MESSVJU: LUCIJA VRANKAR

29.03.2024 | Aktualno, Intervjuji, Prispevki

MESSVJU… intervju v obliki emoji ekspresije (čustvenčkov) v pisnem/messenger klepetu. Z vpeljavo nove kombinacije žanra odpiramo spontano diskusijo na kanalu, ki omogoča malo manj prepoznavanja »barv« v živo, a ravno po zaslugi spontane tehnike pogovora, dodatno začinjenega z emoji-ji, odstira odtenke izraženih mnenj, ki bi jih morda v živo drugače iskali, luščili.

Lucija Vrankar

„Bivša stevardesa z veliko ljubeznijo do kave“. Tako se Lucija pozicionira na svojem YouTube kanalu.

V Sloveniji pa jo poznamo tudi kot popotnico vlogerko, izvirno TikTok ustvarjalko in ambasadorko znamk, ki delujejo v domačem prostoru.

Vir slike: osebni arhiv.

Pa najprej…kavo katere znamke najraje piješ?

Hej! 🌼 Torej, če jo skuha kdo od mojih družinskih članov je to vedno Barcaffe – črna!

Če pa jo pripravim sama, na mojem kavomatu pijem Monte kavo. V kafičih pa kar je!😉

Tvoja zgodba na družbenih omrežjih se je pričela med oblaki, kajne?  Kaj te je navdihnilo, da si se odločila deliti svojo zgodbo s širšo publiko? 📲🤩

Moja zgodba se je na Youtubu pričela že par let prej. Leta 2017 sem objavila svoj prvi “Vlog” 📹

Je pa moja služba stevardese definitivno pripomogla h gledanosti mojih kanalov ☺️

Preprosto sem želela domačim pokazati, kako se imam v tujini. Kako živim, kaj počnem, s kom se družim. In skozi čas me je poleg mojih domačih pričelo spremljati še “par sto” ljudi 😅

Zagotovo te lahko označimo kot “the citizen of the world” 🌍. Obiskala si mnogo držav (morda lahko zaupaš koliko), se spoznala z najrazličnejšimi kulturami… Kakšna pa se ti zdi kultura družbenih omrežij? Kako jo doživljaš? 🧐

Če sem iskrena, ne vem točne številke😂🫣😳

Mislim pa, da sem jih obiskala vsaj 60.🌍

Kultura družbenih omrežji se mi zdi veliko bolj preprosta, kot jo opisujejo mediji. Uporabljam jih po načelu: kar daš, to dobiš. Pozitiva prinese pozitivo in obratno.

Vir slike: osebni arhiv.

Na svojih kanalih imaš veliko travel vsebin🧳. Kljub temu pa te je moč opaziti, kako sodeluješ tudi pri drugih medijskih projektih ter z uspešnimi znamkami in posamezniki👏…Bi lahko rekla, da imaš kakšno priljubljeno nišo? Morda tudi najljubši projekt, posameznika ali znamko, s katero si sodelovala🤝?

Potovanja so mi še zmeraj zelo ljuba. Vem pa, da najbolj uživam pri deljenju preprostih vsebin iz mojega življenja, npr. kuhanje kave – ne vem, to se mi zdi taka “pomirjujoča vsebina”☕️

Moj najljubši projekt do sedaj je ustvarjanje vsebine za TikTok letališča Ljubljana – FRAPORT.

Res mi je fajn podajat “behind the scenes” informacije o letališču, delavcih in logistiki, ki je potrebna, da na letališču vse teče gladko🤠

Imaš izkušnjo dela za veliko “znamko” v svetu aviacije. Na kakšen način se tovrstne razlikujejo od drugih? Kako jih doživljajo potniki? 

Res dajo velik poudarek na relacijo potnik-osebje. Potnike tretiramo z največjim spoštovanjem in nekako jim ne smemo reči “ne”.

Vse na letalu je brezplačno oz. všteto v ceno. Tudi alkohol.🥂 Poleg tega pa jim nudimo ogromno novih filmov, igric, video ter avdio vsebin, katere lahko uporabljajo med letom.

Katero “znamko” oziroma platformo pa sama najraje uporabljaš za pripovedovanje🎥 svoje zgodbe in zakaj?

Za pripovedovanje svoje zgodbe najrajši uporabljam Instagram. Se mi zdi tak bolj oseben ☀️ Za deljenje mojih misli in random stvari ter idej pa TikTok 😁 je tak bolj sproščen in nestrukturiran.

Kako se je spremenila tvoja zgodba, odkar si prišla v Slovenijo? Čemu posvečaš čas in kako se je spremenilo tvoje življenje ter ustvarjanje?

Definitivno posvečam več časa svoji družini in prijateljem. Imam tudi več časa zase in za šport, kar mi zelo ugaja – ker obožujem naravo🌳🦋🍀

Najbolj se je spremenilo to, da sedaj ustvarjam vsebine še za druge profile in ne samo zase. Tudi to, da imam več prihodkov oz. opravljam več služb in nisem odvisna samo od ene plače. 💸

Prepotovala si več kontinentov z velikimi časovnimi razlikami, tako da lahko rečemo, da si bila in v preteklosti in v prihodnosti 😜… nam zaupaš, kakšna bo prihodnost 💭?

Po mojem mnenju je prihodnost svetla. ⭐️

Več osebnega stika, neposrednosti in ogromno ljubezni.

Vir slike: osebni arhiv.

Kdo je pa tvoj 🌟idol ali idolka na družbenih omrežjih?

Če sem iskrena, nimam idola na družbenem omrežju. Ga pa imam v resničnem življenju – moja mami👩🏼 💗 Sicer pa na TikToku rada spremljam Anno Sitar,  mi daje neko pozitivno motivacijo in sproščenost.

Ker smo revija o znamčenju … na katero znamko v svetovnem in/ali domačem merilu ️najprej pomisliš, se spomniš in zakaj? S čim te najbolj prepriča, omreži? 💗

Svetovno merilo – EMIRATES AIRLINE ✈️

Ker sem bila 3 leta del oz. posredno tudi obraz te znamke in sem se od nje naučila res veliko o sebi, svetu in ljudeh.

Domače merilo – Barcaffe ☕️

Ker je bila to prva kava, ki sem jo kadarkoli pila in jo poznam že od otroštva. Poleg tega pa je bila tudi to edina kava, ki je z mano (v mojem kovčku) skoraj da prepotovala svet.😅

Vir slike: osebni arhiv.

Ostali intervjuji

KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

KAJ PRAVI: Dr. Dejan Verčič

Znamke nam pomagajo osmišljati in poenostavljati svet, zato so nam pogostokrat zanimive. Zamerimo pa, če kdo želi z nami manipulirati, nas vleči za nos.

read more
MESSVJU: MANCA KORELC

MESSVJU: MANCA KORELC

Energična, z večnim pogonom in radostjo do vsega, česar se loti. Kot podjetnica je pred desetletjem pogumo zagrizla v samostojno pot. Odločitev je bila prava. Njena unikatnost se kaže v temeljni izbiri tistega, kar počne. Manca Korelc…

read more
KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

KAJ PRAVIJO: ŠPELA ŽITKO, direktorica marketinga Pivka perutninarstvo & Delamaris, LAURA SABLJAKOVIĆ, vodja znamke Delamaris, MATEJA GRLJ PRIMC, vodja znamke Pivka perutninarstvo

Blagovni znamki Pivka in Delamaris rasteta pod skupno streho. Sta slovenski in že dolgo uveljavljeni blagovni znamki, poznani v več kot 30 državah sveta, pa vendar terjata zelo različen pristop na trgu.

O marketinških sinergijah smo se pogovarjali z direktorico marketinga Pivka – Delamaris, Špelo Žitko. Svoje dnevne izzive v svetu upravljanja posamezne znamke sta vsebinsko zaokrožili tudi Laura Sabljaković, vodja znamke Delamaris, in Mateja Grlj Primc, vodja znamke Pivka.

read more

Komentarji

0 komentarjev

Oddaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja