BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Prispevki

HappyIndex AtWork
📅 10.03.2021

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na slovenskem trgu dela pričeli s splošno raziskavo zadovoljstva zaposlenih HappyIndex AtWork. Rezultati vprašalnika, pripravljenega po metodologiji francoskega podjetja ChooseMyCompany in Univerze v Parizu II (HappyIndex®/AtWork), so med drugim povedali, da bi le 23 % zaposlenih v Sloveniji svojega delodajalca priporočilo prijateljem. 3,14 na lestvici od 1 do 5 pa je bila splošna ocena zadovoljstva na delovnem mestu.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja