Vsak izmed nas je unikaten; vsaka blagovna znamka je na svoj način unikatna. Dejstvo je, da posamezniki postavljamo, gradimo, vzdržujemo blagovne znamke in posledično puščamo del sebe v vsaki blagovni znamki. Ni vseeno, kdo je odgovoren za postavitev in realizacijo strategije blagovne znamke. Ravno nasprotno, ključno je, kakšne so vrednote posameznika ali ekipe, ki skrbijo za blagovno znamko. Osebnost, duh blagovne znamke nenehno gradi prav vsak zaposleni. Danes res ni težko najeti nekoga, da kreira vrhunsko zgodbo; posamezniki nam lahko naredijo vse od logotipa, marketinško-prodajne strategije, postavijo konkretne kampanje. Dvomim, da to zadošča, da je to dovolj, da je znamka dolgoročno uspešna na trgu. Vsi smo že videli, kako zgolj ena oseba ali nekaj ključnih posameznikov lahko iz nič kreirajo močno znamko, kako lahko žal tudi zgolj ena oseba uniči močno znamko ali dvigne iz pogorišča že odpisano znamko. Dejstvo je, da v poslu vedno predstavljamo vsaj dve znamki, svojo oziroma sebe in podjetje, v katerem kreiramo. Verjamem, da je vsak od nas znamka; vsak od nas se sam odloča, kakšno sled bo s svojimi dejanji puščal. Bo to pozitivna ali negativna sled; na koncu se vedno jasno vidi, kaj smo dobrega oziroma kaj smo slabega naredili. Tega bi se moral zavedati vsak izmed nas, ki ima moč, pozicijo vplivati, kreirati v sklopu določene znamke. Žal se veliko posameznikov tega ne zaveda in živi zgolj znamko podjetja; ne zavedajo se, da je samo vprašanje časa, ko znamka podjetja ne bo aktivni del njihovega življenja. Problem nastane, ko posamezniki svojega dela ne opravljajo kvalitetno, ko se skrivajo za znamko, za pozicijo, ki jim jo je nekdo »začasno« dal. V takih primerih postane znamka suženj napačnih posameznikov in pridobiva neko »novo osebnost«. K sreči imamo več pozitivnih primerov, ko se posamezniki zavedajo, kdo so kot osebe, ko delujejo v sklopu določene znamke, le dokler jo lahko bogatijo. Jaz sem Boško, ki je v preteklosti kreiral v Kompasu, Centru, ePrvaku; trenutno začasno skrbim za Super Znamko, Superbrands. Če ne prej bom Super Znamko in Superbrands prepustil nekomu, ko bom v pokoju; takrat bom še vedno Boško, po novem nekdo, ki je v preteklosti skrbel za Super Znamko in Superbrands. Čas bo pa pokazal in drugi bodo sodili, kakšno sled sem pustil.
KOLUMNA: Kakšne so v (pod)zavesti potrošnikov znamke prihodnosti?
To so znamke, ki so že danes zelo privlačne in imajo potencial današnjo energijo prenesti v prihodnost. Še posebej v svetu in v času nenehnih transformacij je to položaj, za katerega si je vredno prizadevati…
0 komentarjev