BESEDA UREDNICE: Uspešno znamkino vedenje je manifestacija njenega bistva

Aktualno, Prispevki

📅 19.04.2024

Ines Markovčič, urednica

Znamke kažejo razpoloženje, sproščajo čustva, stališča do družbe in kulture (če so kolikor toliko odprte). Ta skupek odstira znamkino vedenje, znamkino obnašanje. Če so lastnosti, ki jih znamke odstirajo skozi njeno uporabo, uglašene s tem, za kar se predstavljajo, potem imajo pozitivno podobo. In dobro kondicijo pri ohranjanju lojalnosti. V nasprotnem primeru se zgodi neuglašenost, ki se hitro prelevi v neavtentičnost, kar v skrajnem primeru vodi do tega, da potrošniki znamki več ne zaupajo. Zato strokovnjaki znamčenja tako pogosto poudarjajo, da je treba znamkina prepričanja, vrednote premišljeno in avtentično pretvarjati v akcijo, delovanja, vedenjske nastope na trgu.

Zlasti v tem digitalnem svetu, ko skorajda nihče več ne more nikomur ali ničemur uiti; znamke so praktično pred toliko večjimi pritiski in izzivi, kako se obnašati najbolje. Tudi, ko obstaja močno zakoreninjeno vodilo, kako naj se znamka obnaša v svojih ključnih javnih nastopih, lahko prihaja do prekinitev povezav. Slaba uporabniška izkušnja, žaljive pripombe in opazke, pomanjkanje preglednosti in transparentnosti … vse to ustvarja končni splošni vtis v očeh potrošnika. Ne glede na to, ali gre za B2B ali B2C znamko.

Še tako naučene in dobro negovane tehnike ustreznega delovanja in komuniciranja vseh, ki sodelujejo pri ustvarjanju in prodaji znamkine zgodbe, niso zagotovilo za uspeh. Delno so. Ne pa povsem. Tisto nekaj več, tista dodana vrednost, ki vpliva na končni obstanek znamke na trgu, je v infrastrukturi in reprezentaciji obljub, ki prihajajo od znotraj. Potrošniki začutijo, kdaj je znamkino vedenje manifestacija njenega bistva. Kot pri človeških odnosih. Še tako natreniranega posameznika, ki v resnici v sebi ne čuti tistega, kar skozi dejanja izkazuje, bo takšna nepristna poza pahnila v drugi pol. Kljub vsem dobrim namenom. Zato sleherna dobra znamka odgovorno stremi k angažirani ekipi ljudi, ki za samo znamko ne samo skrbi (po nekem osnovnem popisu delovnih nalog), temveč jo tudi doživlja, podoživlja in se vsakič znova k njenim izzivom rada vneto vrača ter išče rešitve. (Pre)oblikovanje odgovornosti in vlog v tem pogledu je umetnost in dinamičen proces, a na koncu prinaša največje nagrade, ko se lahko vse izide in funkcionira. Današnje in prihodnje uspešne zgodbe znamk bodo tiste, ki bodo najprej človeške.

 

Ostali prispevki

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja