REVIJA SUPER ZNAMKA
Izšla je prva številka revije Super Znamka. Ustvarjalci revije želimo v slovenskemu prostoru marketinga in znamčenja ponujati celovit pregled teorije, študij primera ter dobrih praks o znamčenju, tržnih znamkah, marketinških in promocijskih strategijah. Vsaka številka bo dostopna tudi v spletni različici, vsebinsko pa se bo glavna tema vedno osvetljevala v treh segmentih: trg, stroka ter družbeno in družabno. S sintezo, kaj se dogaja na trgu, kaj o tem menijo strokovnjaki ter z začimbo družabnih in družbenih rubrik, želimo ponuditi celovit pregled za vse, ki se poklicno ali ljubiteljsko ukvarjajo z dobrimi zgodbami znamk.
Iz vsebine prve številke:
- UVODNIK
- Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik revije Super Znamka
- Ines Markovčič, glavna urednica revije Super Znamka
- TRG
- Lokalne novice: Električni avtomobili; Mercator je za uravnoteženo; Hitri kot Strela McQueen; Spar je za ekologično; Politika odpadkov in embalaža
- Globalne novice: Apple gre v električne avtomobile; Ali lahko luksuzne znamke o(b)stanjeo?; Japonski Asics se širi offline; Fastfood ali slow-food ukrepi za e-odpadke
- Trendi: Sodobna znamka je zelena znamka
- Lokalni navdih: Lushna Glamping
- Globalni navdih: Live on Drive: Audi RS 5
- TEMA
- Osrednja tema: Re:start znamk
- Mnenje: Dormeo, Zavarovalnica Triglav, SKB, Merkur, Mercator, Generali
- INTERVJU
- Kaj pravi: Tomi Matič; Kaj pravi: Monika Povšič
- STROKA
- Pogledi na temo.
- Kolumna: Radovednost, gonilo razvoja, Darja Brečko Poženel
- Kolumna: Dobrodošli v Beta verziji 2.021, Blaž Kocjančič
- Kolumna: Ostanite v odnosu s potrošnikom, Nataša Mohorč Kejžar
- DRUŽBENO & DRUŽABNO
- Profil znanega potrošnika: Vesna MIlek
- Kreativno sproščanje: Kako zveni vaš bojni krik?
- Znanje: Nove nakupovalne navade slovenskih kupcev; Blagovna znamka delodajalca; Še vedno aktualni kanal za učinkovito povezovanje z ostalimi digitalnimi kanali
- Digital: Brella
- Digital: Razmišljanja o postcovid digitalni komunikaciji, Zoran Savin
- Znamka v filmski industriji
- Mreža Superbrands Slovenija in pogovor z lastnikom licence
- Mreža Superbrands Global
- Legenda: Coca-Cola
- Branje: Slavko Splichal, Javno mnenje
Samo za naročnike
Že imate račun? Prijavite se.