Izšla je 1. številka revije Super Znamka. Želimo vam prijetno listanje:
Osrednja tema
Izšla je prva številka revije Super Znamka. Ustvarjalci revije želimo v slovenskemu prostoru marketinga in znamčenja ponujati celovit pregled teorije, študij primera ter dobrih praks o znamčenju, tržnih znamkah, marketinških in promocijskih strategijah. Vsaka številka bo dostopna tudi v spletni različici, vsebinsko pa se bo glavna tema vedno osvetljevala v treh segmentih: trg, stroka ter družbeno in družabno. S sintezo, kaj se dogaja na trgu, kaj o tem menijo strokovnjaki ter z začimbo družabnih in družbenih rubrik, želimo ponuditi celovit pregled za vse, ki se poklicno ali ljubiteljsko ukvarjajo z dobrimi zgodbami znamk.
Kazalo vsebine
Iz vsebine prve številke:
- UVODNIK
- Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik revije Super Znamka
- Ines Markovčič, glavna urednica revije Super Znamka
- TRG
- Lokalne novice: Električni avtomobili; Mercator je za uravnoteženo; Hitri kot Strela McQueen; Spar je za ekologično; Politika odpadkov in embalaža
- Globalne novice: Apple gre v električne avtomobile; Ali lahko luksuzne znamke o(b)stanjeo?; Japonski Asics se širi offline; Fastfood ali slow-food ukrepi za e-odpadke
- Trendi: Sodobna znamka je zelena znamka
- Lokalni navdih: Lushna Glamping
- Globalni navdih: Live on Drive: Audi RS 5
- TEMA
- Osrednja tema: Re:start znamk
- Mnenje: Dormeo, Zavarovalnica Triglav, SKB, Merkur, Mercator, Generali
- INTERVJU
- Kaj pravi: Tomi Matič; Kaj pravi: Monika Povšič
- STROKA
- Pogledi na temo.
- Kolumna: Radovednost, gonilo razvoja, Darja Brečko Poženel
- Kolumna: Dobrodošli v Beta verziji 2.021, Blaž Kocjančič
- Kolumna: Ostanite v odnosu s potrošnikom, Nataša Mohorč Kejžar
- DRUŽBENO & DRUŽABNO
- Profil znanega potrošnika: Vesna MIlek
- Kreativno sproščanje: Kako zveni vaš bojni krik?
- Znanje: Nove nakupovalne navade slovenskih kupcev; Blagovna znamka delodajalca; Še vedno aktualni kanal za učinkovito povezovanje z ostalimi digitalnimi kanali
- Digital: Brella
- Digital: Razmišljanja o postcovid digitalni komunikaciji, Zoran Savin
- Znamka v filmski industriji
- Mreža Superbrands Slovenija in pogovor z lastnikom licence
- Mreža Superbrands Global
- Legenda: Coca-Cola
- Branje: Slavko Splichal, Javno mnenje
Samo za naročnike
Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.
Že imate račun? Prijavite se.
Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.