Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik

Kolumne

Dejstvo je, da v poslu vedno predstavljamo vsaj dve znamki, svojo oziroma sebe in podjetje, v katerem kreiramo.
Boško Praštalo
📅 23.06.2021

Vsak izmed nas je unikaten; vsaka blagovna znamka je na svoj način unikatna. Dejstvo je, da posamezniki postavljamo, gradimo, vzdržujemo blagovne znamke in posledično puščamo del sebe v vsaki blagovni znamki. Ni vseeno, kdo je odgovoren za postavitev in realizacijo strategije blagovne znamke. Ravno nasprotno, ključno je, kakšne so vrednote posameznika ali ekipe, ki skrbijo za blagovno znamko. Osebnost, duh blagovne znamke nenehno gradi prav vsak zaposleni. Danes res ni težko najeti nekoga, da kreira vrhunsko zgodbo; posamezniki nam lahko naredijo vse od logotipa, marketinško-prodajne strategije, postavijo konkretne kampanje. Dvomim, da to zadošča, da je to dovolj, da je znamka dolgoročno uspešna na trgu. Vsi smo že videli, kako zgolj ena oseba ali nekaj ključnih posameznikov lahko iz nič kreirajo močno znamko, kako lahko žal tudi zgolj ena oseba uniči močno znamko ali dvigne iz pogorišča že odpisano znamko. Dejstvo je, da v poslu vedno predstavljamo vsaj dve znamki, svojo oziroma sebe in podjetje, v katerem kreiramo. Verjamem, da je vsak od nas znamka; vsak od nas se sam odloča, kakšno sled bo s svojimi dejanji puščal. Bo to pozitivna ali negativna sled; na koncu se vedno jasno vidi, kaj smo dobrega oziroma kaj smo slabega naredili. Tega bi se moral zavedati vsak izmed nas, ki ima moč, pozicijo vplivati, kreirati v sklopu določene znamke. Žal se veliko posameznikov tega ne zaveda in živi zgolj znamko podjetja; ne zavedajo se, da je samo vprašanje časa, ko znamka podjetja ne bo aktivni del njihovega življenja. Problem nastane, ko posamezniki svojega dela ne opravljajo kvalitetno, ko se skrivajo za znamko, za pozicijo, ki jim jo je nekdo »začasno« dal. V takih primerih postane znamka suženj napačnih posameznikov in pridobiva neko »novo osebnost«. K sreči imamo več pozitivnih primerov, ko se posamezniki zavedajo, kdo so kot osebe, ko delujejo v sklopu določene znamke, le dokler jo lahko bogatijo. Jaz sem Boško, ki je v preteklosti kreiral v Kompasu, Centru, ePrvaku; trenutno začasno skrbim za Super Znamko, Superbrands. Če ne prej bom Super Znamko in Superbrands prepustil nekomu, ko bom v pokoju; takrat bom še vedno Boško, po novem nekdo, ki je v preteklosti skrbel za Super Znamko in Superbrands. Čas bo pa pokazal in drugi bodo sodili, kakšno sled sem pustil.

Ostale kolumne

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

KOLUMNA: Slovenija, moja dežela.

Menim, da bodo še večji razcvet doživeli športni, kulturni in gastronomski turizem. Vse bolj bodo popularne butične lokacije, ki ponujajo tisto, kar druge ne in bodo hkrati znale izkoristiti nove kanale in se prilagajati novim generacijam, ki prihajajo in konstantno iščejo nekaj več.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

KOLUMNA: Najprej strategija, nato oglasi.

»Kako se lahko neka turistična destinacija odlično prepleta tudi z ostalimi znamkami v lokalnem prostoru? Je to priložnost za gradnjo hkratnega sodelovanja znamk iz različnih panog znotraj istega lokalnega okolja, od koder turistična znamka prihaja, po principu b2b?« Ne zgolj, da je to priložnost, je nuja. In tu je zagotovo ključno tudi strateško komuniciranje, upravljanje odnosov (in interesov) med različnimi deležniki.

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

Za blagovno znamko radi uporabimo definicijo “blagovna znamka je to, kako obnašanje znamke dojemajo drugi”. Znamčenje se torej v prvi vrsti navezuje na kulturo, vrednote, identiteto in njegovo bistvo – to je tista izkušnja, ki jo potrošnik dobi. Bolj kot je edinstvena in pristna, močnješa je blagovna znamka. In na tem mestu vas vabim, dragi bralci, da si zastavite novo vprašanje: Kdo je lahko bolj edinstven in pristen od nas samih samih?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.