📅 29.04.2022
  • Super Znamko berem sam,
  • Super Znamko berem in komentiram s sodelavko/cem,
  • še najboljše pa je, ko zgodbe o znamčenju beremo in komentiramo vsi iz oddelka/podjetja.

Vabljeni, da v svoje poslovno okolje vnesete obvezno branje čtiva z navdihujočimi zgodbami znamk kot dobrimi popotnicami pri vašem predanem predanem delu marketinga, znamčenja, kreative, trženja in prodaje. Privoščite si bralski odklop po super solo/duo/tuti ceni, mi vam pa obljubimo, da vas bomo redno zalagali Z AKTUALNIMI novicami, POGLOBLJENIMI članki, zgodbami NAVDIHA, mnenji in kolumnami vodilnih posameznikov in strokovnjakov, ki se posveča razvoju znamk in znamčenju.

Bralci revije Super Znamka:

USTVARJALCI IN RAZVIJALCI ZNAMK;
MARKETINGARJI;
BRAND MANAGERJI;
PROMOTORJI;
KOMUNIKATORJI IN PREDSTAVNIKI ODNOSOV Z JAVNOSTMI;
OGLAŠEVALCI;
METODOLOGI, ANALITIKI, INTERPRETI TRŽNIH RAZISKAV.

Kako naročiti?

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023: Gala podelitev nagrad

Zadnji septembrski četrtek je v veličastnem hotelu Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekal gala dogodek, na katerem so podelili priznanja 29 superbrandom, ki po mnenju slovenskih potrošnikov in ocenjevalcev strokovnega sveta predstavljajo cvetober super znamk…

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja