OMV in Woop sta Superbrands Slovenija 2021

Prispevki

Tokrat se predstavljata Omv in Woop.
📅 29.04.2021

Deseterici že uvrščenih supebrandov (Barcaffe, Big Bang,  Generali, Lidl, Mercator, Merkur, Nova Kbm, Perwoll, Silan, Skb Banka) sta se pridružila tudi Woop in Omv. Vse do jesenske razglasitve vseh uvrščenih in zaključne prireditve vas vabimo k spremljanju supebrandov, ki so po rezultatih zadnje Ipsosove raziskave trga blagovnih znamk in po oceni strokovne žirije prejeli povabilo v družino Superbrand Slovenija.

Tokrat se predstavljata Omv in Woop.

Omv je superbrand, ker vztrajno gradi na inovativnih paketih, s katerimi  najraje nagrajuje svoje zveste člane, odpira pa tudi posebne celovite ponudbe za podjetja. Energija za boljši vsakdan je moto, v katerega vztrajno verjame, ko vpeljuje nove rešitve in nadgradnje kakovosti storitev, s katerimi zadovoljuje potrebe predvsem mobilnih kupcev.

Woop je enkratna zgodba o uspehu in zabavi obenem. “Na življenje gledamo pozitivno”, je njihovo temeljno vodilo in energija, ki jo radi prenašajo na svoje zveste in navdušene obiskovalce. Ekipa Superbrands Slovenija pa jim ob ponovnem odprtju atrakcij želimo, da vnovična srečanja z navdušenimi obiskovalci trajajo.

Za vse zveste sledilce zgodb Superbrands Slovenija pa naj na kratko še enkrat naštejemo in pozdravimo prvo deseterico uvrščenih:

Baracaffe, ker ostaja prva, ena in edina kava s tradicijo, na katero najpej pomisli vsak Slovenec.

Big Bang, ker ostaja na enem mestu kralj široke palete izdelkov hišne in zabavne elektronike.

Generali, ker  v zvestem navdihu rdeče barve, barve ljubezni, neguje temeljno poslanstvo: da jim slehernik pomeni vse.

Lidl, ker ohranja zvesti nagovor potrošnika s prepričljivima elementoma preprostosti in kakovosti.

Mercator, ker s kontinuiranim razvojem še vedno ostaja najboljši sosed, ki nas po novem vabi v vsebinsko bogato M sosesko.

Merkur, ker ostaja navdihujoče tehnično trgovsko podjetje, ki verjame v zadovoljni dom slehernega Slovenca.

Nova Kbm, ker s pogumno združitvijo verjame, da zaupanje šteje dvojno.

Perwoll, ker po mnenju slovenskih potrošnikov ostaja najbolj hvaležen detergent perila za vse tkanine.

Silan, ker kraljuje v tehnologiji nevtralizacije vonjev, zraven pa ponuja širok nabor posameznih vonjev.

Skb Banka, ker verjame, da je dobro imeti blizu, še bolje pa je banko imeti na dotiku.

woop

Ostali prispevki

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

KOLUMNA: Čustva in Romantika v marketingu: Ključ do Src in Znamk

V marketingu in oglaševanju se romantične tehnike vedno bolj uporabljajo kot orodje za pritegovanje pozornosti potrošnikov. Ta pristop ne le trka na vrata naših čustev, ampak išče pot do našega poistovetenja s sentimentalnimi temami, ki odmevajo v naših srcih. Toda…Je romantika vedno zmagovalna formula?

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

KOLUMNA: Romantizem v oglaševanju znamkinih zgodb

Romantizem je evropska umetnostna smer v prvi polovici 19. stoletja, ki poudarja zlasti subjektivnost, čustva, domišljijo. FRAN ga definira kot odnos do sveta, v katerem prevladujejo čustva, domišljija, nestvarnost.

Romantika je bila do neke mere odziv na razsvetljenstvo in racionalizem. Poudarjala je čustveno, individualno, subjektivno, iracionalno, domiselno, spontano.

Kaj pa ima romantizem z oglaševanjem?

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

KOLUMNA: Kaj so o 2024 rekli naši »jaga baba« pogovori

Čas zadnjih nekaj tednov je bil zame osebno zanimiv, ker podjetja, organizacije in skupine – tako kot vsako leto – organizirajo bistveno več dogodkov kot katerikoli drugi mesec v letu. Čas je za druženje, stiske rok in dokazovanje, kdo je v večji stiski s časom, je pa to tudi čas za zanimive pogovore. Med vsemi dialogi in monologi pa nekateri ostanejo v spominu, ker smo s sogovorniki razvijali zanimive teze, med katerimi smo se dotikali tudi trendov in 2024. »Jaga baba« pogovori smo jim rekli…

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

KOLUMNA: ROM-KOM-KOM, ŠE NE GREMO DOMOV

V svetu, ki temelji na podatkih in ponuja možnost merjenja vsega, je ideja še vedno kralj. V vse bolj razdrobljeni komunikacijski pokrajini, v kateri blagovne znamke vse težje izplavajo iz komunikacijskih poplav, bodo velike ideje postale pomembnejše kot kadarkoli prej.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja