“Pahljače v roke in asfalt pod noge”

Aktualno, Prispevki

📅 24.07.2023

Sončni žarki, ki so tudi letošnje poletje dobro razgreli asfalt v urbanih okoljih, vselej vabijo ven, na ogled aktualnih uličnih razstav TAM-TAMovih plakatov, ki so navdihujoča kreativna hrana in popestritev mestnega dogajanja. Če ne prej, vsaj zvečer, ko se ulice shladijo.

Ob sprotnem uživanju in ogledovanju aktualnih plakatnih mest obudimo spomin na lansko pomlad, ko je skupina umetnic in kipark ALU otvorila ulično razstavo skulptur, umeščene v in na plakatne konstrukcije, v želji po promociji in krepitvi kiparstva. V produkciji Svetlobne gverile smo si tako lahko ogledovali interaktivni vizualni projekt Jake Komaca, ki je naslavil neizmerne sledi podatkov, ki jih nenamerno in neprestano puščamo z našim gibanjem po digitalnih svetovih. Tristranski plakatni panoji s projekcijo skupka podatkov so poudarili vprašanje o varovanju podatkov v digitalnem okolju.

Toliko za nostalgični odklop na lansko leto. V vsakem primeru pa vabljeni na sprotno spremljanje uličnih plakatnih galerij. Revija Super Znamka je z veseljem pozorna na kreativno sproščanje ustvarjalcev, ki s svojimi rešitvami obenem opozarjajo tudi na aktualne družbene problematike.

Lanskoletni projekt Lulat me!, delo študentov diplomskega in podiplomskega študija Akademije za vizualne umetnosti, je tako opozoril na problematiko neenakosti med moškim in ženskim spolom v opravljanju ene najosnovnejših potreb.

Kreativno sproščanje je nujen element dobrega znamčenja.

Ostali prispevki

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: VEDENJSKO V ZNAMČENJU

Mnoge znamke raje preskočijo proces tega vedenjskega kuhanja in raje skopirajo sestavine skuhane uspešnice. Seveda, lahko se posnema ali ukrade kopijo nekoga/nečesa, a taki pospeški so zgolj pospeški na kratek rok. Nikoli zares ne moreš ukrasti duše že ustvarjene znamke. Ta duša pa je odraz unikatnega vedenja v določenem času, prostoru, vrednot in identitete znamkinih stvariteljev.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

GLOBALNI NAVDIH: Kloss. Super modularni pohištveni sistem za odpadke.

Močne inovacije jih nenehno ženejo v razvoj novih, pametnih in okolju prijaznih oblikovalskih rešitev. Tako se je rodila znamka Kloss, ki predstavlja nov modularni sistem pohištva s posodami za domače recikliranje odpadkov, ki so ga med drugim predstavili tudi na Tednu oblikovanja v Stockholmu.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

LOKALNI NAVDIH: Papa Juliett Aviation Art. Unikaten dekor.

Papa Juliett Aviation Art pooseblja pustolovščino letenja, pristno zgodbo podjetja, predanost letalstvu, poklon fascinantni letalski zgodovini, povezanost v unikatnem oblikovanju, ekološko osveščenost. S ponovno uporabo letalskih kosov znamka prispeva k zmanjševanju odpadkov, obenem pa tvori lastnost trajnostnega luksuza.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja