📅 14.03.2022

Kam gre kreativnost, so se spraševali minulo jesen predsednik letošnje SOF žirije in izvršni kreativni direktor, Luna\TBWA, Janez Rakušček, predsednik STP in kreativni direktor, Herman & partnerji, Uroš Goričan, komunikacijska strateginja in kreativna direktorica, Ana Ivandić, ki zadnja leta od blizu spremlja odločitve žirije SOF, ter kreativna strateginja Websi digitalne agencije leta, DROM agency, Milena Jakovljević. Prav je, da se v prvi triadi polnega zagona letošnjega leta spomnimo na par premislekov.

Plodna diskusija o pomenu kreativnosti – ne samo v tržnem komuniciranju, ampak v celovitem marketinškem spletu, je potekala pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice (SOZ debata). Udeleženci pogovora so odprli marsikatera vprašanja: Ali so oglasi boljši kot program? Kaj je sploh še danes smešno? Ali smo bili v preteklosti bolj pogumni? (op. pri snovanju oglasnih sporočil) Ka je sploh še merilo učinkovitosti? Kaj bo zagotovo delovalo?

Govorci so v debate podali zelo zanimive premisleke o današnjem delovanju stroke, ki narekuje esenco današnje in bodoče kreativnosti. Drži, veliko težje je danes priti do pozornosti in kreativnosti. V razpršenosti se lahko mnoge zgodbe izgubijo v površnosti. Nekaj v teh procesih strokovnega delovanja nedvomno velja (in strinjam se popolnoma z enim od govorcev, ki je to pogumno osvetlil), da je bila morda napaka v postopnem distanciranju medijskega planiranja od kreativnega ustvarjanja v agencijah. Ne gre samo za dobro razumevanje briefa, ampak tudi medijev, kanalov, v katere plasiraš kampanje, zgodbe.

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja