Woop je Superbrand

Aktualno, Prispevki

Ker svoje navdušene in zveste obiskovalce vsakič znova rad zabava.
📅 31.08.2021

Woop se je uvrstil v letošnji izbor Superbrands Slovenija, podrobneje ga bomo obeležili na samem dogodku in v tretji številki revije Super Znamka, ki izide septembra.

Woop danes predstavlja največji center zabave v Sloveniji, ki se skupaj razprostira na skoraj 10.000 m2. V WOOP!i so dobrodošli prav vsi, saj raznovrstne atrakcije ponujajo nepozabno zabavo in aktivno preživljanje prostega časa. Poleg otrok in staršev, ki se z veseljem vračajo v Woop! in se vedno znova preizkusijo v različnih igrah, prostor predstavlja odlično izhodišče za organizacijo team-buildingov, poslovnih druženj, marketinških in prodajnih konferenc, tedenskih in mesečnih zakupov za podjetja ter organizacija novoletnih druženj in Božičkovih predstav.

Trampolin park WOOP! je že v prvem letu obiskalo več kot 250.000 skakalcev in prav toliko spremljevalcev, ki so v prijetnem gostinskem ambientu spremljali svoje otroke med igro. Priljubljenost blagovne znamke WOOP! je rasla iz dneva v dan, kar se je poznalo ne samo pri obisku, ki je bil v letu 2019 rekorden, temveč tudi v želji obiskovalcev, da bi WOOP! nadaljeval s ponudbo aktivne zabave in temu ustrezno je sledil tudi razvoj v letih 2020 in 2021.

V Trampolin parku WOOP! so poleg klasičnega skakanja na več kot 100 trampolinih na voljo številne zabavne atrakcije, ki popestrijo prav vsak obisk: igralna stena, igra med dvema ognjema, gimnastična jama s penami, napihljiva blazina, prostor za zabijanje na koš, trapez, sack line, ter še in še.  Velik WOPP! dopolnjuje tudi MINI WOOP! za mlajše otroke. Poseben del WOPP!a je namenjen tudi profesionalnim akrobatom, ki svoje znanje in izkušnje prenašajo na mlajše generacije v obliki WOOP! akademije; prav tako je to tudi dom akrobatske skupine Dunkin Devils. V ponudbi imajo še odlični WOOP! KARTING, kjer so na voljo najnovejši električni gokarti podjetja RIMO, WOOP! ARENA, kjer je na voljo 18 linij interaktivnega bowling enega največjih proizvajalcev bowling stez na svetu – QUBICA AMF, sobe pobega oz. t. i. escape-room.

Bravo Woop za kraljevanje v navadah navdušenih potrošnikov, vse dobro še naprej.

woop

Ostali prispevki

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

V svetu znamk premisleki o trajnosti nikoli ne usahnejo. Kvečjemu izzivajo, kako obstoječe prakse, obrate narediti bolj okolju prijazne. Kar za znamke in podjetja tudi vedno ni, roko na srce, hvaležna naloga. Pa ne gre za nezanimanje za okoljsko problematiko kot to, kako vse vključene deležnike v procesih „zeleno“ uglasiti, vrh tega še tako, da se tudi ekonomska računica izide.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Baby Center že več kot 30 let predstavlja prvo izbiro staršev v Sloveniji. Njihova zavezanost družinam sega preko meja zgolj trgovine, saj si prizadevajo biti zanesljiv partner v vseh fazah odraščanja otrok, od nosečnosti pa do zgodnjih najstniških let. Prejetje nagrade Izbrana otroška trgovina leta 2024 je za Baby Center izjemna čast in obenem motivacija za nadaljnji razvoj ter ohranjanje visokih standardov, ki jih pričakujejo njihovi kupci.

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

Si predstavljate, da možgane razumemo do te mere, da bi svoje potrošnike in druge deležnike lahko prepričali, da se odločijo za nakup našega izdelka, podprejo našo idejo? O, ja, si, vem, da si in verjamem, da se je na obraz prikradel nasmešek.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja