Bodite vklopljeni

Aktualno, Prispevki

»Dizajn je tihi ambasador vaše znamke« (Paul Rand)
📅 28.07.2021

Velikan grafičnega oblikovanja Paul Rand in avtor enega izmed najbolj ikoničnih citatov je v enem stavku perfektno povzel pomen dizajna znotraj blagovne znamke: “Design is the silent ambassador of your brand.” (Dizajn je tihi ambasador vaše blagovne znamke).

Blagovna znamka je kot majhen otrok, saj za uspešno rast in obstoj na trgu potrebuje konstantno nego in “always-on” pristop, ki temelji na tržno usmerjenih modelih, ki ustvarjajo personalizirane izkušnje med blagovnimi znamkami in strankami. V vsakem trenutku bodite “vklopljeni” za izpolnitev potreb stranke. Gre za nekakšen odziv na digitalno obdobje v katerem živimo, kar rezultira tudi v poplavi novih znamk, ki si želijo priboriti svoje mesto pod soncem.

Konkurenca je vse neizprosnejša, znamke pa morajo v svojem sržu najti avtentičnost, če želijo izstopati in se razlikovati od hude konkurence. Eden najpomembnejših vidikov je poznavanje kanalov, ki vodijo do ciljne publike. Znamka mora s svojo pojavnostjo predajati zgodbo in vrednote, s katerimi se odjemalec lahko poistoveti, vzpostaviti se mora dvosmerna komunikacija, ki temelji na zaupanju.

vir slike: uxdesign.cc

Ostali prispevki

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja