Kulturno znamčenje je v svetu marketinga in znamk vse bolj priljubljena tema

Aktualno, Prispevki

📅 31.10.2023

Beseda ustanovitelja

Kulturno znamčenje je v svetu marketinga in  znamk vse bolj priljubljena tema, ki odpira številna vprašanja o tem, kaj znamka predstavlja in kako se izraža. V ospredju te debate sta dva temeljna koncepta – “kultura  znamke” in “kultura znamkinega podjetja”. Ti dve kategoriji predstavljata srce in dušo znamke, v katerih se prepletajo vrednote, odnosi in doživetja ter oblikujejo zgodbo znamke, ki jo zaznamuje in ločuje od drugih na trgu.

Kaj torej predstavlja kultura znamke? V svojem bistvu je to skupek vseh dejavnikov, ki oblikujejo njen slog, delovanje in videz. Kultura znamke zajema vse od vizualne podobe in marketinškega sporočila do notranje kulture podjetja, ki odraža njegove vrednote, cilje in misijo. S tem se gradi dolgoročna zvestoba strank, ki se z znamko identificirajo.

Pomemben del kulture znamke je tudi njen odnos do družbenih, okoljskih in kulturnih vprašanj ter vprašanj verske in politične narave. Znamke se vse bolj zavedajo, da imajo lahko velik vpliv na družbo in so zato vse bolj angažirane v družbenih gibanjih, ki jih podpirajo. S tem se gradijo močne in dolgotrajne vezi s strankami, ki delijo enake vrednote in prepričanja.

Kulturno znamčenje je tudi pomemben vidik »storytellinga«, ki je bistven za uspeh znamke. S prizadevanjem za zgodbo znamkine kulture, ki se odvija v ozadju, se plete mreženje in povezovanje določene skupine ljudi – na ravni vrednot, pa tudi čustev.

Ključen vidik kulture znamkinega podjetja pa je v tem, da se v vrednotah znamke prepoznajo tudi zaposleni sami. Tako lahko tudi navzven dodatno krepijo prizadevanja znamke in skupaj tvorijo močno skupnost, ki prepoznava in soustvarja kulturo znamke.

Za zaključek lahko rečem, da je kultura znamke ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja. Če želi podjetje graditi dolgoročno zvestobo strank, mora graditi tudi svojo znamčeno kulturo, ki odraža vrednote, odnose in doživetja. Pomembno je, da se podjetje zaveda vpliva družbenih in družabnih trendov na njegovo znamčeno kulturo ter da se zna prilagajati in inovirati v skladu z njimi.

Znamka mora s predstavitvijo svoje kulture graditi zaupanje in povezovanje s svojo ciljno skupino. Obenem pa se mora zavedati tudi tveganj, ki lahko ogrozijo njeno kulturo in mora biti pripravljena na spopadanje z izzivi (in konkurenco). Kultura znamke je torej ključni element, ki določa, kako znamka razume svojo vlogo v družbi in kako se odziva na spremembe in priložnosti v okolju.

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja