s. OLIVER FEELS LIKE SUMMER

Prispevki

📅 20.05.2021

Letošnja popolna spremljevalka poletnih dogodivščin je nova dišava s. OLIVER FEELS LIKE SUMMER. Podjetje Orbico jo pošilja na prodajne police kot “must have” zapoved za vroče, glasbene, zabavne in vesele poletne dni. Dišava je v lični, cvetlični embalaži in zajema essence svežega cvetja, vonja po morju ter tople note sandalovine in mošusa.

DIŠAVA

Zgornje note: bergamotka, Lotus in morske note

Srednje note: potonika, breskov cvet in vrtnica

Spodnje note: sandalovina, cedra in mošus

Na voljo je v omejenih količinah v prodajalnah DM.

Ostali prispevki

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

NOVE NAKUPNE NAVADE SLOVENSKIH KUPCEV

»Aktualno situacijo zaznamuje digital na dopingu«
Oktobra 2020 sta iPROM in Valicon predstavila rezultate raziskave o novih nakupnih navadah slovenskih kupcev.

BRELLA

BRELLA

Ko se seznanjam z aktualnimi trendi in rešitvami na področju digitala, se najraje družim s klasičnimi, ortodoksnimi računalničarji, IT-jevci, geeki, DTP-jevci. Manj, ko se spoznajo na marketing, bolje je.

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

KAKO ZVENI VAŠ BOJNI KRIK?

✍🏼 Luka Klemen

Blagovna znamka je bojni krik v bitki za pozornost in zaupanje javnosti na trgu. Številne močne blagovne znamke samozavestno rjovejo širom sveta, nekatere pa plašno mijavkajo na domačem dvorišču.

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

ZNAMKA V FILMSKI INDUSTRIJI

V tem prispevku se bomo dotaknili znamke v filmski industriji. Ne v klasičnem »product placement« smislu, ampak z osvetlitvijo oskarjevca Leonarda...

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja