselno in zgledno ozreti nekoliko nazaj. V sam čas, ko so nastajali prvi računalniki na naših tleh. In ne, niso se nujno uvažali. Delo Hladna vojna in bitka za informacijsko tehnologijo je nujno enciklopedično branje za sodobne digitalne premisleke na temelju pretekle zgodovine.

LEGENDA: HARLEY-DAVIDSON.

LEGENDA: HARLEY-DAVIDSON.

Motorno kolo Harley-Davidson, ki vstopa v novo dobo tehnologije, je prefinjen, a preprost stroj, ki vozniku omogoča enostavno, varno in udobno vožnjo. Harleyjeve najnovejše izdaje ponujajo paleto skoraj tridesetih različnih modelov, razdeljenih med pet družin. Harley-Davidson motorno kolo je tako ustvarjen za vsak okus, starost in velikost. A da bi blagovno znamko ohranili na dosegu vsakega sanjača oz. ljubitelja motornih vozil, so celo ustvarili različice sodobnih urbanih motornih koles, ki jih lahko ceni oz. sprejme vsaka generacija. Ti modeli ne predpostavljajo več močnega moškega s tetovažo na roki, temveč slehernika, moškega in/ali žensko, ki sanja(ta) o svobodi v zabavnem in varnem okolju – z motorjem Harley-Davidson.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja