LOKALNE NOVICE: IPPR – 10. obletnica, Marles – boljši standard bivanja, Modro modri Baby center, Paloma dinozavri, Mol Slovenija s Fresh Corner, Hisense – Zmaga je le začetek…

Aktualno, Prispevki

📅 05.07.2024

Agencija za komuniciranje IPPR praznovala 10-letnico delovanja

Ekipa IPPR, vir: Mediaspeed.

V agenciji IPPR so deset let svojega delovanja praznovali ganljivo slavnostno. Za svoje poslovne partnerje so v Hribarjevi dvorani na Ljubljanskem gradu v zahvalo za dolgoletno sodelovanje pripravili program, ki je požel številne ovacije. Glasbena gosta sta bila Matevž Šalehar-Hamo in Peter Dekleva. Ustanoviteljica agencije Irena Pavčič je poskrbela za presenečenje na zaključku dogodka, ko se je zahvalila svojima možu in sinu za dolgoletno podporo, da je lahko skupaj s sodelavkami agencijo pripeljala do točke, kjer so sedaj. Skupaj s Hamom je zapela duet, ki je ganil vse obiskovalce.

Programska ekipa dogodka 10 let IPPR, vir: Mediaspeed.

Agencija IPPR je bila pred desetimi leti ustanovljena v času, ko so bile še povsod prisotne posledice močne gospodarske krize. V vseh letih delovanja so se s komunikacijskega vidika aktivno vključevali v spremembe, ki jih je prinašal svet. Od ekološke in migrantske krize do epidemije svetovnih razsežnosti, zdravstvene krize in vsesplošnih izzivov z umetno inteligenco. Njihovo vodilo je, da so vedno profesionalni, pokončni, transparentni in prijazni.

Rok Zagruševcem in Alenka Potočnik Anžič (Hisense Europe) ter Miloš Suša, vir: Mediaspeed.
Ivo Boscarol z ekipo IPPR, vir: Mediaspeed.

Vsem pošiljajo sporočilo – komunicirajmo! Ne izogibajmo se odgovorom, ne zavijajmo se v molk, ne ignorirajmo, ampak komunicirajmo!

Oglaševalska ekipa, vir: Mediaspeed.

Marles – boljši standard bivanja

Marles ima več kot 125-letno tradicijo izgradnje zeleno-vativnih, z naravo povezanih, naprednih in trajnostnih rešitev iz lesa. Je vodilni ponudnik izvirnih rešitev na področju gradnje sodobnih lesenih montažnih objektov v Evropi. „Naša vizija je jasna: ustvariti podnebju naklonjeno prihodnost, kjer vsak dom ne le zagotavlja udobje, ampak tudi varuje okolje“, pojasnjuje direktor podjetja Marles, Tadej Gosak. Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga, ob tem dodaja: „Nova podoba blagovne znamke in prenovljeni produktni portfelj nista zgolj estetski posodobitvi, temveč odraz našega DNK, naših vrednot in ciljev.“

Vir: Big See.

V prenovljenem produktnem portfelju Marles predstavlja 3 ključne stebre svoje ponudbe: individualne rešitve, združene v liniji ForeverMine, 2 popolnoma novi liniji hiš Marles arhitekturnega studia – Pure in Prime – ter premišljene rešitve za poslovne investitorje. V Marlesu verjamejo v ustvarjanje boljšega standarda bivanja z oblikovanjem doma na najvišjem nivoju – ne glede na to, ali se kupci odločijo za popolnoma prilagojeno hišo po meri ali za hišo iz njihovega kataloga. Marlesov produkt Dom24h pa se umešča kot njihova prva hiša z negativnim ogljičnim odtisom. A Marlesova ponudba se ne konča zgolj pri gradnji stanovanjskih hiš za individualne kupce, tu so še turistični objekti, javni in poslovni objekti,  vključno s šolami in vrtci, pri katerih nudijo lastni inženiring, kot tudi sodelujejo z zunanjimi arhitekti in projektivnimi biroji. Zgolj v letu 2023 so pri Marlesu postavili nekaj manj od skupaj 200 objektov v širši regiji (v Švici, Italiji, Avstriji, Nemčiji, na Hrvaškem in v Sloveniji). Marles je za zgledno delo spomladi prejel mednarodno nagrado BIG SEE v okviru festivala BIG Arhitektura. Mednarodno žirijo je prepričal s svojim konceptom Lumniya iz linije Pure in zanj prejel najvišjo možno oceno. “Resnično smo hvaležni za nagrado, saj potrjuje, da je pot, ki smo jo začrtali, prava. Še naprej želimo oblikovati prihodnost bivanja, ki bo v sožitju z naravo”, je povedala Melanja Korošec.

Vir: Marles.

Modro modri Baby center

Letošnji pokrovitelj tradicionalnega pomladnega FNZ (Festival nakupov in zabave), ki poteka v ljubljanskem BTCju, Baby Center, je festival odel v znamenje modre, ki je kot barva del njegove celostne podobe. Modra je bila sladkorna pena, moder je bil sladoled … vrh vsega je bil tudi sam dogodek kup modrosti – organizirana so bila namreč strokovna svetovanja in izobraževalne vsebine Zavoda varna pot. Ob tem seveda ni manjkal pester program, ki je razveselil najmlajše: poslikave obraza, gusarski poligon, napihljivi grad s princeso in ustvarjalne delavnice.

Baby center, ki letos tudi ponosno slavi pečat Izbrane otroške trgovine leta, se kontinuirano trudi s ponudbo kakovostnih in izbranih otroških izdelkov. Pri tem ne pozabi tudi na slovenske blagovne znamke, med katerimi velja omeniti FreeON, ki ponuja pester izbor športnih vozičkov – „marele“. Odlikuje jih preprost enoročni sistem zlaganja, nekatere pa se zložijo s pritiskom na le en gumb!

Vir: FreeON.

Paloma dinozavri, ki si vedno stojijo ob strani

Sklepanje prvih prijateljstev med otroki, poleg veselja in prijetnih občutkov, s seboj prinese tudi prve socializacijske izzive. Kako lahko starši pomagajo svojemu otroku razumeti vedenja in čustva drugih otrok, kako jih učiti empatije ter pomagati, da se bodo razvili v pravega prijatelja ter se hkrati znali postaviti tudi zase? V te večne starševske dileme je ugriznila blagovna znamka Paloma, ki je začutila, da nagovori najmlajše oz. družine. Skozi lik dinozavra so se rodile zgodbice (zvočne in tekstovne) o prijatelju Dinu. Svoje misli so v sklopu organizirane nagradne igre prispevali tudi otroci sami. Dino in njegovi prijatelji pa so tudi sicer glavne zvezde Palomine nove linije izdelkov. Uporabnik jih lahko vidi na Dino toaletnem papirju, Dino robčkih v škatlici in na klasičnih robčkih Dino.

Vir: Paloma.

MOL Slovenija s Fresh Corner

V MOL Slovenija želijo svojim obiskovalcem ponuditi zgolj najboljšo kavo na poti, zato so obstoječo svežo ponudbo v Fresh Corner nadgradili z novimi kavnimi specialitetami. Značilna zmes kavnega zrnja Fresh Corner je kavna mešanica Arabice in Robuste, dodali pa so tudi novo Premium kavo iz 100-odstotne Arabice. Gre za edinstveno pripravljeno mešanico kave, ki jo na podlagi posebnih receptov in strokovnim znanjem pripravijo v pražarni Roastar, ki je v lasti Skupine MOL.

Pod to izkušnjo se je podpisala vodja oddelka za kavo v pražarni Roastar, Anita Nagy-Bertók, ki je tudi certificirana senzorična ocenjevalka in strokovnjakinja za World Coffee Events.

Vir: MOL Slovenija.

Hisense – zmaga je le začetek

Kot uradni partner UEFA EURO 2024™ si Hisenseprizadeva navijačem zagotoviti najboljšo izkušnjo spremljanja nogometnih tekem. Svojo kampanjo »Zmaga je le začetek« (BEYOND GLORY) začenja z novim oglasom, ki prikazuje njihove najnovejše inovativne izdelke, ki ljudem izboljšujejo življenje. Oglas predstavlja napredne ULED in laserske televizorje Hisense. V ospredju je U7N ULED Mini-LED TV, opremljen z naprednimi funkcijami, kot so Mini-LED, tehnologija Quantum Dot in 144Hz Game Mode Pro. Kot ponosni globalni sponzor UEFA EURO 2024™ Hisense podpira tudi vse strastne navijače, ki jim ob nakupu in registraciji izbranih televizorjev do sredine avgusta podari aparat za točenje piva ali ledomat.

Vir: Hisense Slovenija PR.

Promotiva – nepozabni dogodek ob 100. obletnici FIS

Promotiva, ustvarjalnica interaktivnih in nepozabnih dogodkov, je na majski torek ustvarila izjemno izkušnjo ob praznovanju 100. obletnice Mednarodne smučarske in deskarske zveze (FIS), ki je potekalo v zgodovinskem skladišču soli v Portorožu. Promotivina ekipa je prostor spremenila v prijetno vzdušje smučarske koče, obkrožene s smučarskim barom, oznamčenimi gondolami, ki so se spremenile v udobne prostore za sedenje, ob simulaciji toplega okolja z odprtim ognjem. Promocijske postavitve so vključevale usmerjevalne table, ki so prikazovale vseh 14 športov FIS, medtem ko je sama dekoracija slonela na kreativni izpostavitvi posameznih znamk smučarske opreme, kar je ustvarilo še posebej pristen smučarski utrip in pečat.

In vrhunec? Foto kabina s pravo gondolo in realističnimi rekviziti, kjer je bilo posnetih več kot 770 fotografij in poskeniranih več kot 457 QR kod, ki ustvarjajo trajne spomine za več kot 800 cenjenih gostov.

Vir: Promotiva.

A1 Slovenija – uspešna akcija postavljanja čebeljih hotelov

Bzzz, oglasila se je Cvetka ter zaželela vesel svetovni dan čebel. V imenu vseh čebelic samotark je sporočila, da je po letu dni v Sloveniji zaživelo vseh 70 čebeljih hotelov, ki so jim jih podarili prijatelji iz A1 – od Prekmurja do Primorske in vsega vmes. Znamka A1 Slovenija se je s to akcijo poklonila viziji in misiji, ki uresničuje naravno in okoljsko dobro. Tem ciljem zagnano in vneto sledi še naprej.

Vir: A1 Slovenija.

Laško-pohorski smuk

Tudi letošnji september bo na zelenih strminah Pohorja potekal Laško-pohorski smuk. Snežni stadion ima v svoji zeleni preobleki v toplejšem letnem času prav tako svoj čar. Slovenci smo že od nekdaj smučarski narod in posebnost Laško-pohorskega smuka je, da se udeleženci po zeleni strmini čudovitega Pohorja spustijo v starih RC Elankah. Adrenalinsko vijuganje po zelenih strminah je letos rezervirano na 21. september in tudi letos bo najzabavnejši, najbolj odpuljen, najbolj neresen dogodek podprla znamka Laško pivo.

Vir: Laško-pohorski smuk.

Pisarna Coworking Ljubljana: srce delovnih skupnosti in inovacij

Pisarna ni le prostor za delo, je skupnost povezanih strokovnjakov, kjer cvetijo ideje, rastejo podjetja in kjer se sklepajo prijateljstva. S svojo strateško lokacijo, najsodobnejšo opremo in številnimi priložnostmi za povezovanje se je v prestolnici rodila Pisarna Coworking, priljubljen prostor za samostojne podjetnike in digitalne nomade v Sloveniji.

S svojo zavezanostjo sooblikovanja slovenske podjetniške krajine spodbuja kreativnost in inovacije. Zavezana je tudi do okolja prijaznim praksam in pobudam, ki vračajo skupnosti ter postavljajo merilo za vnete uporabnike, ki jim takšna narava dela ustreza. Njen namen ni le v samem prostoru, ampak v vzpostavljanju živahne skupnosti za lokalni podjetniški ekosistem, ki ga neguje, v njegovih inovativnih ugodnostih in neskončnih priložnostih za sodelovanje in rast.

Vir: Pisarna Coworking.

Bold.group – Premisli, nato stisni

Spomladi je zaživela kampanja, ki so jo pri bold.group kreativno zasnovali za Ministrstvo za digitalno gospodarstvo in opredelili kot zaskrbljujočo “normalnost” medvrstniškega nasilja. Dejstvo je, da prisotnost sovražnega govora na spletu narašča. Več kot polovica osnovnošolcev in srednješolcev je že doživela najmanj eno obliko spletnega nasilja. Po epidemiji covid-19 so se statistike bistveno poslabšale. 64 % srednješolcev meni, da so ljudje na spletu veliko bolj nesramni in zlobni kot v živo, prav tako pa mladi blažje oblike spletnega nasilja (npr. žaljenje), normalizirajo in ga niti ne sprejemajo kot nasilje, čeprav obenem menijo, da jih prizadene in se počutijo slabo. 

Da bi prispevali k obračanju trenda na bolje, so se osredotočili na pomen pozitivne komunikacije, sporočilo pa so podprli tudi znani mladi slovenski športniki. Ti o žaljivih, privoščljivih in sovražnih spletnih komentarjih žal vedo povedati marsikaj. Platforma »Premisli, nato stisni« je zasnovana s ciljem razumljivosti, spodbudnosti in privlačnosti za mlade. Živahne barve so izbrane glede na prevladujoče barve družbenih omrežij (Instagram, Snapchat, Facebook ipd.), sporočila pa so predstavljena v obliki tekstovnega oblačka, ki asociira na »chat«, na komentatorsko okence, SMS, polje za status – skratka: formate, s katerimi se tako mladi kot starejši srečujemo vsak dan.

Vir: bold.group.

Zavarovalnica Sava – zgodba rok

Poznate zgodbo rok?Z novo komunikacijsko platformo, v kateri glavno vlogo prevzemajo roke, nam jo predstavlja Zavarovalnica Sava. Z njo na presenetljiv, a iskren način povzema ključne vrednote blagovne znamke in bistvo njenega poslanstva, hkrati pa dodatno osmisli tudi svojo obljubo »Nikoli sami«. 

Zgodba rok je čudovita zgodba o povezanosti, ki jo v lansirni kampanji spoznamo skozi vsakdanje, a različne življenjske situacije, s katerimi se lahko poistoveti prav vsak. Z njo nam daje Zavarovalnica Sava občutek samostojnosti, a hkrati varnosti, da lahko ob podpori zanesljivega partnerja sami aktivno ustvarjamo svojo prihodnost in premagujemo izzive. Daje nam zavedanje, da z roko v roki nismo nikoli sami.

Vir: Zavarovalnica Sava.

Zmagovalci 33. SOF

Slovenski oglaševalski festival – SOF, ki spodbuja, nagrajuje, združuje, izobražuje in odraža slovensko oglaševasko stroko, je tudi letos potekal junija, v Avditoriju Portorož, in povezal 1.300 ljubiteljev oglaševanja.

Kot Agencija leta je slavila agencija FUTURA DDB, naziv Znamka leta pa je prejela znamka POLI. Nagrado Najboljša produkcijska hiša filmskih oglasov je prejel Discont Films, nagrado Najboljša produkcijska hiša radijskih in zvočnih oglasovpa Black Lime & Radio Slovenija. Nagrado Oglaševalska osebnost je prejel Andrej Krajner, direktor blagovne znamke in komuniciranja v NLB skupini. Naziv Oglaševalec leta pa je šel v roke A1 Slovenija.

SOF se vselej posveča in spodbuja mlade talente. Zmagovalki natečaja za Mlade kreativce sta letos postali Ivona Repše in Lučka Fabijan, s čimer sta si zagotovili potovanje na tekmovanje Young Lions v Cannesu.

Prvi krog žiriranja je že tretjič potekal v okviru Tekmovalne akademije SOF, v kateri je ob strokovni žiriji dela za ožji izbor ocenjevalo 43 članov Slovenske oglaševalske zbornice. Tekmovalna akademija se je izkazala kot dobra festivalska platforma, ki povezuje celotno oglaševalsko industrijo – agencije, oglaševalce in medije, dela pa je na koncu ocenila 11-članska žirija, ki ji je predsedoval kreativni direktor Boštjan Napotnik, pri skupini Upravljanje blagovnih znamk in sekciji Odgovorno komuniciranje pa so se ocenjevanju pridružile še 3 predstavnice oglaševalcev.

Vir: sof.si.

Ostali prispevki

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

Menim, da bodo še večji razcvet doživeli športni, kulturni in gastronomski turizem. Vse bolj bodo popularne butične lokacije, ki ponujajo tisto, kar druge ne in bodo hkrati znale izkoristiti nove kanale in se prilagajati novim generacijam, ki prihajajo in konstantno iščejo nekaj več.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

»Kako se lahko neka turistična destinacija odlično prepleta tudi z ostalimi znamkami v lokalnem prostoru? Je to priložnost za gradnjo hkratnega sodelovanja znamk iz različnih panog znotraj istega lokalnega okolja, od koder turistična znamka prihaja, po principu b2b?« Ne zgolj, da je to priložnost, je nuja. In tu je zagotovo ključno tudi strateško komuniciranje, upravljanje odnosov (in interesov) med različnimi deležniki.

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

UVODNA UREDNIŠKA MISEL: TURISTIČNO V ZNAMČENJU

Moč uspešnega znamčenja v turizmu že lep čas ni več zgolj stremljenje za zadovoljnimi obiskovalci. Vse več je iskanja nečesa tistega posebnega, drugačnega, kar posamezno zgodbo bistveno ločuje, diferencira od ostalih.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.