Nisem za stran, vzemi me v bran

Aktualno, Prispevki

Vabljeni k sodelovanju do 26. aprila
📅 24.04.2022

Če vas v predprazničnih dneh prešine spontana kreativna ideja, ki odstira k premislekom sodobnega časa o zavrženi hrani, vabljeni, da čim prej zavihate rokave in ustvarjeno rešitev do 26. aprila oddate.

TAM-TAM k sodelovanju na natečaj vabi k oddaji idej za kreativne plakate na razpisano temo: Nisem za stran, vzemi me v bran.

Koncept natečaja:

Zavržena hrana je danes eden večjih globalnih izzivov, ki s sabo nosi visoko etično, okoljsko in finančno ceno. Na svetovni ravni se zavrže približno tretjina vse hrane, proizvedene za ljudi, veliko odgovornost pri tem pa nosijo prav domača gospodinjstva. Pri TAM-TAM se že drugo leto pridružujejo akciji »Slovenski dan brez zavržene hrane«, ki je nastala na pobudo Lidla Slovenija. Akcija je namenjen ozaveščanju o odgovornostih posameznika ter k spodbujanju varčnejšega ravnanja s hrano v gospodinjstvih.

Težava zavržene hrane ne zadeva le industrije, pač pa pomembno vlogo pri tem odigrajo gospodinjstva. Po zadnjih podatkih Statističnega urada RS je v letu 2020 v Sloveniji nastalo 143.570 ton odpadne hrane, vsak prebivalec Slovenije pa je pred dvema letoma zavrgel povprečno 68 kg hrane, kar je kilogram več kot leto poprej. Pred prihajajočim 2. Slovenskim dnevom brez zavržene hrane, ki bo potekal 22. aprila, je Lidl Slovenija odprl nagradni natečaj »Nisem za stran, vzemi me v bran«, v okviru katerega zbirajo okusne reciklirane recepte iz živil, ki v domačih gospodinjstvih največkrat ostajajo ali pa jim bo kmalu potekel rok uporabe. Več na: www.danbrezzavrzenehrane.si

Ostali prispevki

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

LOKALNE NOVICE: Mercator in bele embalaže,…

Seveda so navdušile in očarale. Prepričljivo izstopale na prodajnih mestih. Zgodba je skupno ujemanje vrednot in zasledovanje plemenitih ciljev, to so trajnost, odgovornost, sodelovanje in vključenost.

BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

BOŠKO PRAŠTALO: BESEDA USTANOVITELJA

Romantika v znamčenju je prav to – nežno približevanje naših vrednot in zgodb ciljni skupini. Ključno je, da se naše vrednote kažejo skozi zgodbo, ki jo gradimo. Ta zgodba naj ne bo le pripoved o izdelku ali storitvi, ampak naj odraža tisto, kar nas kot znamko dela edinstvene, človeške.

Vendar pa je treba romantiko uporabiti premišljeno. Ni vsaka znamka ali ciljna skupina primerna za vsak pristop.

Bistveno je…

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

BRANJE: NOVICE: Navodila za uporabo

Morda se po naslovu ali na prvi vtis zdi bolj kot nek priročnik ali most med novinarskim diskurzom in končnim uporabnikom – bralcem, spremljevalcem – vsebin novinarskega diskurza. Pa vendar lahko marsikatero refleksijo preslikamo tudi v razmišljanja o sodobnih praksah znamčenja.

Recimo, razumevanje pojma pristranskosti. Vsak izhaja iz sebe, vsak potrošnik pri konzumiraju znamkinih izdelkov ali storitev prav tako izhaja iz sebe, svojih potreb, pričakovanj, misli in vrednot. Vse to ustvarja…

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

LEGENDA: SWATCH. Svetovni rekord v svetu urarstva.

Kombinacija sintetičnega materiala, odpornega na udarce, in natančnega mehanizma (kot nalašč za masovno proizvodnjo) je bila odslej cenovno dostopna in na voljo v široki paleti barv. Končni preboj pa naj bi se zgodil leta 1984, ko modelov niso več omenjali z njihovimi referenčnimi številkami, temveč je vsaka ura dobila svoje lastno ime. Inovativen švicarski izdelek je postal simbol vznemirljivega življenjskega sloga.

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

SUPERBRANDS SLOVENIJA 2023

Septembra je v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons potekala gala podelitev in svečana večerja v imenu Superbrands Slovenija 2023. Vsem letošnjim prejemnikom te prestižne nagrade in personalizirane korporativne knjige čestitamo.

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

ZELENO SPROŠČANJE: Ekologi brez meja, Plavajoči grad

V svetu znamk premisleki o trajnosti nikoli ne usahnejo. Kvečjemu izzivajo, kako obstoječe prakse, obrate narediti bolj okolju prijazne. Kar za znamke in podjetja tudi vedno ni, roko na srce, hvaležna naloga. Pa ne gre za nezanimanje za okoljsko problematiko kot to, kako vse vključene deležnike v procesih „zeleno“ uglasiti, vrh tega še tako, da se tudi ekonomska računica izide.

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja