📅 28.11.2023

Najprestižnejše darilo: stoletja stare formule dišav iz tisočletnega mesta

Dobre zgodbe se zgodijo spontano. Tako se piše tudi zgodba mladega francoskega farmacevta, Jeana C. Reboula, ki se leta 1895 odpravi obiskati očeta v Trabzon, a ga očara križišče na razpotju sveta. Istanbul. Edinstvena mešanica skrivnostnega starega sveta in živahne sodobne trgovine je v njem prebudila podjetnika in vdihnila življenje novi znamki. Že Carl G. Jung, švicarski zdravnik in psiholog, je nekoč dejal, »večji kot je kontrast, večji je potencial. Velika energija se ustvari iz ustrezno velike napetosti med nasprotji«.Ustanovil je eno prvih lekarn v Turčiji, Grande Pharmacie Parisienne – Büyük Paris Pharmacy, v legendarnem predelu Beyoğlu, kjer se je (po mnenju zgodovinarjev) zgodilo rojstvo modernega Istanbula in kjer posluje še danes.

Vir slike: https://www.atelierrebul.com

Medtem se je Kemal Müderrisoğlu, eden prvih farmacevtov v zgodovini republike Turčije, najavil pri gospodu Reboulu za vajeništvo v prvem letniku Fakultete za farmacijo, za kar se je moral mladenič tudi naučiti govoriti francosko. Njegova odločnost se je obrestovala. Po uspešno zaključenem izobraževanju je nadaljeval delo s svojim mentorjem in naslednje desetletje sta radovedna farmacevta ustvarjala inovativne izdelke v križišču naravnih surovin in najbolj izpopolnjenih znanstvenih formul. Tako se je ime lekarne spremenilo v Lekarna Kemal in Rebul.

Vir slike: https://www.atelierrebul.com

Ikona: legendarna Rebul Lavanda Ugled lekarne je rastel hitro in s prestižem. Legendarna kolonjska voda Rebul Lavanda pa je utrdila mesto lekarne ne le na trgu, temveč tudi mesto znamke v mislih in srcih strank. Ikonični izdelek za turško ljudstvo so izdelali iz eteričnih olj sivke, ki je rasla na vrtu gospoda Reboula. Ta je kmalu postal vonj istanbulskih gospodov, še posebej moških iz Pere, ki so v zgodovini Istanbula kategorija zase. Več kot le kolonjska voda je Rebul Lavanda veljala za čudež za lajšanje stresa in nosila sloves najprestižnejšega darila. Ko pa se je leta 1939 Reboul vračal v domovino, je svojo edinstveno lekarno predal cenjenemu kolegu, mlademu in marljivemu farmacevtu Kemalu, ki je pozneje spremeni ime lekarne v Rebul, pod katerim se že 125 let ustvarjajo prestižne formule, ki združujejo čistost narave s senzualnostjo umetnika ter izpolnjujejo zdravstvene potrebe in lepotne želje milijonov strank po celem svetu. Prav zato kozmetika Atelier Rebul za dom, dušo in telo še vedno velja za najprestižnejše darilo…ki si ga je moč privoščiti.

Vir slike: https://www.atelierrebul.com
KOLONJSKA VODA SIVKA OB 125. OBLETNICI
Vir slike: https://atelierrebul.si/

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

Katja Kuhar je modna oblikovalka in avtorica blagovne znamke Katja Kuhar. Idejni koncept znamke črpa v slovenski kulturni dediščini, kar velja še posebej izpostaviti, saj se premalo, mnogo premalo vračamo k lastnim koreninam. Pa ne zaradi neke »must-be« patriotskosti (lahko, seveda, tudi – vsekakor nič narobe tudi s takšnim ponosnim odnosom, je prej dobrodošel kot ne) kot tega, da se tudi v naši slovenski pretekli in polpretekli zgodovini zarisujejo marsikatere dobre vsebine, dobre zgodbe.

Za Katjo je bil usoden obisk Pokrajinskega muzeja Celje, kjer je odkrivala dediščino Slovenke Alme.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja