KOLUMNA: BOŠKO PRAŠTALO. “Zakaj je digitalno znamčenje izjemen izziv in zakaj v prihodnje ne bo za podjetja nič lažje?”

Aktualno, Kolumne

KOLUMNA: BOŠKO PRAŠTALO.
📅 09.03.2023

KOLUMNA: Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik

Zakaj je digitalno znamčenje izjemen izziv in zakaj v prihodnje ne bo za podjetja nič lažje?

Tisti, ki ste stari več kot 40 let, se zagotovo spomnite, kako so bile videti naše stare živilske trgovine, predvsem v smislu širine ponudbe. V Škofji Loki, kjer sem odraščal, smo imeli v naselju eno malo večjo trgovino Živila Škofja Loka in dve izredno majhni lokalni trgovini. Z današnjega zornega kota je bila ponudba skromna, sodobni potrošnik bi bil zagotovo izredno razočaran. Na policah so prevladovali domači proizvajalci, za določene produkte smo hodili po nakupih v Avstrijo in Italijo, sploh po kavo, banane, pralni prašek, mi otroci pa smo komaj čakali na pokalice, čokolade 😊. Takrat pač nisi imel izbire in si se zadovoljil s tem, kar je bilo na voljo, vsi smo se prilagodili ali pa se niti ubadali z idejo, da se je treba kakorkoli prilagajati.

Dejstvo je, da ima danes sodoben potrošnik kar velik izziv, predvsem zato, ker mu je preko digitalnih kanalov dostopen cel svet in nešteto blagovnih znamk. Obenem pa imajo blagovne znamke še večji izziv, kako se pozicionirati v neskončnem digitalnem svetu. Menim, da je danes še toliko bolj pomembno, da so blagovne znamke avtentične, v obeh svetovih; tako v digitalnem kot v offline svetu. Pomembno je tudi, da delujejo izredno transparentno do svojih potrošnikov, da z vsakim korakom pokažejo, da jih spoštujejo. Največja napaka, ki jo lahko blagovna znamka naredi, je, da podcenjuje potrošnika in njegovo moč, ki jo ima v današnjem digitalnem svetu.

Skritega recepta, kako naj se blagovne znamke pozicionirajo v digitalnem svetu, žal ni. So samo usmeritve o želenih načinih nastopa in nagovarjanja: (1) da mora biti blagovna znamka tam, kjer so njeni potrošniki, (2) da govori jezik, ki ga potrošniki razumejo, (3) da se je nenehno pripravljena prilagajati novim trendom, zahtevam potrošnikov. Vse to se kaže v situacijah, ko podjetja, ki upravljajo blagovne znamke, težko delujejo brez zunanjih strokovnjakov in različnih agencij. Od nekdaj je bilo znamčenje umetnost, z digitalnim svetom je postalo znamčenje kompleksna umetnost.

Ostale kolumne

NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

NAGOVOR UREDNICE REVIJE IN PORTALA SUPER ZNAMKA

Znamke so kot pletenje … sliši se preprosto, kot pri učenju prvih korakov. Potrebujemo le prejo/volno in par pletilk. A potem spoznavamo, da so na voljo različne preje (ki se razlikujejo po sestavi, barvah, debelini), tehnike vzorcev (konveksna elastika, enostavna guma, ozki robi, strokes, tehnične luknje, školjke …), nenazadnje, vse je tudi odvisno od vrste pletilk, ki so različnih oblik, dolžin, vrst materialov, iz katerih so narejene.

OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

OSTANITE V ODNOSU S POTROŠNIKOM

✍🏻 Nataša Mohorč Kejžar

Z razvojem krize je potrošnik spremenil svoje vedenje. Za dober in stabilen odnos s potrošnikom so za podjetja ključni trije koraki. Iskanje načinov, kako se v teh spreminjajočih časih približati svojim potrošnikom, je pomembnejše kot kdaj koli prej. Blagovna znamka mora tako postati še trdnejši partner potrošniku, saj bo le tako lahko izpolnila njegove potrebe in ohranila močan odnos.

RAZMIŠLJANJA O POSTCOVID DIGITALNI KOMUNIKACIJI

RAZMIŠLJANJA O POSTCOVID DIGITALNI KOMUNIKACIJI

✍🏻 Zoran Savin

Naša življenja so bolj kot kadarkoli prej povezana z digitalno komunikacijo. Ko so se lanskega marca izpraznile ulice, se je celotno poslovanje preselilo na splet in druge oblike interaktivne komunikacije. V Angliji …

DOBRODOŠLI V BETA VERZIJI 2.021

DOBRODOŠLI V BETA VERZIJI 2.021

✍🏻 Blaž Kocjančič

Ko počasi odstranjujemo hroščato in virusov polno verzijo 2.020 s svojega operacijskega sistema, ne smemo ignorirati slona v sobi. Leto, ko so postali …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja