Kdo so člani strokovnega sveta Superbrands Slovenija za 2022, ki ocenjujejo 500 najbolj izpostavljenih znamk po raziskavi Ipsos? Boško Praštalo, ustanovitelj in lastnik licence Superbrands Slovenija, je tudi tokrat odlično povezal strokovnjake iz sveta marketinga, trženja, odnosov z javnostmi, poslovnega sveta, medijev. Njihova naloga je obsežna in fokusirana obenem, tj. da ocenijo 500 najbolj izpostavljenih blagovnih znamk, ki so jih podali potrošniki na osnovi lastne strokovne percepcije, pri čemer izhajajo iz kategorij, ki so pomembne za organizacijo Superbrands: kakovost, razlikovanje, zaupanje in čustva.
LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…
Seveda so navdušile in očarale. Prepričljivo izstopale na prodajnih mestih. Zgodba je skupno ujemanje vrednot in zasledovanje plemenitih ciljev, to so trajnost, odgovornost, sodelovanje in vključenost.
0 komentarjev