VEZALKA SI – PUSTI ODGOVORNE STOPINJE!

Aktualno, Prispevki

Najmlajši, najboljši ambasadorji sprememb.
📅 15.12.2021

Vsakodnevna drobna dejanja, navade, ki jim skoraj neopazno sledimo, in rutina, ki nas nezavedno vodi skozi dan, nas nevidno povezujejo ter tkejo naš jutri, našo prihodnost. Zato je pomembno, da se jih zavedamo in jih izbiramo premišljeno in preudarno. Dobro je, da se že sedaj odločimo za ustvarjanje sprememb, ki so tako zelo nujne za dobrobit celotnega planeta. Majhni koraki naredijo dolgo pot. Prihodnost je naša skupna odgovornost.

Zavedajoč se, da smo v oblikovanje prihodnosti vpeti vsi in da je za uspešno izvajanje trajnostnih in okolju prijaznih načel nujno tesno sodelovanje, je Javni holding Ljubljana (JHL) skupaj z agencijo Vodik ustvaril projekt Vezalka si. Znotraj projekta so v JHL in Vodiku ustvarili zanimive like – Vezalkarje, druščino odgovornih stopinj, ki predstavljajo skupino JHL, družbe znotraj skupine in njihove ključne, okoljske in družbeno odgovorne vrednote. Pet Vezalkarjev z imeni Holdi, Hubert, Vojka, Cofi in Urbi otroke in ostale deležnike na simpatičen način vabijo k povezovanju majhnih zgodb velikih razsežnosti, prepletajo stare vrednote s svežimi idejami in napeljujejo na prijazna dejanja, ki spletajo zeleno prihodnost.

Holdi povezuje in združuje vse družbeno odgovorne aktivnosti skupine JHL. Vojka in Hubert tesno sodelujeta s podjetjem Voka Snaga – Vojka ve vse o pitni in odpadni vodi ter o pomenu pitja vode iz pipe in Hubert je pravi mojster ponovne uporabe in recikliranja. Cofi je zagret zagovornik pozitivne energije in skupaj z Energetiko Ljubljana ozavešča o pomenu okolju prijaznega in učinkovitega ogrevanja. Urbi ljubi urbano življenje in skupaj z LPP vedno poskrbi, da z javnim prevozom zanesljivo prispemo na cilj.

Vezalkarji so se svoji ciljni javnosti približali tudi preko video vsebin. V videu na YouTube kanalu Vezalkarji v akciji na duhovit način pojasnjujejo, kako smo lahko posamezniki okolju in ljudem še bolj prijazni. Za spodbujanje k spremembam ter učenju o okoljskih in družbenih vrednotah obiskujejo tudi dogodke in sejme po Ljubljani; med drugim so na sejmu Narava-zdravje na razstavnem prostoru JHL in ljubljanskih javnih podjetij skozi igro izobraževali vse obiskovalce – od najmlajših, osnovnošolcev in srednješolcev do tistih, ki so po srcu še vedno mladi. Otroci lahko Vezalkarje srečajo tudi v otroškem kreativnem mestu Minicity.

Vezalkarji

Ostali prispevki

MESSVJU: V.DVOJE

MESSVJU: V.DVOJE

»Travel couple«, ki že tretje leto s pristnim ustvarjanjem vsebin na Instagramu in TikToku gradi skupnost, deli uporabne informacije, ponuja priložnost za samorefleksijo in navdihuje lepe zgodbe parov za zmenke, oddihe, celo zaroke…saj, kot pravita, imamo v Sloveniji toliko različnih romantičnih, kulinaričnih, aktivnih in zabavnih doživetij, ki jih marsikdo sploh ne pozna.

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

KAJ PRAVI: KATJA KUHAR, oblikovalka in lastnica istoimenske blagovne znamke

Katja Kuhar je modna oblikovalka in avtorica blagovne znamke Katja Kuhar. Idejni koncept znamke črpa v slovenski kulturni dediščini, kar velja še posebej izpostaviti, saj se premalo, mnogo premalo vračamo k lastnim koreninam. Pa ne zaradi neke »must-be« patriotskosti (lahko, seveda, tudi – vsekakor nič narobe tudi s takšnim ponosnim odnosom, je prej dobrodošel kot ne) kot tega, da se tudi v naši slovenski pretekli in polpretekli zgodovini zarisujejo marsikatere dobre vsebine, dobre zgodbe.

Za Katjo je bil usoden obisk Pokrajinskega muzeja Celje, kjer je odkrivala dediščino Slovenke Alme.

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

KAJ PRAVI: kreativna ekipa agencije Internavti

Agencija Internavti je v osmih letih svojega delovanja uspela iz butične digitalne agencije prerasti v agencijo, ki ponuja široko paleto komunikacijskih storitev. Pri svojem delu profesionalnost velikih komunikacijskih agencij združujejo s fleksibilnostjo start-upov in stavijo na strateško kreativnost. Imajo stabilen portfelj naročnikov, med večjimi lahko omenimo NLB, Ljubljanske mlekarne, Hofer, A1 in Petrol. Pri svojem delu pa niso zgolj ponosni na svojo profesionalno rast, kar potrjujejo številna priznanja in nagrade iz raznih festivalov, temveč tudi na rast posameznikov, ki delajo v njihovem okolju.

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

VSAKA TOČKA STIKA JE PRILOŽNOST

Doslednost v vseh aspektih delovanja znamke – od vizualne podobe, tonalitete sporočil do kakovosti izdelkov ali storitev – je ključna za gradnjo zaupanja. Potrošniki cenijo znamke, ki stojijo za svojimi besedami in izpolnjujejo obljube. Doslednost krepi prepoznavnost znamke in pomaga graditi dolgoročne odnose s potrošniki.

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

TEMA: AVTENTIČNOST 3. 0

Vstopili smo v tako imenovano obdobje avtentičnosti 3.0, kjer vladajo nova pravila. Če je prvo »revolucijo« pred več kot 15. leti začelo družbeno omrežje, so tudi za drugo delno odgovorna družbena omrežja. Generacija Z je namreč kot prva posvojila platformo TikTok ravno zaradi njenega izpostavljanja avtentičnosti. Popolne kadre z Instagrama so zamenjali nepopolni posnetki kar s telefona. Obraz, poln mejkapa, je zamenjal naraven izgled. Zmage in popolne trenutke so zamenjali tudi padci in neuspehi.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja