Kako 3-zvezdnični hotel s kreativo bije bitko proti Four Seasons koncernu

Aktualno, Prispevki

Jaka Kladnik, Switch to Eleven d.o.o.
📅 08.03.2022

Ko pomislim na svoje najljubše blagovne znamke, ne morem mimo zanimanja, kdo so ljudje, ki jo dnevno ustvarjajo. Kdo je ta izjemna ekipa avtonomnih posameznikov, ki brez zadržkov vlaga energijo v svojo zgodbo, ki gre onkraj produkta v reševanje problema za stranko, nekateri pa gredo celo dlje. Za svoje stranke ustvarjajo spomine!

V zadnjih letih želim vedno bolj globoko pogledati pod ustroj blagovne znamke in razumeti, kaj se skriva za logotipom in kdo so ljudje, ki jo ustvarjajo ter v kakšnem okolju je nastal izdelek, ki ga uporabljam.

Zaprite oči in si zamislite Magic Castle hotel.

Kakšno podobo vam prikličeta besedi Magic Castle?

No, ob pogledu na Magic Castle Hotel, ki vam ga želim predstaviti, bi vam “zastal dih”. Gre namreč za objekt, ki je nastal iz apartmajskega kompleksa v Los Angelesu. Kompleks je brez restavracije, dvigala in še marsičesa; prav tako nima pogleda na morje ali kakšne druge logistične prednosti.

Magic Castle hotel, Vir slike: tripadvisor.com

Hotel, zgrajen v 50. letih prejšnjega stoletja, brez ključnih prednosti, ki bi jih za hotel sploh pričakovali že vrsto let zapored po izboru obiskovalcev gostuje na samem vrhu top 10 hotelov v LA. Če filtriramo družinske nastanitve, se hotel znajde na zavidljivem tretjem mestu, kjer prvi dve mesti zasedeta petzvezdnična Four Seasons in Hotel Bel-Air, katerih ponudba je 5 do 10-krat višja.

Trip advisor lestvica, Vir slike: tripadvisor.com
Trip advisor lestvica, Vir slike: tripadvisor.com

Kako je mogoče, da hotel brez restavracije, dvigala, pogleda na morje z vsega tremi zvezdicami v konkurenčnem LA-ju dosega take rezultate? …

Več v reviji Super Znamka No. 4

Na svoj izvod se lahko naročite na: https://superznamka.si/naroci-se.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja