PRVA IN EDINA SLOVENSKA REVIJA O ZNAMČENJU.

VEZALKA SI – PUSTI ODGOVORNE STOPINJE!

Vezalka si

Vsakodnevna drobna dejanja, navade, ki jim skoraj neopazno sledimo, in rutina, ki nas nezavedno vodi skozi dan, nas nevidno povezujejo ter tkejo naš jutri, našo prihodnost. Zato je pomembno, da se jih zavedamo in jih izbiramo premišljeno in preudarno. Dobro je, da se že sedaj odločimo za ustvarjanje sprememb, ki so tako zelo nujne za dobrobit celotnega planeta. Majhni koraki naredijo dolgo pot. Prihodnost je naša skupna odgovornost.

Zavedajoč se, da smo v oblikovanje prihodnosti vpeti vsi in da je za uspešno izvajanje trajnostnih in okolju prijaznih načel nujno tesno sodelovanje, je Javni holding Ljubljana (JHL) skupaj z agencijo Vodik ustvaril projekt Vezalka si. Znotraj projekta so v JHL in Vodiku ustvarili zanimive like – Vezalkarje, druščino odgovornih stopinj, ki predstavljajo skupino JHL, družbe znotraj skupine in njihove ključne, okoljske in družbeno odgovorne vrednote. Pet Vezalkarjev z imeni Holdi, Hubert, Vojka, Cofi in Urbi otroke in ostale deležnike na simpatičen način vabijo k povezovanju majhnih zgodb velikih razsežnosti, prepletajo stare vrednote s svežimi idejami in napeljujejo na prijazna dejanja, ki spletajo zeleno prihodnost.

Holdi povezuje in združuje vse družbeno odgovorne aktivnosti skupine JHL. Vojka in Hubert tesno sodelujeta s podjetjem Voka Snaga – Vojka ve vse o pitni in odpadni vodi ter o pomenu pitja vode iz pipe in Hubert je pravi mojster ponovne uporabe in recikliranja. Cofi je zagret zagovornik pozitivne energije in skupaj z Energetiko Ljubljana ozavešča o pomenu okolju prijaznega in učinkovitega ogrevanja. Urbi ljubi urbano življenje in skupaj z LPP vedno poskrbi, da z javnim prevozom zanesljivo prispemo na cilj.

Vezalkarji so se svoji ciljni javnosti približali tudi preko video vsebin. V videu na YouTube kanalu Vezalkarji v akciji na duhovit način pojasnjujejo, kako smo lahko posamezniki okolju in ljudem še bolj prijazni. Za spodbujanje k spremembam ter učenju o okoljskih in družbenih vrednotah obiskujejo tudi dogodke in sejme po Ljubljani; med drugim so na sejmu Narava-zdravje na razstavnem prostoru JHL in ljubljanskih javnih podjetij skozi igro izobraževali vse obiskovalce – od najmlajših, osnovnošolcev in srednješolcev do tistih, ki so po srcu še vedno mladi. Otroci lahko Vezalkarje srečajo tudi v otroškem kreativnem mestu Minicity.

Vezalkarji

Deli ta prispevek:

Ostali prispevki

Branje

Andrej Pompe, Osupljiva moč zgodbe

Moč znamke se odraža tudi v njeni zgodbi. Zgodba ima »svoj draž«, se prične misel v obsežnem delu avtorja, predavatelja, podjetnika, komunikologa, pisca in umetnika, dr. Andreja Pompeta. Namen zgodbe, kot pojasnuje pisec knjige, »ni v tem, da daje namige, kako razmišljati, temveč kako misliti«.

Preberi »
Legenda

Schweppes. Peneče poželjivo.

Skrivnost je v tisočih drobnih mehurčkov. Prav teh mehurčkov naj bi imela znamka Schweppes več na steklenico kot katera koli druga znamka. Čudovita izkušnja pitja, ki jo zvočno reprezentirajo sodobne oglaševalske kampanje te znamke, je razlog, zaradi katerih Schweppes ostaja prepoznaven po svojem značilen zvoku, ki ostane. Sch …

Preberi »
Kreativne kapsule

30. Sarajevski filmski festival

Sarajevski filmski festival je eden največjih in najpomembnejših filmskih festivalov v Evropi. Ustanovljen je bil leta 1995 in od takrat vsako leto v prestolnico Bosne in Hercegovine pripelje mednarodne in lokalne zvezdnike filmske industrije ter prikazuje široko paleto svetovnih celovečernih in kratkih filmov.

Preberi »
Superbrands Slovenija

Kdo so prejemniki nagrad Superbrands Slovenija 2024?

Zbor strokovnega sveta Superbrands Slovenija 2024 je opravil častno in obsežno nalogo, tj. ocenil 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.

Preberi »
Znanje & Védenje

Weekend Media Festival, Websi 2024 in AI utrinki, Je svet res le mačka, ki se igra z Avstralijo?

AI Weekend je združil regionalno in globalno tehnološko sceno za izmenjavo informacij, znanja in pogovor o tem, kaj nam bo UI prinesla v prihodnosti. Veliko se je osvetljevalo kontekst mešanja kart na drugačen način, ker se sodobne inteligentne generacije informirajo na »krivi način« ter so vpete v en in isti algoritem okusa. In to v času, ki ponuja diverzifikacijo okusov bolj kot kdajkoli. Diktatura klikov je nedvomno naredila svoje. Nenazadnje, tu je še moment bolj ali manj kakovostne medijske krajine, ki je kritična infrastruktura vsake države.

Preberi »

Prijavite se na novice

Postanite član Kluba Super Znamka in prejemajte zanimive vsebine.

Sellution d.o.o., Mlaška cesta 77, Kranj bo osebne podatke na podlagi vaše privolitve uporabil za pošiljanje novic s področja brandinga in ponudb. Od prejemanja e-novic se lahko kadarkoli odjavite s klikom na povezavo v prejetem e-sporočilu. Več si lahko preberete v Politiki zasebnosti.