ŠTUDIJA PRIMERA – ELAN: VSAKA INOVACIJA IZVIRA IZ POTROŠNIKA

Aktualno, Prispevki

📅 30.01.2022

Smučanje je več kot šport. To je način življenja in razmišljanja. In nihče tega ne razume bolje kot Elan. Smučanje je za vsakega kaj drugega – od učenja otrok ter preživljanja kakovostnega aktivnega prostega časa z družino in prijatelji do odkrivanja manj znanih belih prostranstev. Elanovci zase lahko rečemo, da smo smučarji in da ta šport dobesedno teče po naših žilah. Predvsem pa smučanje določa, kdo smo. Izdelujemo smuči in opremo, ki zagotavljajo veliko vznemirjenja, napredka in svobode. Uživamo v vsem, kar nosi pridevnik alpsko. Ne nazadnje vse to počnemo že več kot sedemdeset let v osrčju čarobnih slovenskih gora. Prepričani smo, da se v naših življenjih vse vrti okoli izjemnih trenutkov, ki ustvarjajo nepozabne spomine. Šport, kot je smučanje, nas in vas postavlja v posebno stanje, v katerem si vseskozi prizadevamo za dobre čase. Vse to so razlogi, zaradi katerih izdelujemo smuči.

Spet pa so se izkazale tudi smučke. Nagrade za elanke so dobesedno deževale. Na različnih koncih sveta, tako rekoč na vseh najpomembnejših trgih, so strokovnjaki opazili dobro delo Elanovih razvojnikov in oblikovalcev. Skupaj so samo letos elanke zbrale 60 pomembnih mednarodnih nagrad.

Samo za naročnike

Že imate račun? Prijavite se.

Ostali prispevki

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

V svetu, ki temelji na podatkih in ponuja možnost merjenja vsega, je ideja še vedno kralj. V vse bolj razdrobljeni komunikacijski pokrajini, v kateri blagovne znamke vse težje izplavajo iz komunikacijskih poplav, bodo velike ideje postale pomembnejše kot kadarkoli prej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja