BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Prispevki

HappyIndex AtWork
📅 10.03.2021

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na slovenskem trgu dela pričeli s splošno raziskavo zadovoljstva zaposlenih HappyIndex AtWork. Rezultati vprašalnika, pripravljenega po metodologiji francoskega podjetja ChooseMyCompany in Univerze v Parizu II (HappyIndex®/AtWork), so med drugim povedali, da bi le 23 % zaposlenih v Sloveniji svojega delodajalca priporočilo prijateljem. 3,14 na lestvici od 1 do 5 pa je bila splošna ocena zadovoljstva na delovnem mestu.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

HITRI KOT STRELA MCQUEEN

Ne samo restavracije s hitro prehrano, pravzaprav vse restavracije in ponudniki gostinskih storitev so bili v preteklem letu primorani razmišljati...

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

MERCATOR JE ZA URAVNOTEŽENO

Ne samo odnos do okolja, korona leto je prineslo tudi nove razmisleke k boljšim prehranskim odločitvam. Mnogi, ki so delali od doma, so celo...

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

ELEKTRIČNI AVTOMOBILI

Da v branži avtomobilizma že lep čas prodirajo električni avtomobili, ter da jim postajajo potrošniki vse bolj naklonjeni zaradi vse večje okoljske...

LEGO ZAPESTNICE

LEGO ZAPESTNICE

Lego zapestnice že lep čas razveseljujejo mlajše, Lego pa z uvedbo dodatnih linij izdelkov vsakič znova potrjuje in utrjuje status kul znamke.

REVIJA SUPER ZNAMKA

REVIJA SUPER ZNAMKA

Nova slovenska revija o znamkah, dobrih zgodbah znamk, marketinških in promocijskih strategijah.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja