📅 29.04.2022
  • Super Znamko berem sam,
  • Super Znamko berem in komentiram s sodelavko/cem,
  • še najboljše pa je, ko zgodbe o znamčenju beremo in komentiramo vsi iz oddelka/podjetja.

Vabljeni, da v svoje poslovno okolje vnesete obvezno branje čtiva z navdihujočimi zgodbami znamk kot dobrimi popotnicami pri vašem predanem predanem delu marketinga, znamčenja, kreative, trženja in prodaje. Privoščite si bralski odklop po super solo/duo/tuti ceni, mi vam pa obljubimo, da vas bomo redno zalagali Z AKTUALNIMI novicami, POGLOBLJENIMI članki, zgodbami NAVDIHA, mnenji in kolumnami vodilnih posameznikov in strokovnjakov, ki se posveča razvoju znamk in znamčenju.

Bralci revije Super Znamka:

USTVARJALCI IN RAZVIJALCI ZNAMK;
MARKETINGARJI;
BRAND MANAGERJI;
PROMOTORJI;
KOMUNIKATORJI IN PREDSTAVNIKI ODNOSOV Z JAVNOSTMI;
OGLAŠEVALCI;
METODOLOGI, ANALITIKI, INTERPRETI TRŽNIH RAZISKAV.

Kako naročiti?

Ostali prispevki

GLOBALNI NAVDIH: BOXMARK. Vodilni svetovni proizvajalec usnja.

GLOBALNI NAVDIH: BOXMARK. Vodilni svetovni proizvajalec usnja.

Začnimo z zgodbo. Ni je panoge na področju opremljanja, ki ne bi bila tako ali drugače vpeta v usnje: avtomobili, avtobusi, železnice, ladje/jahte, letala, oblazinjenje, pohištvo in še veliko več. Poleg ekskluzivnega učinka, ki ga usnje vdahne vsaki takšni notranji opremi vozila, ta material ponuja odlične higienske lastnosti ter neprekosljivo tržpežnost in vzdržljivost, zato se ljudje pri opremljanju prostorov vse pogosteje ali še vedno radi odločajo za kose iz tega materiala, ki obenem dajejo ambientu pridih plemenitosti.

Boxmark udejanja koncept inovativnosti tudi z družbeno-ekološkega vidika…

LOKALNI NAVDIH: Rastlinski sladoled Chika

LOKALNI NAVDIH: Rastlinski sladoled Chika

Znamka, ki dokazuje, da se lahko izzive v okolju in prehranjevanju uspešno obrne. Idejo je razvil (takrat še) študent kineziologije Taj Clar. Zakaj? Preprosto se mu je zdelo, da imamo sladoled radi prav vsi.

TRENDI: Treecelet – zapestnica, ki sadi drevo 

TRENDI: Treecelet – zapestnica, ki sadi drevo 

Želja je pokazati in biti zgled drugim podjetjem, da lahko s podjetništvom ustvarimo čudovite stvari za na naravo, živali in ljudi. Sajenje dreves, podpora različnih dobrodelnih organizacij in zagotavljanje poštenih služb – pri nas in po svetu – je način in zapoved zglednega sodobnega podjetništva.

BESEDA UREDNICE: Prakse prepoznavanja

BESEDA UREDNICE: Prakse prepoznavanja

Tako, kot si mora znati znamka, vsaka dobra znamka, najprej odgovoriti na temeljno vprašanje, kdo ali kaj je, brez fige v žepu, tako ključno je tudi (ne samo!) poznavanje, spremljanje, temveč tudi (in predvsem) pozorno razumevanje znamkinih potrošnikov.

BESEDA USTANOVITELJA: Kaj imata skupnega nevroznamčenje in mreženje?

BESEDA USTANOVITELJA: Kaj imata skupnega nevroznamčenje in mreženje?

Ko se potopimo v svet nevroznamčenja, opazimo, da gre za več kot le tehnike in strategije. Gre za pot do potrošnikovega srca in uma, kjer subtilni odzivi in čustvene povezave prevladajo nad racionalnimi argumenti. Kako močno je, ko se naše odločitve oblikujejo pod vplivom tistega, kar se skriva v naši podzavesti? Prepričan sem, da je ključ v tem, da…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja