SUPERBRANDS GLOBAL: PERSONALIZIRANE NASLOVNICE

Aktualno, Prispevki

📅 13.03.2022

Naslovnice, ki ob letnih razglasitvah krasijo korporativne knjige superbrandov, so ogledalo in prvi vizualni vtis samih znamk in njihovega nastopa na trgu. Ekipa Superbrands Slovenija je v letošnjem letu za Superbrands 2021 prvič uvedla tudi glasovanje za “super naslovnico” kot dobro popotnico za kreativno ustvarjanje superbrandov še naprej. Po končnem seštevku ocen strokovne žirije (Blaž Kocjančič, Internavti; Matija Kocbek, Pristop; Matjaž Germ, Agencija 101; Tim Luznar, Am Agencija) je plaketo za super naslovnico letos prejelo podjetje Incom Leone.

Kdo bo prejemnik super naslovnice v letu 2022? Do takrat bo treba še kar lep čas počakati. Vmes pa si poglejmo nekaj globalnih naslovnic knjig superbrandov, s katerimi se predstavljajo posamezne države na različnih kontinentih.

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja