📅 11.09.2023

Od 2. do 6. oktobra 2023, v Centru Rog

Letošnja, že 14. edicija LJFW – Ljubljanskega tedna mode se bo odvila med 2. in 6. oktobrom, v Centru Rog. Dogodek bo na sporedu še pred uradnim odprtjem novega kreativnega in družabnega središča, ki nastaja v nekdanji tovarni koles Rog. Na 14. Ljubljanskem tednu mode se bo predstavilo največ slovenskih oblikovalcev doslej. Tudi tokrat v luči trajnostne mode dogodek podpira Ministrstvo za gospodarstvo, turizem in šport.

Vir: LJFW

Jeseni prihaja čas za slovensko modno oblikovanje. 14. edicija LJFW – Ljubljanskega tedna mode se bo odvila v Centru Rog, dogajanje bo postavljeno v veliko prireditveno dvorano v prvem nadstropju in na prenovljeno Petkovškovo nabrežje pred stavbo. Na 14. LJFW se bo predstavilo največ slovenskih oblikovalcev naenkrat doslej. Napovedanih je nekaj nepričakovanih sodelovanj uveljavljenih oblikovalcev, obeta se tudi zelo zanimiva mednarodna udeležba medijev. »Veseli smo, da smo z ekipo Centra Rog začutili medsebojno energijo in skupaj zastavili prvi javni dogodek v veliki prireditveni dvorani obnovljenega objekta, ki bo zagotovo odmeval tudi preko naših meja. Letos poleg rdeče trajnostne niti, ki je vedno bolj pomembna za nas in naše potomce, poudarjamo tudi pomen avtentičnosti in sprejemanja samega sebe, osvobajanja od družbenih pričakovanj in pomena osredotočanja na svojo resnično podobo. Vsak posameznik je namreč dragocen del v mozaiku sveta z edinstveno perspektivo in prispevkom, in Ljubljanski teden mode je eden od dogodkov, ki z veseljem in ponosom zaobjame vse oblike kreativnosti. Hvaležni smo vsem partnerjem, ki nas pri tem podpirajo in že leta prepoznavajo dodano vrednost v našem (so)delovanju,« je povedala Melinda Rebrek, izvršna producentka LJFW.

Renata Zamida, direktorica Centra Rog: »Letošnji teden mode bo prvi veliki test za hišo in neke vrste predotvoritveni dogodek, v prihodnje pa upam, da tradicionalni jesenski happening pri nas. Od konca oktobra, ko se bodo zvrstili tudi uradni otvoritveni dogodki, bo Center Rog odprt za vse, posebej pa se bomo posvečali kreativnemu sektorju, zato bo svoje mesto pri nas našlo tudi modno oblikovanje. Letos smo ponosni pokrovitelj nagrade za najbolj trajnostno kolekcijo LJFW, nagrajenka_ec bo lahko v Centru Rog eno leto brezplačno uporabljal_a vseh devet proizvodnih laboratorijev, vključno s tekstilnim.«

Natalija Medica z Ministrstva za gospodarstvo, turizem in šport: »Na Ministrstvu za gospodarstvo, turizem in šport smo ponosni, da lahko prispevamo k promociji slovenskih modnih oblikovalcev in trajnostne mode. Globalna modna industrija, še posebej proizvodnja in transport tekstila in oblačil, je med največjimi svetovnimi onesnaževalci okolja. Zato se nam zdi pomembno, da vsi skupaj prispevamo k ozaveščanju o nujnosti drugačnega razmišljanja o modi in k spremembam v proizvodnji, pa tudi potrošnji oblačil. Naše ministrstvo je Ljubljanski teden mode podprlo že drugič, razprave o problematiki tekstilne industrije in vidiku trajnosti pa smo v času slovenskega predsedovanja Evropski Uniji v letu 2021 dvignili tudi na evropsko raven.«

Ogled modnih revij 14. Ljubljanskega tedna mode bo možen z vabilom ali nakupom karte na www.eventim.si in na prodajnih mestih v sistemu Eventim Si. Karte bodo v prodaji od 15.9., po 25 eur za dnevno vstopnico.

Ostali prispevki

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja