📅 22.01.2024

Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik

Nisem tako dolgo v svetu znamčenja, da bi lahko iz prakse govoril o tem, kako se je znamčenje spreminjalo skozi preteklost. Prepričan pa sem, da bom čez čas lahko govoril, kako je AI oziroma umetna inteligenca spremenila svet znamčenja. 

Verjamem, da je večina naših bralcev že uporabila Open AI – Chat GPT oziroma katerokoli AI orodje, ki je v zadnjih mesecih preplavilo trg. Priča smo dogodkom, ki jih lahko v tej točki le delno razumemo in zgolj predvidevamo, v katero smer se bo AI razvil in kako se bo na koncu vse skupaj končalo. Neizbežno dejstvo je, da je umetna inteligenca tu in da bo izredno močno spremila naš svet in svet znamčenja.

Kaj si Chat GPT misli o prihodnosti znamčenja? Ne morem pisati o AI, da ne bi vprašal Chat GPT. Ker že lep čas uporabljam Chat GPT, sem ga prosil, da se postavi v vlogo strokovnjaka za znamčenje in mi odgovori na vprašanji:

Kako zgraditi pristno zgodbo znamke z umetno inteligenco? Odgovor:

Umetna inteligenca omogoča, da znamka zbere in analizira množico podatkov, ki razkrivajo, kaj stranke cenijo in kako se počutijo glede znamke. Ta vpogled omogoča znamki, da svojo zgodbo oblikuje tako, da odraža pristne potrebe in vrednote svojih strank. Z umetno inteligenco lahko znamka nenehno prilagaja in izboljšuje svojo zgodbo, da ostane relevantna in odzivna na dinamično okolje trga.

Kakšna je prihodnost znamčenja s prihodom umetne inteligence? Odgovor:

Prihodnost znamčenja s pomočjo umetne inteligence prinaša obsežno personalizacijo in natančno prilagajanje ciljnim skupinam. Z uporabo AI bo znamčenje postalo bolj dinamično, saj bodo znamke lahko v realnem času prilagajale svojo komunikacijo glede na spremembe vedenja potrošnikov. Poleg tega bo umetna inteligenca omogočala znamkam, da bolje razumejo in predvidevajo potrebe svojih strank, kar bo pripeljalo do bolj poglobljenih in trajnostnih odnosov z njimi.

Ostanimi kreativni, inovativni. Ne prepustimo se zgolj idejam, ki nam jih ponuja umetna inteligenca.

Kot sem zapisal, ne vem, kako se bo zgodba AI končala (če se sploh bo), sem pa prepričan, da bo konkretno spremenila način našega dela, našega razmišljanja, nam omogočala ali odpirala priložnosti oz. možnosti, kako smo lahko boljši na marsikaterih področjih.

Želim pa si, da ostanemo kreativni, inovativni – na svoj način – ter, da se ne prepustimo zgolj idejam, smerem, ki nam jih bo ponudila umetna inteligenca.  

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.