VEZALKA SI – PUSTI ODGOVORNE STOPINJE!

Aktualno, Prispevki

Najmlajši, najboljši ambasadorji sprememb.
📅 15.12.2021

Vsakodnevna drobna dejanja, navade, ki jim skoraj neopazno sledimo, in rutina, ki nas nezavedno vodi skozi dan, nas nevidno povezujejo ter tkejo naš jutri, našo prihodnost. Zato je pomembno, da se jih zavedamo in jih izbiramo premišljeno in preudarno. Dobro je, da se že sedaj odločimo za ustvarjanje sprememb, ki so tako zelo nujne za dobrobit celotnega planeta. Majhni koraki naredijo dolgo pot. Prihodnost je naša skupna odgovornost.

Zavedajoč se, da smo v oblikovanje prihodnosti vpeti vsi in da je za uspešno izvajanje trajnostnih in okolju prijaznih načel nujno tesno sodelovanje, je Javni holding Ljubljana (JHL) skupaj z agencijo Vodik ustvaril projekt Vezalka si. Znotraj projekta so v JHL in Vodiku ustvarili zanimive like – Vezalkarje, druščino odgovornih stopinj, ki predstavljajo skupino JHL, družbe znotraj skupine in njihove ključne, okoljske in družbeno odgovorne vrednote. Pet Vezalkarjev z imeni Holdi, Hubert, Vojka, Cofi in Urbi otroke in ostale deležnike na simpatičen način vabijo k povezovanju majhnih zgodb velikih razsežnosti, prepletajo stare vrednote s svežimi idejami in napeljujejo na prijazna dejanja, ki spletajo zeleno prihodnost.

Holdi povezuje in združuje vse družbeno odgovorne aktivnosti skupine JHL. Vojka in Hubert tesno sodelujeta s podjetjem Voka Snaga – Vojka ve vse o pitni in odpadni vodi ter o pomenu pitja vode iz pipe in Hubert je pravi mojster ponovne uporabe in recikliranja. Cofi je zagret zagovornik pozitivne energije in skupaj z Energetiko Ljubljana ozavešča o pomenu okolju prijaznega in učinkovitega ogrevanja. Urbi ljubi urbano življenje in skupaj z LPP vedno poskrbi, da z javnim prevozom zanesljivo prispemo na cilj.

Vezalkarji so se svoji ciljni javnosti približali tudi preko video vsebin. V videu na YouTube kanalu Vezalkarji v akciji na duhovit način pojasnjujejo, kako smo lahko posamezniki okolju in ljudem še bolj prijazni. Za spodbujanje k spremembam ter učenju o okoljskih in družbenih vrednotah obiskujejo tudi dogodke in sejme po Ljubljani; med drugim so na sejmu Narava-zdravje na razstavnem prostoru JHL in ljubljanskih javnih podjetij skozi igro izobraževali vse obiskovalce – od najmlajših, osnovnošolcev in srednješolcev do tistih, ki so po srcu še vedno mladi. Otroci lahko Vezalkarje srečajo tudi v otroškem kreativnem mestu Minicity.

Vezalkarji

Ostali prispevki

KREATIVNE KAPSULE: EKOLOGIJA MOŽNEGA

KREATIVNE KAPSULE: EKOLOGIJA MOŽNEGA

Mednarodni vrtni festival (The International Garden Festival), ki poteka v Les Jardins de Métis / Reford Gardens (Kanada), v letošnji 25. izdaji odpira projekt Ekologija možnega (“The Ecology of Possibility”). Njegov umetniški vodja je ob petindvajseti obletnici povabil oblikovalce k oddaji rešitev, kako si zamišljajo sedanjost in prihodnost vrtov…

ZNANI SO ZMAGOVALCI 33. SOF

ZNANI SO ZMAGOVALCI 33. SOF

Dvodnevno festivalsko dogajanje 33. SOF-a, ki se ga je 6. in 7. junija v Avditoriju Portorož udeležilo kar 1300 ljudi, je zaokrožila Zlata noč s podelitvijo nagrad.

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: OMAR NABER

Omahujem med Ammanom (glavnim mestom Jordanije) in Londonom. V Ammanu se počutim domače, dobrodošlo. Tam imam družino po očetovi strani, ki me vedno zelo lepo sprejme in gosti. Spominja me na otroštvo in mladost…

Letošnji prejemniki priznanj za marketinško odličnost

Letošnji prejemniki priznanj za marketinško odličnost

V DMS so letos nagrado marketinška odličnost razpisali v treh kategorijah. Prejeli so kar 38 prijav, pri čemer prijavljeni projekti naslavljajo zelo različne izzive, ki so jim bili finalisti neuradnega državnega prvenstva v marketingu prepričljivo kos. 

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

KOLUMNA: Vrednote podjetnika narekujejo poslovno etiko podjetja

Za blagovno znamko radi uporabimo definicijo “blagovna znamka je to, kako obnašanje znamke dojemajo drugi”. Znamčenje se torej v prvi vrsti navezuje na kulturo, vrednote, identiteto in njegovo bistvo – to je tista izkušnja, ki jo potrošnik dobi. Bolj kot je edinstvena in pristna, močnješa je blagovna znamka. In na tem mestu vas vabim, dragi bralci, da si zastavite novo vprašanje: Kdo je lahko bolj edinstven in pristen od nas samih samih?

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja