SLUŠALKE APPLE AIRPODS MAX SO TU

Prispevki

📅 01.07.2021

Menda naj bi bile z vidika uporabniške izkušnje že deležne mnogih kritik, predvsem na družbenih omrežjih, a tako je pri Applu. Na eni strani je četa njegovih lojalnih vernikov, ki vsakič znova predano kupujejo njegove najnovejše dodatke,“gadgete”, na drugi strani je skupina tistih, ki se na takšne novotarije ne odzivajo ali jih na prvo žogo ne prepričajo. Pa saj tako je že skozi vso zgodovino Applovih izdelkov; najprej zasmehovani, podcenjeni, nato prave uspešnice in hit. Tudi najbolj poceni niso. Vendar najboljše slušalke za ušesa tudi sicer niso poceni, če napravimo pregled drugih znamk, ki ponujajo primerljive slušalke.
A tudi cena ni vse. Obstaja tisto nekaj, kar Apple ima, s čimer običajno pritegne svoje zveste privržence. To so izčiščeni oblikovalski elementi, ki delujejo trendovsko oziroma narekujejo »must have« trend. Zato se tudi nekateri zvezdniki z njimi že na polno sprehajajo po ulicah, vstopajo in izstopajo na letališčih ali se odpravljajo na svoje kondicijske treninge.

APPLE AIRPODS MAX

Ostali prispevki

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

BLAGOVNA ZNAMKA DELODAJALCA

Meritev in lestvic delovanja blagovnih znamk je mnogo, primarno se razlikujejo po vsebini merjenih indikatorjev zadovoljstva. Minulo pomlad so na...

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja