PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

REVIJA SUPER ZNAMKA

Izšla je 1. številka revije Super Znamka. Želimo vam prijetno listanje:

Revija-sz

Izšla je prva številka revije Super Znamka. Ustvarjalci revije želimo v slovenskemu prostoru marketinga in znamčenja ponujati celovit pregled teorije, študij primera ter dobrih praks o znamčenju, tržnih znamkah, marketinških in promocijskih strategijah. Vsaka številka bo dostopna tudi v spletni različici, vsebinsko pa se bo glavna tema vedno osvetljevala v treh segmentih: trg, stroka ter družbeno in družabno. S sintezo, kaj se dogaja na trgu, kaj o tem menijo strokovnjaki ter z začimbo družabnih in družbenih rubrik, želimo ponuditi celovit pregled za vse, ki se poklicno ali ljubiteljsko ukvarjajo z dobrimi zgodbami znamk.

Iz vsebine prve številke:

  • UVODNIK
    • Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik revije Super Znamka
    • Ines Markovčič, glavna urednica revije Super Znamka
  • TRG
    • Lokalne novice: Električni avtomobili; Mercator je za uravnoteženo; Hitri kot Strela McQueen; Spar je za ekologično; Politika odpadkov in embalaža
    • Globalne novice: Apple gre v električne avtomobile; Ali lahko luksuzne znamke o(b)stanjeo?; Japonski Asics se širi offline; Fastfood ali slow-food ukrepi za e-odpadke
    • Trendi: Sodobna znamka je zelena znamka
    • Lokalni navdih: Lushna Glamping
    • Globalni navdih: Live on Drive: Audi RS 5
  • TEMA
    • Osrednja tema: Re:start znamk
    • Mnenje: Dormeo, Zavarovalnica Triglav, SKB, Merkur, Mercator, Generali
  • INTERVJU
    • Kaj pravi: Tomi Matič; Kaj pravi: Monika Povšič
  • STROKA
    • Pogledi na temo.
    • Kolumna: Radovednost, gonilo razvoja, Darja Brečko Poženel
    • Kolumna: Dobrodošli v Beta verziji 2.021, Blaž Kocjančič
    • Kolumna: Ostanite v odnosu s potrošnikom, Nataša Mohorč Kejžar
  • DRUŽBENO & DRUŽABNO
    • Profil znanega potrošnika: Vesna MIlek
    • Kreativno sproščanje: Kako zveni vaš bojni krik?
    • Znanje: Nove nakupovalne navade slovenskih kupcev; Blagovna znamka delodajalca; Še vedno aktualni kanal za učinkovito povezovanje z ostalimi digitalnimi kanali
    • Digital: Brella
    • Digital: Razmišljanja o postcovid digitalni komunikaciji, Zoran Savin
    • Znamka v filmski industriji
    • Mreža Superbrands Slovenija in pogovor z lastnikom licence
    • Mreža Superbrands Global
    • Legenda: Coca-Cola
    • Branje: Slavko Splichal, Javno mnenje

Samo za naročnike

Listanje revije je mogoče le za naročnike na digitalno obliko revije Super Znamka.

Že imate račun? Prijavite se.

Še niste registrirani uporabnik? Preverite naročnine.

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.