MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

29.03.2024 | Aktualno, Intervjuji, Prispevki

MESSVJU… intervju v obliki emoji ekspresije (čustvenčkov) v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

Lucija Vrankar

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

Vir slike: osebni arhiv.

Pa najprej…kavo katere znamke najraje piješ?

Hej! 🌼 Torej, če jo skuha kdo od mojih družinskih članov je to vedno Barcaffe – črna!

Če pa jo pripravim sama, na mojem kavomatu pijem Monte kavo. V kafičih pa kar je!😉

Tvoja zgodba na družbenih omrežjih se je pričela med oblaki, kajne?  Kaj te je navdihnilo, da si se odločila deliti svojo zgodbo s širšo publiko? 📲🤩

Moja zgodba se je na Youtubu pričela že par let prej. Leta 2017 sem objavila svoj prvi “Vlog” 📹

Je pa moja služba stevardese definitivno pripomogla h gledanosti mojih kanalov ☺️

Preprosto sem želela domačim pokazati, kako se imam v tujini. Kako živim, kaj počnem, s kom se družim. In skozi čas me je poleg mojih domačih pričelo spremljati še “par sto” ljudi 😅

Zagotovo te lahko označimo kot “the citizen of the world” 🌍. Obiskala si mnogo držav (morda lahko zaupaš koliko), se spoznala z najrazličnejšimi kulturami… Kakšna pa se ti zdi kultura družbenih omrežij? Kako jo doživljaš? 🧐

Če sem iskrena, ne vem točne številke😂🫣😳

Mislim pa, da sem jih obiskala vsaj 60.🌍

Kultura družbenih omrežji se mi zdi veliko bolj preprosta, kot jo opisujejo mediji. Uporabljam jih po načelu: kar daš, to dobiš. Pozitiva prinese pozitivo in obratno.

Vir slike: osebni arhiv.

Na svojih kanalih imaš veliko travel vsebin🧳. Kljub temu pa te je moč opaziti, kako sodeluješ tudi pri drugih medijskih projektih ter z uspešnimi znamkami in posamezniki👏…Bi lahko rekla, da imaš kakšno priljubljeno nišo? Morda tudi najljubši projekt, posameznika ali znamko, s katero si sodelovala🤝?

Potovanja so mi še zmeraj zelo ljuba. Vem pa, da najbolj uživam pri deljenju preprostih vsebin iz mojega življenja, npr. kuhanje kave – ne vem, to se mi zdi taka “pomirjujoča vsebina”☕️

Moj najljubši projekt do sedaj je ustvarjanje vsebine za TikTok letališča Ljubljana – FRAPORT.

Res mi je fajn podajat “behind the scenes” informacije o letališču, delavcih in logistiki, ki je potrebna, da na letališču vse teče gladko🤠

Imaš izkušnjo dela za veliko “znamko” v svetu aviacije. Na kakšen način se tovrstne razlikujejo od drugih? Kako jih doživljajo potniki? 

Res dajo velik poudarek na relacijo potnik-osebje. Potnike tretiramo z največjim spoštovanjem in nekako jim ne smemo reči “ne”.

Vse na letalu je brezplačno oz. všteto v ceno. Tudi alkohol.🥂 Poleg tega pa jim nudimo ogromno novih filmov, igric, video ter avdio vsebin, katere lahko uporabljajo med letom.

Katero “znamko” oziroma platformo pa sama najraje uporabljaš za pripovedovanje🎥 svoje zgodbe in zakaj?

Za pripovedovanje svoje zgodbe najrajši uporabljam Instagram. Se mi zdi tak bolj oseben ☀️ Za deljenje mojih misli in random stvari ter idej pa TikTok 😁 je tak bolj sproščen in nestrukturiran.

Kako se je spremenila tvoja zgodba, odkar si prišla v Slovenijo? Čemu posvečaš čas in kako se je spremenilo tvoje življenje ter ustvarjanje?

Definitivno posvečam več časa svoji družini in prijateljem. Imam tudi več časa zase in za šport, kar mi zelo ugaja – ker obožujem naravo🌳🦋🍀

Najbolj se je spremenilo to, da sedaj ustvarjam vsebine še za druge profile in ne samo zase. Tudi to, da imam več prihodkov oz. opravljam več služb in nisem odvisna samo od ene plače. 💸

Prepotovala si več kontinentov z velikimi časovnimi razlikami, tako da lahko rečemo, da si bila in v preteklosti in v prihodnosti 😜… nam zaupaš, kakšna bo prihodnost 💭?

Po mojem mnenju je prihodnost svetla. ⭐️

Več osebnega stika, neposrednosti in ogromno ljubezni.

Vir slike: osebni arhiv.

Kdo je pa tvoj 🌟idol ali idolka na družbenih omrežjih?

Če sem iskrena, nimam idola na družbenem omrežju. Ga pa imam v resničnem življenju – moja mami👩🏼 💗 Sicer pa na TikToku rada spremljam Anno Sitar,  mi daje neko pozitivno motivacijo in sproščenost.

Ker smo revija o znamčenju … na katero znamko v svetovnem in/ali domačem merilu ️najprej pomisliš, se spomniš in zakaj? S čim te najbolj prepriča, omreži? 💗

Svetovno merilo – EMIRATES AIRLINE ✈️

Ker sem bila 3 leta del oz. posredno tudi obraz te znamke in sem se od nje naučila res veliko o sebi, svetu in ljudeh.

Domače merilo – Barcaffe ☕️

Ker je bila to prva kava, ki sem jo kadarkoli pila in jo poznam že od otroštva. Poleg tega pa je bila tudi to edina kava, ki je z mano (v mojem kovčku) skoraj da prepotovala svet.😅

Vir slike: osebni arhiv.

Ostali intervjuji

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

PROFIL ZNANEGA POTROŠNIKA: UROŠ PERIĆ

Uroša Perića svet pozna kot vrhunskega glasbenika in interpreta pesmi iz zlate dobe bluesa, jazza in soula. Njegova glasbena vsestranskost ga je popeljala v šestindvajset držav, kjer je nastopil več kot 1000-krat. Uroševa kombinacija igre, petja in karizme vsakič znova požene bučen aplavz občinstva po vsem svetu. Nedavno je razprodal ljubljanske Križanke, koncerti, nekaj zasebnih zabav in pa turneje po tujini pa se še nadaljujejo.

read more
MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

MESSVJU: BLAŽ VIŽINTIN

Blaž Vižintin, ki ga vodi želja po izpopolnjevanju, se je odločil pustiti redno službo in zagristi v TikTok, danes že beleži navdušenje s svojimi video vsebinami in ga pri tem spremlja skoraj 33.000 sledilcev.

Pa tudi otroška želja, da bi postal učitelj športne vzgoje, ni čisto izpuhtela, kajti danes tudi uči… ustvarjati vsebine, pri čemer zmeraj poda dobre nasvete…

read more
KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

KAJ PRAVI: Lovro Peterlin, A1 Slovenija, izvršni direktor

Lovro Peterlin, izvršni direktor A1 Slovenija, diha znamko A1 v sinergiji različnih aspektov njenih oddelkov. Svoje dolgoletno znanje in izkušnje iz menedžeriranja, prodaje in marketinga uspešno infiltrira v vse pore za učinkovito delovanje ekipe.

Navdihuje s svojimi mislimi in vizijo, v sklopu katere verjame najprej v strast in kontinuirani razvoj. Motivacijo išče v stalnem napredku, ta duh prenaša naprej s ciljem dobrega ekipnega sodelovanja. V vsaki situaciji smo lahko še bolj pogumni in pristni, prepričljivo dodaja. Pogum in pristnost pa sta vrlini, ki tlakujeta pot dobrih zgodb znamk.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja