VEZALKA SI – PUSTI ODGOVORNE STOPINJE!

Aktualno, Prispevki

Najmlajši, najboljši ambasadorji sprememb.
📅 15.12.2021

Vsakodnevna drobna dejanja, navade, ki jim skoraj neopazno sledimo, in rutina, ki nas nezavedno vodi skozi dan, nas nevidno povezujejo ter tkejo naš jutri, našo prihodnost. Zato je pomembno, da se jih zavedamo in jih izbiramo premišljeno in preudarno. Dobro je, da se že sedaj odločimo za ustvarjanje sprememb, ki so tako zelo nujne za dobrobit celotnega planeta. Majhni koraki naredijo dolgo pot. Prihodnost je naša skupna odgovornost.

Zavedajoč se, da smo v oblikovanje prihodnosti vpeti vsi in da je za uspešno izvajanje trajnostnih in okolju prijaznih načel nujno tesno sodelovanje, je Javni holding Ljubljana (JHL) skupaj z agencijo Vodik ustvaril projekt Vezalka si. Znotraj projekta so v JHL in Vodiku ustvarili zanimive like – Vezalkarje, druščino odgovornih stopinj, ki predstavljajo skupino JHL, družbe znotraj skupine in njihove ključne, okoljske in družbeno odgovorne vrednote. Pet Vezalkarjev z imeni Holdi, Hubert, Vojka, Cofi in Urbi otroke in ostale deležnike na simpatičen način vabijo k povezovanju majhnih zgodb velikih razsežnosti, prepletajo stare vrednote s svežimi idejami in napeljujejo na prijazna dejanja, ki spletajo zeleno prihodnost.

Holdi povezuje in združuje vse družbeno odgovorne aktivnosti skupine JHL. Vojka in Hubert tesno sodelujeta s podjetjem Voka Snaga – Vojka ve vse o pitni in odpadni vodi ter o pomenu pitja vode iz pipe in Hubert je pravi mojster ponovne uporabe in recikliranja. Cofi je zagret zagovornik pozitivne energije in skupaj z Energetiko Ljubljana ozavešča o pomenu okolju prijaznega in učinkovitega ogrevanja. Urbi ljubi urbano življenje in skupaj z LPP vedno poskrbi, da z javnim prevozom zanesljivo prispemo na cilj.

Vezalkarji so se svoji ciljni javnosti približali tudi preko video vsebin. V videu na YouTube kanalu Vezalkarji v akciji na duhovit način pojasnjujejo, kako smo lahko posamezniki okolju in ljudem še bolj prijazni. Za spodbujanje k spremembam ter učenju o okoljskih in družbenih vrednotah obiskujejo tudi dogodke in sejme po Ljubljani; med drugim so na sejmu Narava-zdravje na razstavnem prostoru JHL in ljubljanskih javnih podjetij skozi igro izobraževali vse obiskovalce – od najmlajših, osnovnošolcev in srednješolcev do tistih, ki so po srcu še vedno mladi. Otroci lahko Vezalkarje srečajo tudi v otroškem kreativnem mestu Minicity.

Vezalkarji

Ostali prispevki

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

KAJ PRAVI: Urban Korenjak, Europlakat, direktor trženja

Zagotovo dobre in nagrajevane zgodbe dosegajo tisti, ki že dlje časa vlagajo v zunanje oglaševanje, v kreativo, gradijo na izkušnjah premišljenega komuniciranja, ki pušča vtise. Zunanje oglaševanje je najbolj kreativen medij, si upam vselej suvereno trditi. Resnično se splača vanj vlagati in graditi na dobrih zgodbah, ki puščajo navdušujoče odzive, poglede mimoidočih. Prav zato je v naši ekipi tudi izurjena ekipa, ki se posveti svetovanju pri ustvarjanju plakatnih zgodb, ter vneto išče načine, ki bi v danih situacijah in v (slovenskem) okolju komunikacijsko odlično funkcionirale.

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

ROMANTIČNO V ZNAMČENJU: Znamke imajo moč ustvarjati trenutke, ki nas zaznamujejo

V današnjem času neprestanega hitenja in ob kopici mnogoterih sporočil ter novih izdelkov ljudje hlepimo po trenutkih, izkušnjah in lepih čustvih. Znamk, razen redkih, že dolgo ne kupujemo zgolj za reševanje nekih težav oz. izzivov, ampak zaradi pripadnosti in občutkov, ki se v nas vzbudijo, ko imamo nek dotični izdelek ali, ko posežemo po neki storitvi.

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

OSREDNJA TEMA: ROMANTIČNO V ZNAMČENJU

Tudi danes je svet, v katerem živimo, romantičen bolj kot kdaj koli. Posameznik ali posameznica, potrošnik ali potrošnica je središče vsega dogajanja ter bolj ali manj spretno smuča med zastavicami, zapičenimi v analogne in digitalne platforme – vsaka predstavlja svojo priložnost, izziv, oviro, čustvo in doživljanje v realnem času.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

LOKALNI NAVDIH: lePotica. Tradicionalno je lahko moderno in privlačno.

Ekonomistka po izobrazbi je po 17ih letih dela v računovodstvu spoznala, da je pisarniški poklic vendarle ne izpolnjuje. Svojo energijo je vselej rada sproščala v kotičkih kuhije, zaradi česar je službo v računovodstvu raje zamenjala za službo v novinarstvu, kot izvršna urednica kulinaričnih edicij. Zgodba se je potem samo še razvijala in nadgrajevala …

TRENDI: AI in kripto pristopi

TRENDI: AI in kripto pristopi

Možnosti plačevanja v spletnih trgovinah s kripto valutami, rivalstvo ali poskusi izpodrivanja pametnih telefonov, vpeljava AI načrtovalcev in svetovalcev … vsi ti pristopipotrjujejo, da podjetja, bodisi domača bodisi tuja dosledno razmišljajo o aktualnih trendih, ki bodo tudi v bodoče krojili in rojevali nove pristope pri ustvarjanju inventivnih tržno-komunikacijskih sporočil in tržno-komunikacijskih poti. Ključno bo le, kateri se bodo prijeli kot usodni in relevantni za obstoj znamke (morda celo njene panoge), kateri pa se bodo izkazali za sezonsko modo, ki skoprni in ne služi končnemu namenu. Ali pa so služili zgolj začasno.

Vsekakor pa najprej…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja