PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

BESEDA USTANOVITELJA

KOLUMNA: BOŠKO PRAŠTALO.

Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik

Nisem tako dolgo v svetu znamčenja, da bi lahko iz prakse govoril o tem, kako se je znamčenje spreminjalo skozi preteklost. Prepričan pa sem, da bom čez čas lahko govoril, kako je AI oziroma umetna inteligenca spremenila svet znamčenja. 

Verjamem, da je večina naših bralcev že uporabila Open AI – Chat GPT oziroma katerokoli AI orodje, ki je v zadnjih mesecih preplavilo trg. Priča smo dogodkom, ki jih lahko v tej točki le delno razumemo in zgolj predvidevamo, v katero smer se bo AI razvil in kako se bo na koncu vse skupaj končalo. Neizbežno dejstvo je, da je umetna inteligenca tu in da bo izredno močno spremila naš svet in svet znamčenja.

Kaj si Chat GPT misli o prihodnosti znamčenja? Ne morem pisati o AI, da ne bi vprašal Chat GPT. Ker že lep čas uporabljam Chat GPT, sem ga prosil, da se postavi v vlogo strokovnjaka za znamčenje in mi odgovori na vprašanji:

Kako zgraditi pristno zgodbo znamke z umetno inteligenco? Odgovor:

Umetna inteligenca omogoča, da znamka zbere in analizira množico podatkov, ki razkrivajo, kaj stranke cenijo in kako se počutijo glede znamke. Ta vpogled omogoča znamki, da svojo zgodbo oblikuje tako, da odraža pristne potrebe in vrednote svojih strank. Z umetno inteligenco lahko znamka nenehno prilagaja in izboljšuje svojo zgodbo, da ostane relevantna in odzivna na dinamično okolje trga.

Kakšna je prihodnost znamčenja s prihodom umetne inteligence? Odgovor:

Prihodnost znamčenja s pomočjo umetne inteligence prinaša obsežno personalizacijo in natančno prilagajanje ciljnim skupinam. Z uporabo AI bo znamčenje postalo bolj dinamično, saj bodo znamke lahko v realnem času prilagajale svojo komunikacijo glede na spremembe vedenja potrošnikov. Poleg tega bo umetna inteligenca omogočala znamkam, da bolje razumejo in predvidevajo potrebe svojih strank, kar bo pripeljalo do bolj poglobljenih in trajnostnih odnosov z njimi.

Ostanimi kreativni, inovativni. Ne prepustimo se zgolj idejam, ki nam jih ponuja umetna inteligenca.

Kot sem zapisal, ne vem, kako se bo zgodba AI končala (če se sploh bo), sem pa prepričan, da bo konkretno spremenila način našega dela, našega razmišljanja, nam omogočala ali odpirala priložnosti oz. možnosti, kako smo lahko boljši na marsikaterih področjih.

Želim pa si, da ostanemo kreativni, inovativni – na svoj način – ter, da se ne prepustimo zgolj idejam, smerem, ki nam jih bo ponudila umetna inteligenca.  

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.