📅 22.01.2024

Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik

Nisem tako dolgo v svetu znamčenja, da bi lahko iz prakse govoril o tem, kako se je znamčenje spreminjalo skozi preteklost. Prepričan pa sem, da bom čez čas lahko govoril, kako je AI oziroma umetna inteligenca spremenila svet znamčenja. 

Verjamem, da je večina naših bralcev že uporabila Open AI – Chat GPT oziroma katerokoli AI orodje, ki je v zadnjih mesecih preplavilo trg. Priča smo dogodkom, ki jih lahko v tej točki le delno razumemo in zgolj predvidevamo, v katero smer se bo AI razvil in kako se bo na koncu vse skupaj končalo. Neizbežno dejstvo je, da je umetna inteligenca tu in da bo izredno močno spremila naš svet in svet znamčenja.

Kaj si Chat GPT misli o prihodnosti znamčenja? Ne morem pisati o AI, da ne bi vprašal Chat GPT. Ker že lep čas uporabljam Chat GPT, sem ga prosil, da se postavi v vlogo strokovnjaka za znamčenje in mi odgovori na vprašanji:

Kako zgraditi pristno zgodbo znamke z umetno inteligenco? Odgovor:

Umetna inteligenca omogoča, da znamka zbere in analizira množico podatkov, ki razkrivajo, kaj stranke cenijo in kako se počutijo glede znamke. Ta vpogled omogoča znamki, da svojo zgodbo oblikuje tako, da odraža pristne potrebe in vrednote svojih strank. Z umetno inteligenco lahko znamka nenehno prilagaja in izboljšuje svojo zgodbo, da ostane relevantna in odzivna na dinamično okolje trga.

Kakšna je prihodnost znamčenja s prihodom umetne inteligence? Odgovor:

Prihodnost znamčenja s pomočjo umetne inteligence prinaša obsežno personalizacijo in natančno prilagajanje ciljnim skupinam. Z uporabo AI bo znamčenje postalo bolj dinamično, saj bodo znamke lahko v realnem času prilagajale svojo komunikacijo glede na spremembe vedenja potrošnikov. Poleg tega bo umetna inteligenca omogočala znamkam, da bolje razumejo in predvidevajo potrebe svojih strank, kar bo pripeljalo do bolj poglobljenih in trajnostnih odnosov z njimi.

Ostanimi kreativni, inovativni. Ne prepustimo se zgolj idejam, ki nam jih ponuja umetna inteligenca.

Kot sem zapisal, ne vem, kako se bo zgodba AI končala (če se sploh bo), sem pa prepričan, da bo konkretno spremenila način našega dela, našega razmišljanja, nam omogočala ali odpirala priložnosti oz. možnosti, kako smo lahko boljši na marsikaterih področjih.

Želim pa si, da ostanemo kreativni, inovativni – na svoj način – ter, da se ne prepustimo zgolj idejam, smerem, ki nam jih bo ponudila umetna inteligenca.  

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja