Teniška zvezda globalna ambasadorka British Airways

Aktualno, Prispevki

📅 28.04.2022

Emma Raducanu je podpisala zajetno pogodbo, po kateri je postala globalna ambasadorka znamke British Airways. Raducanu ima za seboj uspešno športno leto, ko je kot prva kvalifikantka osvojila naslov za grand slam. Njena zgodovinska zmaga na US Open ji je prinesla tudi nagrado BBC za športno osebnost leta. A mlada teniška zvezdnica tudi izven igrišča služi več milijonov, saj se znamke za njo dobesedno pulijo

Šport ima moč, navdihuje in združuje ljudi po vsem svetu. V tem prepričanju British Airways minule mesece vztrajno gradi na njihovi znamki. Navzven se tudi želi pozicionirati kot znamka, ki sicer podpira najboljše britanske talente. Raducanu svojih več kot 2,1 milijona sledilcev na Instagramu navdušeno preplavlja s pozitivnimi promocijskimi sporočili za znamko British Airways. Idej za razburljive promocijske projekte pri tem nikoli ne zmanjka. Nadvse ji je v čast, da kot mlada ambasadorska sodelujejo z legendarno britansko znamko.

Strokovnjaki znamk ocenjujejo, da bo s to potezo British Airways utegnil potegniti globalne koristi, zlati na Kitajskem, saj se po njej pretakajo kitajske in romunske korenine, tekoče pa govori tudi mandarinščino. Marcel Knobil, ustanovitelj Superbrands in svetovalnega sveta Brand Council, na tem mestu poudarja, da je »Kitajska perspektivno občinstvo, ki ga želijo osvojiti mnoge znamke … prav Emma je odličen vodnik« in gradnik. Ima avro uspeha in garaškega dela, je priljubljena in tako zelo »drugačna od votlih zvezdnic, ki slovijo po tem, da so slavne,« je dejal.

Emmin vse večji, večmilijonski ambasadorski portfelj obsega tudi druge močne, luksuzne znamke, kot so Tiffany & Co, Evian water in modna hiša Dior. A vse te odločitve okrog megalomanskih promocijskih projektov zgledna športnica prepušča staršem in ekipi, saj se sama rada osredotoča na tisto, kar ji največ pomeni, tj. šport in tekmovanje.

Vir slike: https://www.britishairways.com/

Ostali prispevki

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Baby Center pridobil pečat Izbrana otroška trgovina leta 2024

Baby Center že več kot 30 let predstavlja prvo izbiro staršev v Sloveniji. Njihova zavezanost družinam sega preko meja zgolj trgovine, saj si prizadevajo biti zanesljiv partner v vseh fazah odraščanja otrok, od nosečnosti pa do zgodnjih najstniških let. Prejetje nagrade Izbrana otroška trgovina leta 2024 je za Baby Center izjemna čast in obenem motivacija za nadaljnji razvoj ter ohranjanje visokih standardov, ki jih pričakujejo njihovi kupci.

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

KOLUMNA: Nevroznanost: sveti gral in dileme

Si predstavljate, da možgane razumemo do te mere, da bi svoje potrošnike in druge deležnike lahko prepričali, da se odločijo za nakup našega izdelka, podprejo našo idejo? O, ja, si, vem, da si in verjamem, da se je na obraz prikradel nasmešek.

Delimo Planico z vsemi: Mastercard prek platforme SharePlanica spodbuja k vključujoči družbi

Delimo Planico z vsemi: Mastercard prek platforme SharePlanica spodbuja k vključujoči družbi

V družbi Mastercard stremijo k ustvarjanju bolj vključujoče družbe in odpiranju javnega prostora za raznolike družbene skupine, zato s ponosom najavljajo osveženo različico projekta SharePlanica. Ta povezuje invalidne osebe, ki jim potovanje do Planice običajno predstavlja prevelik logistični zalogaj, s prostovoljci, ki so pripravljeni deliti prevoz do Planice in jim skupaj z Mastercard omogočiti, da doživijo izjemno navijaško vzdušje slovenskega športnega praznika pod Poncami.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja