SUPERBRANDS GLOBAL: PERSONALIZIRANE NASLOVNICE

Aktualno, Prispevki

📅 13.03.2022

Naslovnice, ki ob letnih razglasitvah krasijo korporativne knjige superbrandov, so ogledalo in prvi vizualni vtis samih znamk in njihovega nastopa na trgu. Ekipa Superbrands Slovenija je v letošnjem letu za Superbrands 2021 prvič uvedla tudi glasovanje za “super naslovnico” kot dobro popotnico za kreativno ustvarjanje superbrandov še naprej. Po končnem seštevku ocen strokovne žirije (Blaž Kocjančič, Internavti; Matija Kocbek, Pristop; Matjaž Germ, Agencija 101; Tim Luznar, Am Agencija) je plaketo za super naslovnico letos prejelo podjetje Incom Leone.

Kdo bo prejemnik super naslovnice v letu 2022? Do takrat bo treba še kar lep čas počakati. Vmes pa si poglejmo nekaj globalnih naslovnic knjig superbrandov, s katerimi se predstavljajo posamezne države na različnih kontinentih.

Ostali prispevki

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

BESEDA USTANOVITELJA: Začne se z razumevanjem, da vsaka interakcija šteje

Kot strokovnjak za mreženje dobro vem, da je za vzpostavitev trajnih odnosov ključnega pomena iskrenost in zaupanje. Če se zavedamo, da ne želimo ob sebi neavtentičnih oseb, zakaj bi potem pričakovali, da bodo potrošniki navdušeni nad blagovnimi znamkami, ki ne izražajo pristnosti?

Kako torej znamke in osebnosti lahko ohranijo to polje avtentičnosti?

BRANJE: ZASE IN ZATE

BRANJE: ZASE IN ZATE

Lahko bi rekla, da je v tem delu vse nekako strnjeno, zaokroženo, s spektrom barv emocij. Če želimo razumeti zoomerke in zoomerje, se potopiti v njihove vidike čustvovanja in doživljanja, se moramo biti zmožni potopiti v njihove konotacije navdušenja in ogorčenja.

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

KAJ PRAVI: Zmago Novak, Zavod Big, direktor

Ustvarjalna moč in ustvarjalni duh potencialov jugovzhodne Evrope nikoli ne počivata. Sta navdih in širši gradnik. V ozadju celotnega koncepta pa sloni idejni oče in ustanovitelj ter direktor Zavoda Big, Zmago Novak, ki je prepričan, da gre v tej zgodbi za najatraktivnejšo regijo in da mora Ljubljana postati njena ustvarjalna prestolnica.

LEGENDA: LEGO®.

LEGENDA: LEGO®.

Znamka LEGO® je v svojih skoraj 90 letih prehodila dolgo pot – od majhne mizarske delavnice do sodobnega, globalnega podjetja, ki je eden največjih svetovnih proizvajalcev igrač. Namen in vizija LEGO Group je…

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja