REVIJA SUPER ZNAMKA

Revija-sz

REVIJA SUPER ZNAMKA

Izšla je prva številka revije Super Znamka. Ustvarjalci revije želimo v slovenskemu prostoru marketinga in znamčenja ponujati celovit pregled teorije, študij primera ter dobrih praks o znamčenju, tržnih znamkah, marketinških in promocijskih strategijah. Vsaka številka bo dostopna tudi v spletni različici, vsebinsko pa se bo glavna tema vedno osvetljevala v treh segmentih: trg, stroka ter družbeno in družabno. S sintezo, kaj se dogaja na trgu, kaj o tem menijo strokovnjaki ter z začimbo družabnih in družbenih rubrik, želimo ponuditi celovit pregled za vse, ki se poklicno ali ljubiteljsko ukvarjajo z dobrimi zgodbami znamk.

Iz vsebine prve številke:

  • UVODNIK
    • Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik revije Super Znamka
    • Ines Markovčič, glavna urednica revije Super Znamka
  • TRG
    • Lokalne novice: Električni avtomobili; Mercator je za uravnoteženo; Hitri kot Strela McQueen; Spar je za ekologično; Politika odpadkov in embalaža
    • Globalne novice: Apple gre v električne avtomobile; Ali lahko luksuzne znamke o(b)stanjeo?; Japonski Asics se širi offline; Fastfood ali slow-food ukrepi za e-odpadke
    • Trendi: Sodobna znamka je zelena znamka
    • Lokalni navdih: Lushna Glamping
    • Globalni navdih: Live on Drive: Audi RS 5
  • TEMA
    • Osrednja tema: Re:start znamk
    • Mnenje: Dormeo, Zavarovalnica Triglav, SKB, Merkur, Mercator, Generali
  • INTERVJU
    • Kaj pravi: Tomi Matič; Kaj pravi: Monika Povšič
  • STROKA
    • Pogledi na temo.
    • Kolumna: Radovednost, gonilo razvoja, Darja Brečko Poženel
    • Kolumna: Dobrodošli v Beta verziji 2.021, Blaž Kocjančič
    • Kolumna: Ostanite v odnosu s potrošnikom, Nataša Mohorč Kejžar
  • DRUŽBENO & DRUŽABNO
    • Profil znanega potrošnika: Vesna MIlek
    • Kreativno sproščanje: Kako zveni vaš bojni krik?
    • Znanje: Nove nakupovalne navade slovenskih kupcev; Blagovna znamka delodajalca; Še vedno aktualni kanal za učinkovito povezovanje z ostalimi digitalnimi kanali
    • Digital: Brella
    • Digital: Razmišljanja o postcovid digitalni komunikaciji, Zoran Savin
    • Znamka v filmski industriji
    • Mreža Superbrands Slovenija in pogovor z lastnikom licence
    • Mreža Superbrands Global
    • Legenda: Coca-Cola
    • Branje: Slavko Splichal, Javno mnenje

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.