VEZALKA SI – PUSTI ODGOVORNE STOPINJE!

Aktualno, Prispevki

Najmlajši, najboljši ambasadorji sprememb.
📅 15.12.2021

Vsakodnevna drobna dejanja, navade, ki jim skoraj neopazno sledimo, in rutina, ki nas nezavedno vodi skozi dan, nas nevidno povezujejo ter tkejo naš jutri, našo prihodnost. Zato je pomembno, da se jih zavedamo in jih izbiramo premišljeno in preudarno. Dobro je, da se že sedaj odločimo za ustvarjanje sprememb, ki so tako zelo nujne za dobrobit celotnega planeta. Majhni koraki naredijo dolgo pot. Prihodnost je naša skupna odgovornost.

Zavedajoč se, da smo v oblikovanje prihodnosti vpeti vsi in da je za uspešno izvajanje trajnostnih in okolju prijaznih načel nujno tesno sodelovanje, je Javni holding Ljubljana (JHL) skupaj z agencijo Vodik ustvaril projekt Vezalka si. Znotraj projekta so v JHL in Vodiku ustvarili zanimive like – Vezalkarje, druščino odgovornih stopinj, ki predstavljajo skupino JHL, družbe znotraj skupine in njihove ključne, okoljske in družbeno odgovorne vrednote. Pet Vezalkarjev z imeni Holdi, Hubert, Vojka, Cofi in Urbi otroke in ostale deležnike na simpatičen način vabijo k povezovanju majhnih zgodb velikih razsežnosti, prepletajo stare vrednote s svežimi idejami in napeljujejo na prijazna dejanja, ki spletajo zeleno prihodnost.

Holdi povezuje in združuje vse družbeno odgovorne aktivnosti skupine JHL. Vojka in Hubert tesno sodelujeta s podjetjem Voka Snaga – Vojka ve vse o pitni in odpadni vodi ter o pomenu pitja vode iz pipe in Hubert je pravi mojster ponovne uporabe in recikliranja. Cofi je zagret zagovornik pozitivne energije in skupaj z Energetiko Ljubljana ozavešča o pomenu okolju prijaznega in učinkovitega ogrevanja. Urbi ljubi urbano življenje in skupaj z LPP vedno poskrbi, da z javnim prevozom zanesljivo prispemo na cilj.

Vezalkarji so se svoji ciljni javnosti približali tudi preko video vsebin. V videu na YouTube kanalu Vezalkarji v akciji na duhovit način pojasnjujejo, kako smo lahko posamezniki okolju in ljudem še bolj prijazni. Za spodbujanje k spremembam ter učenju o okoljskih in družbenih vrednotah obiskujejo tudi dogodke in sejme po Ljubljani; med drugim so na sejmu Narava-zdravje na razstavnem prostoru JHL in ljubljanskih javnih podjetij skozi igro izobraževali vse obiskovalce – od najmlajših, osnovnošolcev in srednješolcev do tistih, ki so po srcu še vedno mladi. Otroci lahko Vezalkarje srečajo tudi v otroškem kreativnem mestu Minicity.

Vezalkarji

Ostali prispevki

BRANJE: BELI VOLK.

BRANJE: BELI VOLK.

Preslikave mitoloških fabul v sodobni diskurz so vselej dobrodošlo izhodišče za ustvarjanje novih zapletov, razpletov, sporočilnosti, kar navsezadnje tudi prispeva k obujanju in dobremu ohranjanju kulturne dediščine. Nenazadnje, znamčenje, dobro znamčenje bo vselej znalo reproducirati kulturno izročilo in ga dvigovati na piedestal želenega.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

LEGENDA: Ray-Ban. Večno kul.

Blagovna znamka Ray-Ban skoraj nikoli ni potrebovala poglobljenega oglaševanja, saj je že tako sproti puščala odtise. Najbolj hvale vredno pri vsej znamkini zgodbi pa je, da se je ustoločila najprej na visoki kakovosti, z misijo uspešenga blokiranja ultravijoličnih žarkov, šele nato se je zgodilo vse ostalo, kar daje potrditev vsem ostalim znamkam, ki si pot šele utirajo – najprej kakovost in inovativnost.

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

SUPERBRANDS SLOVENIJA: STROKOVNI SVET 2024

Člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2024 imajo častno in obsežno nalogo, da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva. Takole nam je zaupal 25-članski strokovni svet za Superbrands Slovenija 2024…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.