Terme Sveti Martin – preplavlja splet

Aktualno, Prispevki

📅 03.08.2023

Ko uživamo poletne dni na izbranih dopustniških točkah, ne moremo mimo tega, da nas poklicna deformacija žene k ocenjevanju posamezne znamke oz. taktik znamčenja posamezne destinacije. Tu spomnimo na lanskoletni primer Term Sveti Martin, o katerem smo tudi pisali v reviji Super Znamka.

Takrat se je izkazalo, da slovenski oblikovalci spletnih strani narekujejo trende na mednarodnih trgih. Pri oblikovanju spletnih strani imamo Slovenci nedvomno odlične ideje, ki pogosto sežejo tudi onkraj naših meja. Spletna stran Term Sveti Martin se je tako v začetku lanskega leta odela v prenovljeno podobo in od takrat pridno beležila nominacije v kategorijah za digitalne presežke, tudi v mednarodnih. Kot je izpostavila Nuša Korotaj, generalna direktorica Term Sveti Martin: »Kot prvi v hotelirstvu smo se oddaljili od hektične prodajne komunikacije ter se naslonili na prihodnost – zdrav oddih že ob rezervaciji. Spletna stran temelji na 100 % pomirjujočih video vsebinah, zato smo poleg nove vizualne podobe ustvarili več kot 30 lastnih kratkih in cinemagraph videov. Za pravo vizualno digitalno sprostitev. Želeli smo inovativno in pomirjujočo izkušnjo za vse naše potencialne goste.« Medžimurske terme se sicer ponašajo z nazivom prvega healthness resorta v Evropi. Spletno stran Term Sveti Martin je oblikovala ekipa slovenskih strokovnjakov za splet. Skupaj z idejo in vizijo ekipe Term Sveti Martin je programiranje prevzelo podjetje Specto, vsebinski, uredniški in organizacijski del ekipa Rajketing, vodilni in ključen UX dizajn pa je sestavil oblikovalec Borut Kajbič.

Vir slike: Terme Sveti Martin

Ostali prispevki

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja