Kako 3-zvezdnični hotel s kreativo bije bitko proti Four Seasons koncernu

Aktualno, Prispevki

Jaka Kladnik, Switch to Eleven d.o.o.
📅 08.03.2022

Ko pomislim na svoje najljubše blagovne znamke, ne morem mimo zanimanja, kdo so ljudje, ki jo dnevno ustvarjajo. Kdo je ta izjemna ekipa avtonomnih posameznikov, ki brez zadržkov vlaga energijo v svojo zgodbo, ki gre onkraj produkta v reševanje problema za stranko, nekateri pa gredo celo dlje. Za svoje stranke ustvarjajo spomine!

V zadnjih letih želim vedno bolj globoko pogledati pod ustroj blagovne znamke in razumeti, kaj se skriva za logotipom in kdo so ljudje, ki jo ustvarjajo ter v kakšnem okolju je nastal izdelek, ki ga uporabljam.

Zaprite oči in si zamislite Magic Castle hotel.

Kakšno podobo vam prikličeta besedi Magic Castle?

No, ob pogledu na Magic Castle Hotel, ki vam ga želim predstaviti, bi vam “zastal dih”. Gre namreč za objekt, ki je nastal iz apartmajskega kompleksa v Los Angelesu. Kompleks je brez restavracije, dvigala in še marsičesa; prav tako nima pogleda na morje ali kakšne druge logistične prednosti.

Magic Castle hotel, Vir slike: tripadvisor.com

Hotel, zgrajen v 50. letih prejšnjega stoletja, brez ključnih prednosti, ki bi jih za hotel sploh pričakovali že vrsto let zapored po izboru obiskovalcev gostuje na samem vrhu top 10 hotelov v LA. Če filtriramo družinske nastanitve, se hotel znajde na zavidljivem tretjem mestu, kjer prvi dve mesti zasedeta petzvezdnična Four Seasons in Hotel Bel-Air, katerih ponudba je 5 do 10-krat višja.

Trip advisor lestvica, Vir slike: tripadvisor.com
Trip advisor lestvica, Vir slike: tripadvisor.com

Kako je mogoče, da hotel brez restavracije, dvigala, pogleda na morje z vsega tremi zvezdicami v konkurenčnem LA-ju dosega take rezultate? …

Več v reviji Super Znamka No. 4

Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

NAGRADNA IGRA ‼️

NAGRADNA IGRA ‼️

Skupaj z WOOP trampolin parkom v Ljubljani smo pripravili prav posebno nagradno igro! Med vsemi sodelujočimi novimi sledilci izžrebamo 10 srečnežev,...

OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

Deseterici že uvrščenih supebrandov (Barcaffe, Big Bang, Generali, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Perwoll, Silan, Skb Banka) sta se pridružila tudi Woop in Omv. Vse do jesenske razglasitve vseh uvrščenih in zaključne prireditve vas vabimo k spremljanju supebrandov, ki so po rezultatih zadnje Ipsosove raziskave trga blagovnih znamk in po oceni strokovne žirije prejeli povabilo v družino Superbrand Slovenija.

SUPERBRANDS SLOVENIJA

SUPERBRANDS SLOVENIJA

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

SUPERBRANDS GLOBAL

SUPERBRANDS GLOBAL

Vse se je začelo leta 1994 z radijsko oddajo na radiu GLR (danes BBC Radio London), ki jo je vodil Marcel Knobil, ustanovitelj …

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja