BESEDA USTANOVITELJA: Kaj imata skupnega nevroznamčenje in mreženje?

Aktualno, Prispevki

📅 19.02.2024

Nevroznamčenje je kot svež veter v svetu marketinškega dogajanja, ki je postal vse bolj zapleten in zahteven. V tej dobi informacijskega prenasičenja in nenehnega bombardiranja s sporočili, se znajdem pred vprašanjem, kako lahko izstopamo in pritegnemo pozornost. Ampak, ali ni prava pot prav v tem, da se vračamo h koreninam, h globokemu razumevanju tega, kar nas dela človeške?

Ko se potopimo v svet nevroznamčenja, opazimo, da gre za več kot le tehnike in strategije. Gre za pot do potrošnikovega srca in uma, kjer subtilni odzivi in čustvene povezave prevladajo nad racionalnimi argumenti. Kako močno je, ko se naše odločitve oblikujejo pod vplivom tistega, kar se skriva v naši podzavesti? Prepričan sem, da je ključ v tem, da zgradimo most med spoznanjem o potrošnikih in njihovimi notranjimi željami ter pričakovanji. In to ni zgolj cilj, temveč odgovornost, ki jo moramo nositi.

Nevroznamčenje ima veliko skupnega z mreženjem, ki ga vsi poznamo in v katerem vsi sodelujemo, ne glede na vlogo, ki jo imamo. Osebno se zavedam moči povezovanja, kjer se čustvene vezi med ljudmi kujejo v neprecenljive odnose. In ko razmišljam o tem, kako se to odraža v svetu znamk, spoznavam, da so osnovni principi enaki. Pristopamo z zaupanjem, iščemo stične točke in vzpostavljamo čustvene povezave, ki gredo onkraj površinskih informacij.

Resnično, v svetu, preplavljenem z informacijami, smo lačni pristnosti. Vstopili smo v dobo, ko se nevroznamčenje in mreženje združujeta, da nas spomnijo na to, kar je bistveno – človečnost. In čeprav je uspeh v gradnji močnih znamk in medsebojnih odnosov izziv, ki zahteva trud, se splača. Ker gre za več kot le uspeh – gre za iskrene povezave, ki nas bogatijo, tako poslovno kot osebno.

Torej, kaj imata skupnega nevroznamčenje in mreženje? Skozi nevroznamčenje odkrivamo pot do človeškega uma in srca, prek čustvenih povezav in subtilnih odzivov. Medtem, ko se pri mreženju povezujemo v iskanju pristnosti, gradimo odnose, ki nas bogatijo v vseh vidikih našega življenja. Vsi smo del tega, vse to so naša skupna izhodišča. Naj nas vodijo iskrenost, zaupanje in globoko razumevanje – tako v svetu znamk kot tudi v naših odnosih.

Ostali prispevki

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja