Samo avtentične zgodbe znamk

Aktualno, Prispevki

📅 05.09.2021

Še pred dobim desetletjem je delovanje trga narekoval tempo push marketinških strategij, zgodba znamk je ostajala zgolj neka veja v vsej platformi dogajanja. Danes je ravno obratno. Kot podjetje težko napreduješ, če hkrati ne razvijaš znamke, ki je avtentična, čustvena, ki se potrošnika oz. tiste, ki jih nagovarja, dotakne, morda tudi zabava, nenazadnje celo rešuje njihove probleme. Pri ustvarjanju in reprezentaciji zgodbe o znamki sta integriteta in pristnost temeljna stebra bodoče uspešne poti. Sleherno podjetje, izdelek/storitev ima svojo zgodbo, zgodovino, ki jo je vredno povedati. Kajti znamka, če si izposodim navdihujoče razmišljanje Monike Povšič, “sama po sebi ne živi, živijo jo ljudje”.

V jesenko uverturo novih izzidov na področju znamčenja vabljeni k ponovnemu prebiranju intervjuja z Moniko Povšič, vodjo oddelka za tržno komuniciranje in upravljanje s sponzorstvi v podjetju Generali:  

avtentične zgodbe
Vir: Unsplash

Ostali prispevki

ATELIER REBUL

ATELIER REBUL

Dobre zgodbe se zgodijo spontano. Tako se piše tudi zgodba mladega francoskega farmacevta, Jeana C. Reboula, ki se leta 1895 odpravi obiskati očeta v Trabzon, a ga očara križišče na razpotju sveta. Istanbul…

Letošnji 14. PR teater obarvan s Paleto Rešitev

Letošnji 14. PR teater obarvan s Paleto Rešitev

Člani društva ŠS PRSS so prepričani, da bodo tudi letos izvedli inovativen, zanimiv in barvit dogodek. Tema letošnjega PR teatra je Paleta Rešitev, saj se na vsakem koraku srečujemo z izzivi in iščemo rešitve, s katerimi lahko napredujemo. Tako se bomo letos na 14. PR teatru potopili v spekter živahnih strategij in se naučili izbrati lastno pot med raznoliko paleto rešitev. Skupaj bomo zagrabili čopiče in poteze inovacije, kreativnosti ter znanja nanesli na svoje platno.

BRANJE: GLAS

BRANJE: GLAS

Znamke usodno zapeljujejo in zasvojijo – kot železnica v Klesjevi pripovedi, ko opisuje, kako ga je železnica usodno zasvojila, da je v barvo mešal katran, da bi slike dišale kot vlak. Občutja so mu govorila…

LEGENDA: NIVEA

LEGENDA: NIVEA

Le tri leta po prvi predstavitvi NIVEA kreme v Hamburgu je bil izdelek na voljo na vseh kontinentih. Skozi čas je Nivea pričela širiti svoj portfelj izdelkov. Tako so nastale podznamke, ki predstavljajo različne nege: od losjonov, krem za sončenje, nege ustnic in rok, gelov za prhanje, šamponov ter celo pudrov, linij izdelkov za moške in izdelkov proti staranju kože. Danes je Nivea praktično že vsepovsod; prodaja se v preko 200 državah po vsem svetu – z zanesljivim in zagotovljenim ugledom.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja