Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik
Nisem tako dolgo v svetu znamčenja, da bi lahko iz prakse govoril o tem, kako se je znamčenje spreminjalo skozi preteklost. Prepričan pa sem, da bom čez čas lahko govoril, kako je AI oziroma umetna inteligenca spremenila svet znamčenja.
Verjamem, da je večina naših bralcev že uporabila Open AI – Chat GPT oziroma katerokoli AI orodje, ki je v zadnjih mesecih preplavilo trg. Priča smo dogodkom, ki jih lahko v tej točki le delno razumemo in zgolj predvidevamo, v katero smer se bo AI razvil in kako se bo na koncu vse skupaj končalo. Neizbežno dejstvo je, da je umetna inteligenca tu in da bo izredno močno spremila naš svet in svet znamčenja.
Kaj si Chat GPT misli o prihodnosti znamčenja? Ne morem pisati o AI, da ne bi vprašal Chat GPT. Ker že lep čas uporabljam Chat GPT, sem ga prosil, da se postavi v vlogo strokovnjaka za znamčenje in mi odgovori na vprašanji:
Kako zgraditi pristno zgodbo znamke z umetno inteligenco? Odgovor:
Umetna inteligenca omogoča, da znamka zbere in analizira množico podatkov, ki razkrivajo, kaj stranke cenijo in kako se počutijo glede znamke. Ta vpogled omogoča znamki, da svojo zgodbo oblikuje tako, da odraža pristne potrebe in vrednote svojih strank. Z umetno inteligenco lahko znamka nenehno prilagaja in izboljšuje svojo zgodbo, da ostane relevantna in odzivna na dinamično okolje trga.
Kakšna je prihodnost znamčenja s prihodom umetne inteligence? Odgovor:
Prihodnost znamčenja s pomočjo umetne inteligence prinaša obsežno personalizacijo in natančno prilagajanje ciljnim skupinam. Z uporabo AI bo znamčenje postalo bolj dinamično, saj bodo znamke lahko v realnem času prilagajale svojo komunikacijo glede na spremembe vedenja potrošnikov. Poleg tega bo umetna inteligenca omogočala znamkam, da bolje razumejo in predvidevajo potrebe svojih strank, kar bo pripeljalo do bolj poglobljenih in trajnostnih odnosov z njimi.
Ostanimi kreativni, inovativni. Ne prepustimo se zgolj idejam, ki nam jih ponuja umetna inteligenca.
Kot sem zapisal, ne vem, kako se bo zgodba AI končala (če se sploh bo), sem pa prepričan, da bo konkretno spremenila način našega dela, našega razmišljanja, nam omogočala ali odpirala priložnosti oz. možnosti, kako smo lahko boljši na marsikaterih področjih.
Želim pa si, da ostanemo kreativni, inovativni – na svoj način – ter, da se ne prepustimo zgolj idejam, smerem, ki nam jih bo ponudila umetna inteligenca.
0 komentarjev