WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2024: Slovita žirija, povej, kdo prvi v deželije tej

Aktualno, Prispevki

📅 24.04.2024

Dobre prakse znamčenja v svetu digitala

puščajo pečat na trgu. Znamka v digitalnem okolju funkcionira, ko posameznik vidi, bere in čuti več kot »samo oglas«. Znamčenje, tudi v svetu digitala, sproža globlje povezave med znamko in njenimi strankami, ko se le-te ustavijo in slišijo, kaj ima znamka za povedati, namesto da le stisnejo gumb »preskoči oglas«.

Slovita žirija, povej, kdo prvi v deželi je tej

WEBSI Digitalni presežki Slovenije bodo tudi letos, že 13. leto zapored, z velikim ponosom in še večjo odgovornostjo podelili prestižne WEBSI nagrade. Letos pod sloganom »Slovita žirija, povej, kdo prvi v deželi je tej« bodo slovenski javnosti predstavili tiste, ki so v preteklem letu najbolj izstopali in s tem krojili slovenski digitalni prostor.

Vir slike: WEBSI.

Prijave v tekmovanje WEBSI 2024 so se odprle v sredo, 13. marca 2024, in bodo odprte vse do petka, 17. maja 2024.

Letošnji 131-članski žiriji, ki jo sestavljajo strokovnjaki iz uglednih slovenskih podjetij in agencij, bo predsedovala Viktorija Radojević Mavrič, direktorica področja marketinga v Mercator, d. o. o.  »V veliko čast mi je, da bom letos kot predsednica žirije WEBSI vodila izjemno strokovno ekipo ter prispevala k razvoju stroke. Skupaj s kolegi se veselimo prijavljenih del in izbora najboljših kreativnih rešitev, ” je ob tem povedala predsednica WEBSI žirije 2024.

Vir slike: WEBSI.

Novosti letošnjega tekmovanja so kategorije, ki so jih organizatorji tokrat razvrstili v 5 skupin: 

  • Panoge: Digitalni projekti po panogah (8 kategorij)
  • Tehnologije: Digitalni projekti glede na uporabljene tehnologije (7 kategorij)
  • Kanali: Digitalni projekti glede na kanale distribucije (7 kategorij)
  • Narava: Digitalni projekti glede na naravo projekta (4 kategorije)
  • Digitalni projekti, ki jih bo ocenjevala ožja žirija (3 kategorije)

Žirija bo tako na WEBSI dnevu skupno podelila 34 nagrad, med njimi tudi nagrade za Generalnega WEBSI prvaka 2024, Naj agencijo 2024, Naj naročnika 2024 in Naj digitalca. Skupaj z Argeto bodo tudi letos podelili nagrado za Mlade digitalce.

WEBSI dan 2024

Projekt se bo tradicionalno zaključil z WEBSI dnevom, ki bo potekal 12. septembra 2024, v Festivalni dvorani v Ljubljani. Čez dan se bo odvila konferenca o digitalnem komuniciranju, zvečer pa bodo na slovesni podelitvi podeljene prestižne WEBSI nagrade.

Vir slike: WEBSI.

Več informacij najdete na www.websi.si.

Projekt WEBSI podpirajo:

Medijski sponzorji: Marketing Magazin, Večer, TSmedia, Dnevnik, Žurnal24, Računalniške novice, Monitor, Adria Media, Adverta, Val 202, Hitradio Center, Radio Ekspres, Radio Študent, STA, Super Znamka, Revija Študent, Zaslon, Ljubljana Airport Partnerji: Zavarovalnica Sava, Argeta, Barcaffe, Mercator, Lidl, Triglav, Donat, Žito, Specto, Europlakat, Uxlab, IPROM, IAB Slovenia, IPM komunikacije, Elaborat, NETFORK, Weekend Media Festival, Sanjski šopek, Edition Digital, Determ.

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja